Facebookkiin sinne vain kaikki mainostajat

:)

tältä palstalta siellähän ne "kaikki " on Miten on mahdolista että valio kuin muutkin isot mainostajat kehtaavat tällä palstalla tyrkyttää kaksin käsin syötävää mämmiä joka on aivan ihanaa vailjakasttikkeen kannsa tai miten ihan täytekakku tulee mistäkin rahkasta jne... Mekot ne vasta vitsikkäitä onkin. olette kyllä väärällä sivulla mainostamassa kuin myös kioskipalveluita myös..Köyhät huonotuloiset eivät juurikaan käytä noita palveluja eikä tarvitse sinkkuristeilylle uutta mekkoa eikä muutakaan.

Sinne vesipuukkiin vain mainostamaan takaisin siellä sitä näkyvyyttä kuin julkisuutta saatte sekä näkyvästi kuinka köyhillä on "ystävijä " täällä sitävastoin ei ole ilmaista mainosarvoa eikä sitä rahalista hyötyäkään jota niin monet tavoittelevat etupenkeissä istuen. Polittisilla köyhillä tietääkseni on myös omat sivunsa /palstat josa puskaradioin kautta saavat tietonsa missä pääsiäisen jälkeen saa valiolta esimerkiksi myymättä jääneitä rahkapurkkeja ja mämmiä :)

Viikolla täällä mainos /markkinointi pyöri joku opiskelemaan kaikki johonkin jne... Mitä opiskelemaan sitäkö kuinka saada huonotuloisilta ilmaista fanittamista vai sitä että kuinka saada huonotuloiset kuvittelemaan itseään haluttuina ostovoimana kuinka saada huonotuloisilta pakana perinteiden mukaisesti viellä suklaamunatkin ja muistikohan nyt kaikki huontuloiset ostaa tarpeeksi suklaamunija rikkaiden hyvätuloisten lapsille tietysti mielummin rahana..On se vaan hienoa kerran vuodessa käydä huontuloisten ovilla kuin rusinat pullasta vieden.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,

Montako taiteiljaa kuin muutakaan "koko kansan " ihmistä /henkilöä olette nähneet järjestävän ensimäistäkään konserttia, tapahtumaa jne..suomessa paitsi vaalien alla ja vaali voittoa tavoitellen. Hiljaista viikkoa /vuosia ovat viettäneet kymmenijä vuosia koska eihän se tuo Mainostajille eikä omaa egoaan pönkittäville mitään tuloja mutta kun Muodikkaasti pitävät itseään esillä ihmisoikeusista sekä syrjääntymisestä ulkomailla Suomalaisten veronmaksajien raholla siinä sitä julkisuutta sekä empatiaa sekä mainosta kuinka hyvijä ihmisijä ovatkaan kerran vuodessa kunhan veronmaksajat maksavat ja tuotantoyhtiöt saavat ilmaisen ulkomaan matkat. yms.

yms :)

• .,

Kyllä on ihailtavaa useidenkin kaksinaamaaisuus julkisesti herjaavat usontoa, jumalaa kuin milloin keitäkin nimittelevät lahkosepedeiksi mutta kirkon ulkomaanapu kelpaa jos saa ilmaista hyötyä jne...Teille useille julkisuudessa eläville sopisi vappunaamarit / Mutta sen minun kyllä täytty sanoa että pokkaa teillä ainakin on jne..

ai mutta nyt näyttää olevan kananmunat kypsät laitan keitetyllä kanamunalla voileipää oikein Vaasan rukiista :)...ilman anjovista sekä ylellisyytä mutta te muut laittakaa te niitä valion jota mainostavat kun ei tarvitse itse maksaa koska kyllähän kuluttajat ja veronmaksajat teille nyt ilmaiset voileivätkin tarjoaa ja syökää ihan hyvällä mielellä Aikuiset itse valitsevat minkälaista elämää tahtovat näytellä .

• :)
        ., kirjoitti:

Kyllä on ihailtavaa useidenkin kaksinaamaaisuus julkisesti herjaavat usontoa, jumalaa kuin milloin keitäkin nimittelevät lahkosepedeiksi mutta kirkon ulkomaanapu kelpaa jos saa ilmaista hyötyä jne...Teille useille julkisuudessa eläville sopisi vappunaamarit / Mutta sen minun kyllä täytty sanoa että pokkaa teillä ainakin on jne..

ai mutta nyt näyttää olevan kananmunat kypsät laitan keitetyllä kanamunalla voileipää oikein Vaasan rukiista :)...ilman anjovista sekä ylellisyytä mutta te muut laittakaa te niitä valion jota mainostavat kun ei tarvitse itse maksaa koska kyllähän kuluttajat ja veronmaksajat teille nyt ilmaiset voileivätkin tarjoaa ja syökää ihan hyvällä mielellä Aikuiset itse valitsevat minkälaista elämää tahtovat näytellä .

nythän sitä taas on useillakin kaupalisilla kanavilla aikaa solvata päivi räsästä kuin muitakin sekä tuntea yhteenkuluvaisuutta mielikuvituksessa sekä saada ihmiset tuntemaan kiivasta fanattista yhteenkuuluvuuden tunnetta tuohan tuo käytös mainostajille rahaa kun ihmiset menevät klikkamaan sekä lukevat tahalisesti keksittyjä provoja ja kun sitten taas kirkon ulkomaanapua tarvitsevat niin jutut muuttuvat sekä sanoitukset :)

ketäs seuraavaksi iltapäivälehdissä sanoisi tahalisesti jotain että julkikset pääsisivät näkyvästi komentoimaan ennalta sovitun mukaisesti "innokaasti " odotamme täällä syömäpuikkoja napsutellen :) ai mutta sovin itseni kanssa että tänään on sopiva ilma siivota ennen kun MM kisat alkavat ...

:) kirjoitti:

nythän sitä taas on useillakin kaupalisilla kanavilla aikaa solvata päivi räsästä kuin muitakin sekä tuntea yhteenkuluvaisuutta mielikuvituksessa sekä saada ihmiset tuntemaan kiivasta fanattista yhteenkuuluvuuden tunnetta tuohan tuo käytös mainostajille rahaa kun ihmiset menevät klikkamaan sekä lukevat tahalisesti keksittyjä provoja ja kun sitten taas kirkon ulkomaanapua tarvitsevat niin jutut muuttuvat sekä sanoitukset :)

ketäs seuraavaksi iltapäivälehdissä sanoisi tahalisesti jotain että julkikset pääsisivät näkyvästi komentoimaan ennalta sovitun mukaisesti "innokaasti " odotamme täällä syömäpuikkoja napsutellen :) ai mutta sovin itseni kanssa että tänään on sopiva ilma siivota ennen kun MM kisat alkavat ...

niiiiin..nokiani taas soi tähän väärään numeroon Ei ei mutta tässä on teille vääränumero palvelu... soittakaa 020202
        ai ovikello soi :) herre good että teillä on sellainen perinne että tahtoisitte virpoa voi kun kiva Mutta minä söin Fazerin mignomit itse koska olen ne ansainnut ihan itse ja nyt minulla ei ole aikaa kun yritän siivota ennen MM kisoja ..

niiiiin..nokiani taas soi tähän väärään numeroon Ei ei mutta tässä on teille vääränumero palvelu... soittakaa 020202
        ai ovikello soi :) herre good että teillä on sellainen perinne että tahtoisitte virpoa voi kun kiva Mutta minä söin Fazerin mignomit itse koska olen ne ansainnut ihan itse ja nyt minulla ei ole aikaa kun yritän siivota ennen MM kisoja ..

hej :) ai tahdotte virpoa , voi kulkaa söin itse kaikki mignonit olen ihan itse ne palkkatyöllä ansainnut ja meitä on monta miljoonaa työntekijää jotka tässä sivistyneessä yhteiskunassa ovat antaneet palkastaan toisin sanoen päättäjät varastaneet koska suomen sivistys arvottaa ihmisten työt eriarvoiseksi miljoonien palkansaajien työ on niin arvotonta että laskekaapa matikan tunilla :) opettajan kanssa paljonko tekee yhteensä vaikka nyt 20 vuotta ketaa miljoonan ihmisen palkasta maksamatta jäänyt 400-600 euroa joka kuukausi. :) koska kunnat tahtovat edelleen säästää joillekin ja johonkin vaikka sitten teidän golfkenttään esim.

kyllä sillä summalla saatte kodinhoitotukea, verovähenyksijä, lapsilisijä kuin ilmaisija palveluita ja siihen viellä työväestön verot mitä ovat maksaneet niin :) jos vieläkään ei matikka tunnu kivalta niin johan on ihme...mutta suomalainen yhteiskunta on määritellyt työn arvon sekä nyt tulevat veronmaksjat saatte aloittaa siltä suomalaisen yhteiskunnan hyväksymältä palkkatasolta . Toisaalla samasta työstä, vastuusta yms. maksevat sivistyneellä tavalla koska ovat käyneet japanissa talouspolitessa kansainvälisessä kokuksessa aikoinaan....

Maksavatko teidän rikkaat paljon veroja :) maksavat tosi paljon mutta katsokaa vähennykset myös...

• .

hej :) ai tahdotte virpoa , voi kulkaa söin itse kaikki mignonit olen ihan itse ne palkkatyöllä ansainnut ja meitä on monta miljoonaa työntekijää jotka tässä sivistyneessä yhteiskunassa ovat antaneet palkastaan toisin sanoen päättäjät varastaneet koska suomen sivistys arvottaa ihmisten työt eriarvoiseksi miljoonien palkansaajien työ on niin arvotonta että laskekaapa matikan tunilla :) opettajan kanssa paljonko tekee yhteensä vaikka nyt 20 vuotta ketaa miljoonan ihmisen palkasta maksamatta jäänyt 400-600 euroa joka kuukausi. :) koska kunnat tahtovat edelleen säästää joillekin ja johonkin vaikka sitten teidän golfkenttään esim.

kyllä sillä summalla saatte kodinhoitotukea, verovähenyksijä, lapsilisijä kuin ilmaisija palveluita ja siihen viellä työväestön verot mitä ovat maksaneet niin :) jos vieläkään ei matikka tunnu kivalta niin johan on ihme...mutta suomalainen yhteiskunta on määritellyt työn arvon sekä nyt tulevat veronmaksjat saatte aloittaa siltä suomalaisen yhteiskunnan hyväksymältä palkkatasolta . Toisaalla samasta työstä, vastuusta yms. maksevat sivistyneellä tavalla koska ovat käyneet japanissa talouspolitessa kansainvälisessä kokuksessa aikoinaan....

Maksavatko teidän rikkaat paljon veroja :) maksavat tosi paljon mutta katsokaa vähennykset myös...

Mtv ja bonsorit miten on tehän keräsitte rahaa lasten kustanuksella loitte harhakuvaa noista sienistä pitävistä sekä hippikerhoilaisista jotka eittävät maailman parntajia sekä muutenkin nuukuuden , ilmastomuutoksen nimissä esiintyvät täydessä tähtipölyssä jne..... kyllä ihmiset osaavat mennä lukemaan tulevia oikeudenkäyntejä.....kuinka te nyt olette päättäneet viettää hiljaista viikkoa :)

yhdysvalloissa tehtiin laaja tutkimus egolikisesti valmistetuista tuotteista sekä mainostivat yli 2000 tuotetta, palvelua yms. ympäristöystävälisensä jne... monen seulan läpi tutkittaessa juurikaan mainos ei pitänyt paikkaansa kuin alle 50 ns tuotteessa yms... Lukekaa hakekaa itse tietoa, luuletteko että minä olen joku ilmainen palvelija joka passaan kaiken teidän vihreänä vihasta olevien eteen saatika sotisen jotain puoluetta vastaan....Fakta on faktaa ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen