mielipiteitä.
Robin - turha julkkisko?
81
605
Vastaukset
- robiini loves
ei
- 5645
miks aina pitää lähteä analysoimaan tällasta turhaa paskaa? pohjimmiltaan ihan normaali poika joka vaan osaa laulaa normaalia paremmin (ei tarkota että sen laulut ois hyviä), mitä vitun väliä siis?
- vittuuntunukeskes
Miks se olis turha julkkis ku se on laulaja. Sillä on hieno ääni.
MINKÄ HELVETIN TAKIA TÄSTÄKI PITI TEHÄ KESKUSTELU ?! - abcdaa
öö miks vitussa ois? sehä on laulaja ei vittu eli siis jos robin on turha, nii sittehä kuka tahansa muu suomalainen laulaja ja musiikintekijä on turha? siis mitä vittua nyt jätkät oikeesti :d säälittävää sehä on vitun hyvä laulaan elkää viittikö bble
- vapaudenkaipuu
En tajua, minkä takia Robinista on tehty tollanen haloo.
Ei, robin ei ole turha julkkis. Se on laulaja ja hyvä esikuva nuorille ihmisille. Jos puhutaan turhista julkkiksista ni miten olis nää julkkisten julkisuutta kärkkyvät mies/naisystävät, jotka tekee melkein mitä tahansa saadakseen lisää julkisuutta.
Mun mielestä ne on turhia ja säälittäviä.Jep, julkkiksena on huonompi elää, ku paparazzit häärää koko ajan sun elämäs ja muutenki.
- parela
j.mustajarvi kirjoitti:
Jep, julkkiksena on huonompi elää, ku paparazzit häärää koko ajan sun elämäs ja muutenki.
tukiainen on turha! Robin eii!
- Puffi
Ei ole turha. Ihan tavallinen koululaispoika joka laulaa hienosti.
Onko ittes mielestä sitten muka?- Robin is the best!
Robin on paras!! Sil on nii hyvii laului ja robbe on nii söpö!
- front side sonta
Robin is the best! kirjoitti:
no haista ny..
1. Robin ei ooo SÖPö!!!!!! Koita ymmärtää
2. Sen laulut on just tommosta perus shittiä...
Mut no makunsa kullaki mut se ny on tommo ne pikkukakru. - 45645656456
front side sonta kirjoitti:
no haista ny..
1. Robin ei ooo SÖPö!!!!!! Koita ymmärtää
2. Sen laulut on just tommosta perus shittiä...
Mut no makunsa kullaki mut se ny on tommo ne pikkukakru.front side sonta, taidat olla liian kypsymätön internetin ihmeelliseen maailmaan. laita kone kiltisti kiinni, leiki poneilla viisi kuukautta ja tule sitten takaisin katsomaan osaatko käyttäytyä ei-nolosti. kiitos.
- vihaan robinia
Robin is the best! kirjoitti:
robin on luuseri ja paska ja homo kuole robin olet turha julkkis painu vittuun
- Älä sano väärää...
vihaan robinia kirjoitti:
Toivottavasti tuo kaikki toivomasi tapahtuu sinulle itsellesi.Kuvottava palstan pilaaja.
- vihaan robnia
vihaan robinia kirjoitti:
On pysynyt komeena tulen aina olemaan ja jos robin tulee lähelle traktorilla päälle oon saanut naistaa
- superäijä on kovis
Älä sano väärää... kirjoitti:
Toivottavasti tuo kaikki toivomasi tapahtuu sinulle itsellesi.Kuvottava palstan pilaaja.
Hei älä sano väärää vittu pidä ruma turpas kiinni vitun runkkari mene runkkaan robinia perse panolle homo olet
- 14+88
Ei ainoastaan turha julkkis vaan turha ihminen.
- ...
Mä en kyll yhtään ymmärrä et miks robin runkkaa teidän ylä viistosta otetuille kuville
- Justin Bieber
... kirjoitti:
Mä en kyll yhtään ymmärrä et miks robin runkkaa teidän ylä viistosta otetuille kuville
robin on paskaa. Justin ei ole paskaa. Ja justin on iha helvetin kuuluisa PISTE
- ////////////////
Justin Bieber kirjoitti:
Yhtä turha ku bieberiki, mutta tämä on vain MINUN mielipide.
ei tarvi alkaa vittuilemaan ku sanoin robinia ja bieberiä turhiksi... - oksut sulle
Justin Bieber kirjoitti:
ÄÄLIÖ.Pohjasakkaa oleva aivoton pieru..sinä juuri
- Still I Love Rock
Ei ole turha, hän on poika jolla älyttömän hyvä ääni.
- Rahastusta
Rahasampo, jolla saadaan jonnat (kuten tähän vastanneet robinfanitytöt) heittämään roposensa levy-yhtiölle. Näkeehänsen jo siitä, että Tuulikin tuli heti ilmoille kun robin oli saanut vähän levyjä myytyä.
Vanhalla yläasteellanikin oli parempia laulajia kuin tuuli tai robin. Oikeasti.- sahorampa
ei helkkari, mite se ropin on saanu kauhee suosio?!
- ...
sahorampa kirjoitti:
ei helkkari, mite se ropin on saanu kauhee suosio?!
Isi makso suosiosta
- 14+88
Musiikillisesti lahjakashan tuo poju ei ole millään mittapuulla. Ääni on ihan normaali pikkupojan kimitys jota muokataan kovalla kädellä, ja äänenmurroskin tuottaa kuulemma ongelmia. Biisien tekemiseenkään ei itse osallistu. Pelkkä levy-yhtiön sätkynukke, jolla vedotaan tyhmimpään mahdolliseen kohderyhmään, eli ala-asteikäisiin tyttöihin. Kyllähän siinä varmaan tuohta tippuu omaankin taskuun, mutta onko sen arvoista tulevaisuutta ajatellen? Muutaman vuoden kuluttua ei varmaan kehtaa yleisillä paikoilla liikkua. Mutta vaatiihan tuollainen itsensä häpäisykin jonkin verran meisseliä, joten siitä tunnustusta.
- soukka3
Ei näytä kovinkaan turha olevan kun vaivaudut tänne asti kommentoimaan. Robin on osallistunut joka ikisen biisin sanoitukseen ja hän on lisäksi valinnut kaikki biisinsä levyilleen ja osallistunut vahvasti kokonaisuuteen. Uudella Chillaa levyllä Robin on tehnyt kokonaan yhden biisin ja sanoittanut sen sekä tehnyt The Rasmuksen kanssa yhden kappaleen jonka on suoraan sanoittanut. Robinia lapseni kautta seuranneena huomaan että osaa TODELLAKIN esiintyä ja vetää keikat kovemmalla sykkeellä kuin monikaan tämän hetken artisteista. Lisäksi ihmettelen jos maailman kärkiartistit pääsääntöisesti esittävät huippuammattilaisten biisintekijöiden ja sanoittajien materiaalia. Tiedän myös että Robinin keikkapalkkiot liikkuvat viisinumeroissa summissa, joten kaipa hänellekkin jotain jää. Minusta monet häntä nyt dissaavat ovat myöhemmin noloina kommenteistaan ja niin minullekkin kävi aikoinaan teininä jälkeenpäin nauran itselleni.
- Filosofi Kuusikarhu
Robin Packal€n, Tukiainen ja Tuuli ovat suomen turhimmat julkisuuden henkilöt.
Erityisesti ROBIN ON VAIN PELINAPPULA, JOLLA MUSIIKKIALAN AMMATTILAISET TEKEVÄT BISNESTÄ. HÄNTÄ KÄYTETÄÄN VAIN HYVÄKSI. KAIKKI HÄNEN "FANIT"
OVAT VARHAISTEINEJÄ IKÄHAARUKALLA 10-13 VIELÄPÄ 99 % TYTTÖJÄ.
NÄMÄ VARHAISTEINIT OVAT OTTANEET TUON POIKAPOLOISEN JUMALAKSI
ITSELLEEN. MUSIIKKIALAN AMMATTILAISET TAJUSIVAT TÄMÄN JA TEKIVÄT HÄNESTÄ PELLEN. PARI VUOTTA, JA HÄNTÄ EI MUISTA ENÄÄ KUN TOSIFANIT, MUUT OVAT FEIKKIFANEJA, JOTKA KULKEVAT MUODIN MUKANA, JOTKA VAIN ESITTÄVÄT.
Kuusikarhu kuittaa- truerobiner
MITÄ VITTUA??????!!!??? MUN KAVERI ON SAATANA KOHTA 18 TÄYTTÄÄ ENS KUUSSA JA SEKIN FANITTAA SITÄ KUNNOLLA!!!!!!!! JA SAATANA SILLÄ ON PALJON KUNNON FANEJA JOTEN HAISTA PASKA VITUN HOMO SAATANA !! olen puhunut.
- jormasetä
Kuusikarhu voi haukkaa pamppua, koska kannattaa ottaa asioista paremmin selvää. http://www.kauppalehti.fi/omayritys/teinitahti robin vuolee kultaa/201312586025
Robin on tahkonut reilun puolentoistavuoden aikana melkoisesti euroja. Jos kirjoittaja ajattelee että Robin on pelinappula on hän sitä ihan itselleen. Lisäksi mitä merkitystä ketkä kuuntelee ja missä ikähaarukassa. Robinin kuuntelijakunta alkaa esikouluikäisistä aina mummoihin asti ja siinä välissä on myös teinit ja nuoret aikuiset. Kannattaa tulla keikoille niin huomaat mistä on kysymys. Robinin keikat on pääosin kaikki olleet loppuunmyytyjä joten Robinin kolmannella vuodella arvostus musapiireissä sekä yleisön keskuudessa on kasvanut huikeasti. Robinista ennustettiin tähdenlentoa mutta toisin kävi. Muuten katso musiikintuottajien listat taitaa olla kaveri jatkuvasti kärjessä suomen levymyynneissä. - superman on pallio
truerobiner kirjoitti:
MITÄ VITTUA??????!!!??? MUN KAVERI ON SAATANA KOHTA 18 TÄYTTÄÄ ENS KUUSSA JA SEKIN FANITTAA SITÄ KUNNOLLA!!!!!!!! JA SAATANA SILLÄ ON PALJON KUNNON FANEJA JOTEN HAISTA PASKA VITUN HOMO SAATANA !! olen puhunut.
He sinä siinä olet ruma vitun pippelin imijä vitun runkkari oot kusipää ruma olemat paska sontiainen mee nussiin sun kaveria homo olet 200% prosenttisesti
- gfhjogfuhsroöåål
Turha? No mitäpä lottoot? :D
- 546ew352
ihan V*TUN turha.
- gsdfgsdf
"Mä en kyll yhtään ymmärrä et miks robin runkkaa teidän ylä viistosta otetuille kuville"
ja seepioitu ettei rumuus näy :D - kfjgk
robinilla on eripari kengät. onkohan sillä sukatkin eriparia?
- truerobiner
se on robinin tyyli saatana! jos et vielä tiennyt niin on eri tyylisiä ihmisiä :) !
- ...... ......
Ei se ny mikää turha oo, ja kaikki saa tykätä kenen lauluist vaa :) mun mielest sen laulut on iha hyvii:)
Robin on todella hyvä laulaja. Olette vain kateellisia.
- tjoitjasd
" Olette vain kateellisia. "
Miksi? Miksi olisin kateellinen?
- tapio5
Minusta Robin on hauska jätkä, hyvä laulaja ja tosi hyvä esikuva nuorille. Kaikki artistit hakee julkisuutta jollain tavoilla, jotta saavat keikkoja ja levyjä myytyä ja sitä kautta tehtyä uutta musiikkia. En ymmärrä artistia joka kieltäytyy uuden levyn tullessa markkinoille haastatteluista ja TV esiintymisistä. Homma vaan menee näin ja anteeksi avautuminen mutta tämä oli vain pakko kirjoittaa.
- Robin Fani
Robin on SÖPÖ
Ihmiset. Robin ei ole turha, koska jotkut ppitävät siitä. Se ei kuitenkaan ole mikään maailman hyödyllisin, koska on käytännössä suomalainen Justin Bieber ja sillä on myös paljon vihaajia, kuten minä. Robin ei oikeastaan ole erityisen kehittynyt laulamisessa, koska se nyt pysyy nuotissa ja sävelessä ja ääni on muokattu jollain laitteella. Ja tuo laitejuttu oli fakta. Ei mielipide vaan fakta. Miten Robin on hyvä esikuva nuorille, kun ottaa instaan kuvia ilman paitaa? Jos haluatte OIKEASTI tärkeitä ja hyviä ja merkittäviä laulajia, niin täytyy mennä AINAKIN parikytä vuotta taaksepäin ja katsoa kenestä puhutaan eniten. Toki nykyäänkin on osa näistä laulajista olemassa. (Black sabbathkin on vielä pystyssä.) Tämä viesti kokonaisuudessaan oli faktoja ja puolitotuuksia sisältävä mielipide, joten älkää väittäkö kiitos vastaan kun en minä kuitenkaan tänne enää eksy.
- fnfnfn
Ai Black Sabbath hyvä ESIKUVA nuorille? :D Hyvä bändi se on, mutta en nyt sanois että mikään hyvä esikuva nuorille... Huumeita vs. kuva ilman paitaa... Hmmmmm.
Ei, Robin ei ole turha julkkis. Se tekee viihdettä, se laulaa. Ja se ei ole siinä huono eikä sen äänikään ole huono.
Ja se on nuori poika, joka kehittyy vielä. Se on innovatiivinen, kokeileva.
Tämän takia Suomesta ei varmaan lähdekkään ulkomaille mitään, kun osataan olla niin lyttääviä ja "kannustavia" nuoria kohtaan. Tai ihmisiä yleensä, jotka yrittävät luoda jotain omaa. Tai tekevät jonkun yhden virheen.
Autotune on tämän päivän juttu. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Onko joka ikinen autotunea käyttävä muka turha julkkis? Ei.
Turhia julkkiksia on:
- Suurin osa BB-julkimoista.
- Silikonin ruinaajat (Moni entinen BB-julkkis)
- Salarakkaat
Uskokaa minua, en ole mikään Robin-fani (joskaan en sitä myöskään vihaa, en käännä kanavaa jos siellä soitetaan sen kappaletta), mutta teidän Robin-vihaajien käytös on säälittävää :D
-fnfn - Fanin äiti
Tää oli kuitenkin, en nyt fiksuudessta osaa sanoa, mutta jakamisen kestävä kritiikki.
Jos kuitenkin palaat lukemaan, niin peukutus sulle , vaikka olenkin Robibfanin äiti. - kollari
Voi voi taas. Robin on selkeästi yksi suomen parhaimmista laulajista. Kaveri nuoresta iästä huolimatta omaa todella monipuolisen äänialan jo nyt vaikka murrosääni on vielä päällä. Robinin laulunlahja näkyy ja kuuluu erityisesti keikoilla jossa jäbä tekee voltteja ja liikkuu aivan raivona ja laulaa samaan aikaan täysin vireessä, kannattaa käydä katsomassa. Robin on myös tehnyt kolme albumia juuri pahimpaan aikaan kun ääni vielä muuttuu. Robinin uusin Boom Kah albumi on todella ammattimainen äänite ja studiolaulussa ei juurikaan ole käytetty äänenviritystä. Nykyään kaikilla studioalbumeilla käytetään laulujen efektejä ja viritystä yleensä tehokeinona. Netissä huutelu erilaisten studiotekniikoiden käytöstä on aivan turhaa koska kaikki bändit ja solistit muokkaavat albumeille ääniä joka on täysin normaalia.
- factis
Tietääkö Siilio että kaikki musiikki mikä tulee sinulle korviisi on studiossa tehty siten että raakasoundi on käytetty monien ääniä muokkaavien laitteiden kautta, myös sinun mainitsemasi Black Sabbath. Voi olla että aiheutan pettymyksen sinulle mutta näin asia ikävä kyllä on. Toinen fakta on se ettei kukaan täysjärkinen sainaa huonoa laulajaa tekemään yhtään levyjä koska viimeistään ongelmat tulisi eteen kyseisen artistin TV vedoilla tai keikoilla. Fakta nyt vain on että tämä Robin on harvinaisen kova laulamaan ja kovakuntoinen tyyppi joka pystyy liikkumaan lavalla poikkeuksellisella tavalla ja laulamaan vielä täysin nuotissa kovalla atacilla. Haukkua voi kaikkia artisteja, mutta ensin kannattaa selvittää taustoja missä alalla mennään.
Mitäköhän helvettiä minä täällä taas teen? En sanonut Black sabbathia hyväksi esikuvaksi vaan juurikin hyväksi bändiksi. En vaan ymmärtänyt, miten Robin on hyvä esikuva. Et voi yleistää että KAIKKIEN Robin-vihaajien käytös on säälittävää. Minä sanoin: "Ihmiset. Robin ei ole turha, koska jotkut ppitävät siitä. Se ei kuitenkaan ole mikään maailman hyödyllisin, koska on käytännössä suomalainen Justin Bieber ja sillä on myös paljon vihaajia, kuten minä." Täytyy myöntää, että on aika raivostuttavaa joutua AINA kaikkialla siteeraamaan itseään. Sama tarkoittaa myös sitä, etten väittänyt häntä turhaksi julkkikseksi. Etenkään autotunen takia. Eivätkä kaikki käytä autotunea. Kuten sanoin: "Black sabbathkin on yhä pystyssä." Ja Hassisen kone ei ole tainnut mennä minnekään. Ja CMX. Ja kaikki muut. Ei saa unohtaa, että nekin ovat myös nykyaikaa. Lisäksi kritiikki ja kaikenlainen kuluttajan palaute on sallittua. Toki se on turhan usein liioiteltua ja perustuu joskus ennakkoluuloihin.
- fnfnfn
Anteeksi, luin vähän huolimattomasti.
MUTTA
"Se ei kuitenkaan ole mikään maailman HYÖDYLLISIN, koska on käytännössä suomalainen Justin Bieber ja sillä on myös PALJON VIHAAJIA, KUTEN MINÄ."
Mikä perustelu tuo on?
Totta kai kritiikki on sallittua, mutta eikö sinustakin tämä Robinin (ja kaikkien muiden teinitähtien) dissaaminen ole mennyt jo vähän yli? Ja heidän kohderyhmänsä on kuitenkin n.10-16- vuotiaat tytöt.
Ja sitten mitään suomalaisia tusina hevibändejä ei dissata yhtään, mutta popmusiikki saa kaiken vihan ylleen?
Tiedän, nämä painivat eri sarjoissa, mutta jokaiselle jotakin, sanon minä. Näistä asioista ei voi kiistellä. Tykätä ei tarvitse mistään, mutta turhanpäiväisen dissauksen voisi lopettaa.
Ja vain osa ensimmäisestä viestistä oli suunnattu sinulle, loput oli keskusteluun yleensä.
- Fnfn joka ei jaksa kirjautua - tepsadd
Tuo sinun autotunejuttu on niin vanhanaikainen juttu että viimeistään tästä huomaa ettet ole sen enempää musa-alasta tietoinen. Suurin osa mainitsemistasi bändeistä tuottaa levynsä niin hyvin kuin mahdollista ja studiossa pyrkivät niin soittamaan kuin laulamaan mahdollisimman nuotissa ja hyvin kuin mahdollista. Raaka totuus vain on että sen jälkeen tehdään vielä paljon töitä jotta limppu saadaan sellaiseksi joka kestää vaativammankin kuuntelun ja autotune on vain pieni jippo jolla vireyttä säädetään. Metallican levytkin on niin älyttömästi tuotettuja vaikka siitä ei uskoisikaan, mutta näin vain on.
- fkdkaka
Turha on, kukaan ei 30v päästä muista mikä vitun Robin, tosin kuin sitä oikeasti hyvää musiikkia kuunnellaan aina.
- urpo1
Robin on jo tehnyt historiaa ja myynyt parin vuoden aikana sen verran levyjä ettei moni tähän ole pystynyt. Kukaan suomalainen artisti ei ole debyttivuotenaan järjestänyt omaa keikkaa Hartwall areenalle ja vetänyt saliin lähes 8000 henkeä. Robinin meriitit on jo nyt sen verran kovaa luokkaa että jo nyt hän jää historiaa, mutta mitä vielä mahtaa tapahtua, uskon että tämä ei taida jäädä ihan tähän.
Perustelu olil se, että: se on käytännössä suomalainen Justin Bieber. Minun on tosi vaikeaa selittää nyt mitä minä tuolla loppu lauseella mahdoin tarkoittaa, koska en suoraan sanoen muista.
Siteerataan taas itseään, kun se on NIIN kivaa.
"Toki se on turhan usein liioiteltua ja perustuu joskus ennakkoluuloihin. "
Että revipä vaikka siitä.- fnfnfn
Olet äärettömän huono perustelija. Perustelet aikaisemmalla perustelulla? En tiedä voiko tälläisessä tapauksessa näin huutaa, mutta huudan silti: KEHÄPÄÄTELMÄ!
Eli siis tässä maailmassa saa olla vain yksi ainoa nuori poplaulaja, josta nuoret tytöt tykkää?
PETER FRANZEN ON HYÖDYTÖN KOSKA HÄN ON SUOMALAINEN JOHNNY DEPP!
Ja siteeraa vaikka viisikymmentä kertaa, kyllä minä luin sen ensimmäiselläkin kerralla. Se ei vain muuta mitään.
-fnfn
Hetkonen...
Käsitin aluksi, että olisit ymmärtänyt väärin, mutta et tajuakaan minun pointtiani. Haluatko, että selitän sinulle kehäpäätelmän? Minä en millään haluaisi alkaa selittää sitä, mutta kai se on pakko. Kehäpäätelmä olisi jos perustaisin olettamuksen paikkaansapitävyyden toiseen olettamukseen.
Jos suurin osa ihmisistä pitää jotakin väitettä totena, niin se on tosi.
Koska suurin osa ihmisistä pitää edellistä väitettä totena, on sen oltava tosi.
Siis: Jos suurin osa ihmisistä pitää jotakin väitettä totena, niin se on tosi.
Kopioin Wikipediasta, joten älä kyseenalaista.
Minä en sanonut Robinia hyödyttömäksi. Sanoin, ettei hän ole maailman hyödyllisin. Perustin väitteeni faktaan, joka oli se, että kustantaja tuli ja sai nerokkaan ajatuksen, että jos meilläkin on tuollainen teinitähti, jota sitten mainostetaan suomalaiseksi Justiniksi, niin me saadaan rutosti rahaa. Eli jopa kustantaja tietää yrittävänsä matkia. Se oli fakta.
Kehäpäätelmiä:
Tykkään vaniljajäätelöstä, koska se on suosikkimakuni.
Syytteet ruumiillisen koskemattomuuden loukkauksista ovat varmasti vääriä, koska poliisi ei koskaan tekisi niin.
Ralph Nader oli paras presidenttiehdokas, koska hän oli selkeästi muita parempi.Nuokaan eivät ole kehäpäätelmiä.
Puhun aina totta.
Mistä tiedät, että puhuin totta äsken?
Tietenkin siitä, että puhun aina totta!
KEHÄPÄÄTELMÄ!- fnfnfn
Olen kyllä käynyt filosofian kurssin, joten tiedän mikä on kehäpäätelmä ilman sinun Wikipediakopiointiasi. Lisäksi en väittänyt, että se olisi ollut ihan varsinainen kehäpäätelmä, mutta se oli silti melkein yhtä huono perustelu. Ellei huonompi. (Luin sen näin: Inhoan Robinia koska inhoan Justin Bieberiä jota hän muistuttaa)
Millä tapaa Justin Bieber on hyödytön/turha?
Avaappa tuota hieman. Millä tapaa on väärin tykätä Justin Bieberistä? Millä tapaa joku muu bändi on hyödyllisempi kuin Justin Bieber? Voiko makuasioista kiistellä, voitko sinä väittää että sinun musiikkimakusi on se oikea ja muiden väärä?
Eiköhän kielletä Justin Bieber ja One Direction ja pakoteta kaikki kuuntelemaan vain sitä musiikkia Siilio pitää hyödyllisenä. Ja senhän täytyy siis olla vain yksi bändi, koska genren edustajia saa olla vain yksi.
Se on vaikutteiden ottamista, ei välttämättä matkimista. Heviyhtyeet ottaa vaikutteita toisiltaan, joka helvetin musiikkigenre ottaa vaikutteita.
"Pearl Jam ei ole maailman hyödyllisin koska meillä oli ja on ikuisesti Nirvana."
Se, että kustantaja löytää, ei ole mikään häpeä. Ja "- niin me saadaan rutosti rahaa." Anteeksi kun nauran, mutta ei suomessa musiikkibisneksellä paljoa rikastu.
Robin on HYÖDYLLISEMPI kuin sinä.
Se tuo rahaa valtion pussiin.
-fnfn joka ei jaksa kirjautua fnfnfn kirjoitti:
Olen kyllä käynyt filosofian kurssin, joten tiedän mikä on kehäpäätelmä ilman sinun Wikipediakopiointiasi. Lisäksi en väittänyt, että se olisi ollut ihan varsinainen kehäpäätelmä, mutta se oli silti melkein yhtä huono perustelu. Ellei huonompi. (Luin sen näin: Inhoan Robinia koska inhoan Justin Bieberiä jota hän muistuttaa)
Avaappa tuota hieman. Millä tapaa on väärin tykätä Justin Bieberistä? Millä tapaa joku muu bändi on hyödyllisempi kuin Justin Bieber? Voiko makuasioista kiistellä, voitko sinä väittää että sinun musiikkimakusi on se oikea ja muiden väärä?
Eiköhän kielletä Justin Bieber ja One Direction ja pakoteta kaikki kuuntelemaan vain sitä musiikkia Siilio pitää hyödyllisenä. Ja senhän täytyy siis olla vain yksi bändi, koska genren edustajia saa olla vain yksi.
Se on vaikutteiden ottamista, ei välttämättä matkimista. Heviyhtyeet ottaa vaikutteita toisiltaan, joka helvetin musiikkigenre ottaa vaikutteita.
"Pearl Jam ei ole maailman hyödyllisin koska meillä oli ja on ikuisesti Nirvana."
Se, että kustantaja löytää, ei ole mikään häpeä. Ja "- niin me saadaan rutosti rahaa." Anteeksi kun nauran, mutta ei suomessa musiikkibisneksellä paljoa rikastu.
-fnfn joka ei jaksa kirjautuaRagequittisi vie huomattavasti uskottavuutta muuten ihan hyviltä pointeiltasi.
- fnfnfn
jokutyyppi19 kirjoitti:
Ragequittisi vie huomattavasti uskottavuutta muuten ihan hyviltä pointeiltasi.
Olen vaan intohimoinen! :D
- fnfn joka ei jaksa kirjautua fnfnfn kirjoitti:
-fnfn joka ei jaksa kirjautuaVoiko noin usein käsittää väärin?
"(Luin sen näin: Inhoan Robinia koska inhoan Justin Bieberiä jota hän muistuttaa)"
Se, miten sinä asian käsität ja se, mitä se tarkoittaa ovat yllättävän usein näemmä täysin eri asia. Sanoin, että vihaan Robinia, jolla tarkoitin etten pidä hänen musiikistaan, mutta ilmaisin asian hieman virheellisesti. Sanoin myös, ettei Robin ole maailman hyödyllisin, koska mukailee niin paljon Justinia. EN SANONUT KOS-KAAN, ETTÄ ROBIN JA JUSTIN OLISIVAT HYÖDYTTÖMIÄ! SANOIN, ETTÄ NE EIVÄT OLE MAAILMAN HYÖDYLLISIMPIÄ TAI OIKEASTAAN MAAILMAN HYÖDYLLISIMMÄSTÄ PÄÄSTÄ. Mikä tuossa nyt oli vaikeaa tajuta?
"Avaappa tuota hieman. Millä tapaa on väärin tykätä Justin Bieberistä? Millä tapaa joku muu bändi on hyödyllisempi kuin Justin Bieber? Voiko makuasioista kiistellä, voitko sinä väittää että sinun musiikkimakusi on se oikea ja muiden väärä?"
Väitinkö minä taas? En sanonut, että on paha asia tykkätä mistään. Voit vapaasti etsiä tuollaista väitettä teksteistäni, mutta et koskaan sellaista löydä. En myöskään koskaan verrannut kommenttejani omaan musiikkimakuuni. En tajua miksei muka Robin-fani voisi tulla jollekulle sanomaan ettei se ole maailman hyödyllisin. Btw. Kun on Johny Depp, niin muita miesnäyttelijöitä ei tosiaan tarvita. Ainoa ongelma on se, ettei Johny Depp voi näytellä kaikkia kaikessa.
"Eiköhän kielletä Justin Bieber ja One Direction ja pakoteta kaikki kuuntelemaan vain sitä musiikkia Siilio pitää hyödyllisenä. Ja senhän täytyy siis olla vain yksi bändi, koska genren edustajia saa olla vain yksi."
Milloin sanoin ketään hyödyttömäksi? Haluaisitko kenties lukea ensimmäisen kommenttini ensimmäisen lauseen? Se muuten kirjoitetaan Siiliö.
"Se on vaikutteiden ottamista, ei välttämättä matkimista. Heviyhtyeet ottaa vaikutteita toisiltaan, joka helvetin musiikkigenre ottaa vaikutteita."
Joo paitsi että, kun Robinia mainostetaan suomalaiseksi Justiniksi, niin eikö silloin myönnetä se suoraan?
"Se, että kustantaja löytää, ei ole mikään häpeä."
Luetun ymmärtämisessä vikaa?
"Robin on HYÖDYLLISEMPI kuin sinä.
Se tuo rahaa valtion pussiin."
TUO oli argumentum ad hominem. Pitäisikö sen todistaa väitteeni vääräksi, että olen hyödyttömämpi kuin Robin? Väitinkö koskaan muuta? Lisäksi et voi koskaan tietää kenelle puhut. Mistä tiedät mitä minä teen ajalla, jona en ole täällä suomi24 pulinoissa?- fnfnfn
siilio kirjoitti:
Voiko noin usein käsittää väärin?
"(Luin sen näin: Inhoan Robinia koska inhoan Justin Bieberiä jota hän muistuttaa)"
Se, miten sinä asian käsität ja se, mitä se tarkoittaa ovat yllättävän usein näemmä täysin eri asia. Sanoin, että vihaan Robinia, jolla tarkoitin etten pidä hänen musiikistaan, mutta ilmaisin asian hieman virheellisesti. Sanoin myös, ettei Robin ole maailman hyödyllisin, koska mukailee niin paljon Justinia. EN SANONUT KOS-KAAN, ETTÄ ROBIN JA JUSTIN OLISIVAT HYÖDYTTÖMIÄ! SANOIN, ETTÄ NE EIVÄT OLE MAAILMAN HYÖDYLLISIMPIÄ TAI OIKEASTAAN MAAILMAN HYÖDYLLISIMMÄSTÄ PÄÄSTÄ. Mikä tuossa nyt oli vaikeaa tajuta?
"Avaappa tuota hieman. Millä tapaa on väärin tykätä Justin Bieberistä? Millä tapaa joku muu bändi on hyödyllisempi kuin Justin Bieber? Voiko makuasioista kiistellä, voitko sinä väittää että sinun musiikkimakusi on se oikea ja muiden väärä?"
Väitinkö minä taas? En sanonut, että on paha asia tykkätä mistään. Voit vapaasti etsiä tuollaista väitettä teksteistäni, mutta et koskaan sellaista löydä. En myöskään koskaan verrannut kommenttejani omaan musiikkimakuuni. En tajua miksei muka Robin-fani voisi tulla jollekulle sanomaan ettei se ole maailman hyödyllisin. Btw. Kun on Johny Depp, niin muita miesnäyttelijöitä ei tosiaan tarvita. Ainoa ongelma on se, ettei Johny Depp voi näytellä kaikkia kaikessa.
"Eiköhän kielletä Justin Bieber ja One Direction ja pakoteta kaikki kuuntelemaan vain sitä musiikkia Siilio pitää hyödyllisenä. Ja senhän täytyy siis olla vain yksi bändi, koska genren edustajia saa olla vain yksi."
Milloin sanoin ketään hyödyttömäksi? Haluaisitko kenties lukea ensimmäisen kommenttini ensimmäisen lauseen? Se muuten kirjoitetaan Siiliö.
"Se on vaikutteiden ottamista, ei välttämättä matkimista. Heviyhtyeet ottaa vaikutteita toisiltaan, joka helvetin musiikkigenre ottaa vaikutteita."
Joo paitsi että, kun Robinia mainostetaan suomalaiseksi Justiniksi, niin eikö silloin myönnetä se suoraan?
TUO oli argumentum ad hominem. Pitäisikö sen todistaa väitteeni vääräksi, että olen hyödyttömämpi kuin Robin? Väitinkö koskaan muuta? Lisäksi et voi koskaan tietää kenelle puhut. Mistä tiedät mitä minä teen ajalla, jona en ole täällä suomi24 pulinoissa?Robin ei ole maailman hyödyllisin. Okei.
Kirjoitat niin vaikeaselkoisesti että siitä on vaikea ottaa tolkkua.
Takerrun vain tuohon sanaan hyödyllinen, yritä ymmärtää se.
HYÖDYLLINEN?
"Milloin sanoin ketään hyödyttömäksi?"
Ensimmäisessä viestissäsi: "se ei kuitenkaan ole mikään maailman hyödyllisin -" Ymmärrän, ettet sanonut sitä suoraan hyödyttömäksi, mutta en jaksa kirjoittaa epämääräistä ilmaisua "ei maailman hyödyllisin" koko aikaa.
(Ehkä se on EUFENISMI eli kiertoilmaus! Ei kovin terveellinen = epäterveellinen, toimeentulotuki = köyhäinavustus, ei maailman hyödyllisin = hyödytön, siirtyä ajasta ikuisuuteen = kuolla)
Anteeksi, mutta nimimerkissäsi lukee siilio. En ole ajatustenlukija, en olisi voinut tietää.
Nälkäpeliä mainostettiin myös Twilightin manttelinperijäksi miksikä lie, mutta ei niillä ole paljoa mitään yhteistä kuin se, että ne ovat molemmat nuorten kirjasarjoja. Eli vaikka sitä MAINOSTETAANKIN (eli siis yritetään myydä), se ei tarkoita että ne matkisi Justinia, vaikka he ovat molemmat nuoria suosittuja poplaulajia.
Saatat hyvinkin olla hyödyllinen, se oli vain kärjistys. Mutta sanotaanko näin, että Robin on "hyödyllisempi" kuin suuri osa samanikäisistä.
Luen tekstien välistä, Siiliö hyvä (JA KÄRJISTÄN, myönnetään). Et tykkää Robinista? Et tykkää silloin varmaan myöskään Justin Bieberistä?
Tiedän, ettet verrannut omaan musiikkimakuusi, mutta minä käytin sitä (tai sitä mitä oletan sinun ainakin pitävän hyödyllisempänä musiikkina/artistina) esimerkkinä.
Eli siis, voiko sanoa että Samsung on melko hyödytön koska on iPhone?
ETC.
Ehkä minulla on jotain vikaa luetun ymmärtämisessä, mutta niin näyttää olevan sinullakin.
Justin Bieber ei voi tyydyttää kaikkien pikkutyttöjen unelmia ja vetää keikkoja 24/7
-Fnfn fnfnfn kirjoitti:
Robin ei ole maailman hyödyllisin. Okei.
Kirjoitat niin vaikeaselkoisesti että siitä on vaikea ottaa tolkkua.
Takerrun vain tuohon sanaan hyödyllinen, yritä ymmärtää se.
HYÖDYLLINEN?
"Milloin sanoin ketään hyödyttömäksi?"
Ensimmäisessä viestissäsi: "se ei kuitenkaan ole mikään maailman hyödyllisin -" Ymmärrän, ettet sanonut sitä suoraan hyödyttömäksi, mutta en jaksa kirjoittaa epämääräistä ilmaisua "ei maailman hyödyllisin" koko aikaa.
(Ehkä se on EUFENISMI eli kiertoilmaus! Ei kovin terveellinen = epäterveellinen, toimeentulotuki = köyhäinavustus, ei maailman hyödyllisin = hyödytön, siirtyä ajasta ikuisuuteen = kuolla)
Anteeksi, mutta nimimerkissäsi lukee siilio. En ole ajatustenlukija, en olisi voinut tietää.
Nälkäpeliä mainostettiin myös Twilightin manttelinperijäksi miksikä lie, mutta ei niillä ole paljoa mitään yhteistä kuin se, että ne ovat molemmat nuorten kirjasarjoja. Eli vaikka sitä MAINOSTETAANKIN (eli siis yritetään myydä), se ei tarkoita että ne matkisi Justinia, vaikka he ovat molemmat nuoria suosittuja poplaulajia.
Saatat hyvinkin olla hyödyllinen, se oli vain kärjistys. Mutta sanotaanko näin, että Robin on "hyödyllisempi" kuin suuri osa samanikäisistä.
Luen tekstien välistä, Siiliö hyvä (JA KÄRJISTÄN, myönnetään). Et tykkää Robinista? Et tykkää silloin varmaan myöskään Justin Bieberistä?
Tiedän, ettet verrannut omaan musiikkimakuusi, mutta minä käytin sitä (tai sitä mitä oletan sinun ainakin pitävän hyödyllisempänä musiikkina/artistina) esimerkkinä.
Eli siis, voiko sanoa että Samsung on melko hyödytön koska on iPhone?
ETC.
Ehkä minulla on jotain vikaa luetun ymmärtämisessä, mutta niin näyttää olevan sinullakin.
Justin Bieber ei voi tyydyttää kaikkien pikkutyttöjen unelmia ja vetää keikkoja 24/7
-FnfnNo niin. Tässä oli paljon vähemmän väärinkäsityksiä ja enemmän puolustuksia kuin hyökkäyksiä. (Eli hyvä)
Kaikki alussa oli selitystä väärinkäsitykselle ilmeisesti.
"Anteeksi, mutta nimimerkissäsi lukee siilio. En ole ajatustenlukija, en olisi voinut tietää."
Siitä on silti tylsää sanoa jokaiselle erikseen. Olen sanonut varmaan vähintään kymmenessä viestissä, että kirjoittakaa öö:llä.
"Nälkäpeliä mainostettiin myös Twilightin manttelinperijäksi miksikä lie, mutta ei niillä ole paljoa mitään yhteistä kuin se, että ne ovat molemmat nuorten kirjasarjoja. Eli vaikka sitä MAINOSTETAANKIN (eli siis yritetään myydä), se ei tarkoita että ne matkisi Justinia, vaikka he ovat molemmat nuoria suosittuja poplaulajia."
Mutta he ovat myös paljolti samanlaisia. Jos Nälkäpelin matkimisiin haluaa puuttua, niin kannattaa katsoa Battle royale.
"Saatat hyvinkin olla hyödyllinen, se oli vain kärjistys. Mutta sanotaanko näin, että Robin on "hyödyllisempi" kuin suuri osa samanikäisistä."
Arvosteltaessa ei saa ottaa ikää huomioon. Ikä ei aina ratkaise.
"Et tykkää Robinista? Et tykkää silloin varmaan myöskään Justin Bieberistä?"
Sitäpä. Eli ne OVAT samanlaisia.
"Eli siis, voiko sanoa että Samsung on melko hyödytön koska on iPhone?
ETC."
Samsung ei mainosta olevansa samanlainen kuin iPhone.
"Ehkä minulla on jotain vikaa luetun ymmärtämisessä, mutta niin näyttää olevan sinullakin."
Perustelisitko?
" Justin Bieber ei voi tyydyttää kaikkien pikkutyttöjen unelmia ja vetää keikkoja 24/7"
Mutta häntä ei tarvita laulamaan joka biisiä.- fnfnfn
siilio kirjoitti:
No niin. Tässä oli paljon vähemmän väärinkäsityksiä ja enemmän puolustuksia kuin hyökkäyksiä. (Eli hyvä)
Kaikki alussa oli selitystä väärinkäsitykselle ilmeisesti.
"Anteeksi, mutta nimimerkissäsi lukee siilio. En ole ajatustenlukija, en olisi voinut tietää."
Siitä on silti tylsää sanoa jokaiselle erikseen. Olen sanonut varmaan vähintään kymmenessä viestissä, että kirjoittakaa öö:llä.
"Nälkäpeliä mainostettiin myös Twilightin manttelinperijäksi miksikä lie, mutta ei niillä ole paljoa mitään yhteistä kuin se, että ne ovat molemmat nuorten kirjasarjoja. Eli vaikka sitä MAINOSTETAANKIN (eli siis yritetään myydä), se ei tarkoita että ne matkisi Justinia, vaikka he ovat molemmat nuoria suosittuja poplaulajia."
Mutta he ovat myös paljolti samanlaisia. Jos Nälkäpelin matkimisiin haluaa puuttua, niin kannattaa katsoa Battle royale.
"Saatat hyvinkin olla hyödyllinen, se oli vain kärjistys. Mutta sanotaanko näin, että Robin on "hyödyllisempi" kuin suuri osa samanikäisistä."
Arvosteltaessa ei saa ottaa ikää huomioon. Ikä ei aina ratkaise.
"Et tykkää Robinista? Et tykkää silloin varmaan myöskään Justin Bieberistä?"
Sitäpä. Eli ne OVAT samanlaisia.
"Eli siis, voiko sanoa että Samsung on melko hyödytön koska on iPhone?
ETC."
Samsung ei mainosta olevansa samanlainen kuin iPhone.
"Ehkä minulla on jotain vikaa luetun ymmärtämisessä, mutta niin näyttää olevan sinullakin."
Perustelisitko?
" Justin Bieber ei voi tyydyttää kaikkien pikkutyttöjen unelmia ja vetää keikkoja 24/7"
Mutta häntä ei tarvita laulamaan joka biisiä."Siitä on silti tylsää sanoa jokaiselle erikseen. Olen sanonut varmaan vähintään kymmenessä viestissä, että kirjoittakaa öö:llä."
Saat sanoa sitä vielä monta monta kertaa. En lue läheskään kaikkia keskusteluja. Ja aina tulee uusia käyttäjiä.
"Mutta he ovat myös paljolti samanlaisia. Jos Nälkäpelin matkimisiin haluaa puuttua, niin kannattaa katsoa Battle royale."
Olen katsonut sen kyllä, mutta rinnastinkin sen Twilightiin. Ja tottakai Twilightissä ja Nälkäpelissä on joitain samankaltaisuuksia, ne ovat nuortenromaaneja, niissä on ihmisuhdekiekuroita (Nälkäpelissä kyllä vähemmän) etc etc. Dekkaritkin melko samankaltaisia keskenään. Ja fantasiakirjat. Monissa kirjoissa on samankaltaisuuksia antiikin jumaltarustoihin. Sitä kutsutaan intertekstuaalisuudeksi. Tekstit lainaa toisiaan, kommentoi toisiaan, tekee omia versioita...
"Arvosteltaessa ei saa ottaa ikää huomioon. Ikä ei aina ratkaise."
Ei ei, mutta ei se ollutkaan minun pointtini alunperin. Vaan se hyödyllisyys. En arvostele, vertailin vain. En itsekkään tuonut Suomen valtiolle rahaa tuon ikäisenä, enkä kyllä vieläkään.
"Sitäpä. Eli ne OVAT samanlaisia."
On on, ne kuuluu vain samaan genreen. Hevikin kuulostaa ihan samanlaiselta minun korvaan, oli sitten kyseessä monta bändiä tai ei.
"Samsung ei mainosta olevansa samanlainen kuin iPhone."
Eli siis mainostusko tässä olikin sitten se ongelma?
"Perustelisitko?"
Huoh. No, esimerkkinä olen varmaan miljoona kertaa toistanut tämän "SAMA GENRE, SAMA SUKUPUOLI, SUHTKOHT SAMA IKÄ, SUOSITTUJA"-mantran ja silti sinä jatkat itkeä "yhyy, ne on samanlaisia". Kysyn uudestaan:
MILLOIN_GENREN_EDUSTAJIA_SAI_OLLA_VAIN_YKSI?_
MILLOIN_SAI_OLLA_VAIN_YKSI_SUOSITTU_POIKA_POPLAULAJA?
MILLOIN_VAIKUTTEIDEN_OTTAMISESTA_TULI_KIELLETTYÄ?
Lopeta tuo marttyyrinä olo, et ole mikään helvetin pyhimys itsekkään, vaikka kuinka yrität.
"Mutta häntä ei tarvita laulamaan joka biisiä."
Johnny Deppiä ei tarvitse näyttelemään jokaiseen elokuvaan. Siksi täällä on monta miesnäyttelijää.
-fnfn fnfnfn kirjoitti:
"Siitä on silti tylsää sanoa jokaiselle erikseen. Olen sanonut varmaan vähintään kymmenessä viestissä, että kirjoittakaa öö:llä."
Saat sanoa sitä vielä monta monta kertaa. En lue läheskään kaikkia keskusteluja. Ja aina tulee uusia käyttäjiä.
"Mutta he ovat myös paljolti samanlaisia. Jos Nälkäpelin matkimisiin haluaa puuttua, niin kannattaa katsoa Battle royale."
Olen katsonut sen kyllä, mutta rinnastinkin sen Twilightiin. Ja tottakai Twilightissä ja Nälkäpelissä on joitain samankaltaisuuksia, ne ovat nuortenromaaneja, niissä on ihmisuhdekiekuroita (Nälkäpelissä kyllä vähemmän) etc etc. Dekkaritkin melko samankaltaisia keskenään. Ja fantasiakirjat. Monissa kirjoissa on samankaltaisuuksia antiikin jumaltarustoihin. Sitä kutsutaan intertekstuaalisuudeksi. Tekstit lainaa toisiaan, kommentoi toisiaan, tekee omia versioita...
"Arvosteltaessa ei saa ottaa ikää huomioon. Ikä ei aina ratkaise."
Ei ei, mutta ei se ollutkaan minun pointtini alunperin. Vaan se hyödyllisyys. En arvostele, vertailin vain. En itsekkään tuonut Suomen valtiolle rahaa tuon ikäisenä, enkä kyllä vieläkään.
"Sitäpä. Eli ne OVAT samanlaisia."
On on, ne kuuluu vain samaan genreen. Hevikin kuulostaa ihan samanlaiselta minun korvaan, oli sitten kyseessä monta bändiä tai ei.
"Samsung ei mainosta olevansa samanlainen kuin iPhone."
Eli siis mainostusko tässä olikin sitten se ongelma?
"Perustelisitko?"
Huoh. No, esimerkkinä olen varmaan miljoona kertaa toistanut tämän "SAMA GENRE, SAMA SUKUPUOLI, SUHTKOHT SAMA IKÄ, SUOSITTUJA"-mantran ja silti sinä jatkat itkeä "yhyy, ne on samanlaisia". Kysyn uudestaan:
Lopeta tuo marttyyrinä olo, et ole mikään helvetin pyhimys itsekkään, vaikka kuinka yrität.
"Mutta häntä ei tarvita laulamaan joka biisiä."
Johnny Deppiä ei tarvitse näyttelemään jokaiseen elokuvaan. Siksi täällä on monta miesnäyttelijää.
-fnfn"Eli siis mainostusko tässä olikin sitten se ongelma?"
Ei pelkästään. Mainostus JA samanlaisuus.
"Huoh. No, esimerkkinä olen varmaan miljoona kertaa toistanut tämän "SAMA GENRE, SAMA SUKUPUOLI, SUHTKOHT SAMA IKÄ, SUOSITTUJA"-mantran ja silti sinä jatkat itkeä "yhyy, ne on samanlaisia". Kysyn uudestaan:
Lopeta tuo marttyyrinä olo, et ole mikään helvetin pyhimys itsekkään, vaikka kuinka yrität. "
En ole sanonut että genren edustajia saisi olla vain yksi. Kuten aiemmin samassa kommentissa sanoin: "Ei pelkästään. Mainostus JA samanlaisuus. " En ole marttyyri. En yritä olla marttyyri. En ole tehnyt mitään marttyyrimäistä ja en kuolisi aatteeni tähden. En ole pyhimys. En ole väittänyt niin. Olen jauhanut ympäri tätä sivustoa, että olen outo, itsekäs, kusipäinen ja niin edelleen.
"Johnny Deppiä ei tarvitse näyttelemään jokaiseen elokuvaan. Siksi täällä on monta miesnäyttelijää."
Pointtini meni siis taas ohi? No tällä kertaa en yhtään ihmettelekään. Eli. Jos Johny Depp pystyisi näyttelemään kaikkia kaikessa, niin ei tarvittaisi monta miesnäyttelijää. Sen sijaan teinitytöt olivat ihan tyytyväisiä Justiniin, kun Robinia ei vielä ollut. Jos Justin olisi maailman ainoa poplaulaja, niin teinitytöt eivät kaipaisi mitään muuta. Paitsi ne, jotka eivät pidä Justinista. Jos Johny olisi maailman ainoa miesnäyttelijä, niin pikkuhiljaa alettaisiin kyllä kaivata kaikkien mielestä muitakin mmieesnäyttelijöitä, jotta kaikilla olisi helpompaa. Tajusitko? Jos et, niin en aio selittää uudestaan.- terppas
siilio kirjoitti:
Voiko noin usein käsittää väärin?
TUO oli argumentum ad hominem. Pitäisikö sen todistaa väitteeni vääräksi, että olen hyödyttömämpi kuin Robin? Väitinkö koskaan muuta? Lisäksi et voi koskaan tietää kenelle puhut. Mistä tiedät mitä minä teen ajalla, jona en ole täällä suomi24 pulinoissa?Miten ihmeessä Robin esittää Justin Bieberiä. Hei haloo... hänen musiikkinsa ei ole lähimainkaan saman tyyppistä ja livemeininki niin kaukaa kuin mahdollista R&B musiikkia. Isac Elliot on matkinut Justin Bieberiä oikein huolella ja jopa sen avoimesti kertoo myös. Robinin musiikissa on vaikutteita täysin eri meiningeistä, joten minusta vain ulkonäkö on lähellä, mutta se ei nyt varmaankaan ole hänen vikansa jos sattuu muistuttamaan kanadan herraa. Kannattaa lukea juttu Hesarista niin hieman avautuu.
http://www.hs.fi/kulttuuri/a1403758762887
Niin ja lisäksi. Minulla oli kissa nimeltä Pörrö, mutta se kuoli, koska se menetti henkensä.
- fnfnfn
"Ei pelkästään. Mainostus JA samanlaisuus."
Ja huoh taas kerran. Tuokin todistaa, ettet selvästikkään sisäistä mitä kirjoitan. Ja mikä siinä mainostuksessa mättää, ilman sitä on vaikea saada ääntään kuuluviin. Eli onko ongelmana pelkästään Robinin mainostus vai mainostus yleensä?
"En ole sanonut että genren edustajia saisi olla vain yksi. Kuten aiemmin samassa kommentissa sanoin: "Ei pelkästään. Mainostus JA samanlaisuus. " En ole marttyyri. En yritä olla marttyyri. En ole tehnyt mitään marttyyrimäistä ja en kuolisi aatteeni tähden. En ole pyhimys. En ole väittänyt niin. Olen jauhanut ympäri tätä sivustoa, että olen outo, itsekäs, kusipäinen ja niin edelleen."
Mutta mikä siinä samanlaisuudessa on niin väärin? ( että ne eivät edes ole sen vertaa samanlaisiakaan kuin mitä muutkaan bändit ja artistit, eli jos sinulla on jotain Robinin samanlaisuutta, eli siis genreä ymsymsymsyms., vastaan, niin silloinhan sinulla pitäisi olla kaiketi ongelma muitakin toisiaan muistuttavia bändejä/artisteja vastaan).
Äläkä ota sinä marttyyrivertausta niin kirjaimellisesti :D Oh God...
Hienoa, minäkin olen outo, itsekäs ja kusipäinen!
"Pointtini meni siis taas ohi? No tällä kertaa en yhtään ihmettelekään. Eli. Jos Johny Depp pystyisi näyttelemään kaikkia kaikessa, niin ei tarvittaisi monta miesnäyttelijää. Sen sijaan teinitytöt olivat ihan tyytyväisiä Justiniin, kun Robinia ei vielä ollut. Jos Justin olisi maailman ainoa poplaulaja, niin teinitytöt eivät kaipaisi mitään muuta. Paitsi ne, jotka eivät pidä Justinista. Jos Johny olisi maailman ainoa miesnäyttelijä, niin pikkuhiljaa alettaisiin kyllä kaivata kaikkien mielestä muitakin mmieesnäyttelijöitä, jotta kaikilla olisi helpompaa. Tajusitko? Jos et, niin en aio selittää uudestaan. "
Ehkä, mutta näytteleminen ja musiikin tekeminen on melko eri asioita, koska kyse on rooleista.
Mistä tiedät että jos Justin olisi maailman ainoa poplaulaja, niin teinitytöt eivät kaipaisi mitään muuta? Jaksaisitko itse kuunnella samasta genrestä vain yhtä laulajaa? Ehkä silloinkin alettaisiin kaivata uutta verta kuvioihin. Kaikilla olisi varmasti helpompaa tässäkin tapauksessa. Kaikkia ei Justin miellytä myöskään hänen käytöksensä takia, joten he saattavat pitää maanläheisemmästä Robinista. Se on fanitusta.
Robin laulaa suomeksi ja hänellä on myös näitä 4-8 vuotiaita faneja, jotka eivät välttämättä vielä innostu Justinista. Justinilla on myös pieniä faneja, tiedetään, mutta yleensä lapset innostuu kotimaisista poplaulajista ennen kansainvälisiä. Miksei heille saa antaa jotain mistä he innostuisivat, vaikka he eivät osaisi unelmoida siitä?
Mikä tekee Robinista ja Justinista niin samanlaiset, että siitä pitää muodostaa kamala ongelma? Onko maailma sinusta liian ahdas heille molemmille? Miksi Muse saa sitten "matkia" Radioheadia? Tai moni muu bändi jotain toista bändiä? Mitä Robinin pitäisi sinusta tehdä ollakseen hyödyllisempi?
-fnfn Ei muse sillai ole "matkinut" Radioheadia. Vaikutteita on saanut todellakin, sen kuulee, mutta on Muse aina Musea, ei radioheadia
- fnfnfn
Olen samaa mieltä, tykkään itse sekä Musesta että Radioheadista, eli en ole näitä jotka tappelis asiasta Youtubesta. yritin vain havannoistaa asiaa Siiliölle :D tv. Fnfn
"Ja huoh taas kerran. Tuokin todistaa, ettet selvästikkään sisäistä mitä kirjoitan. Ja mikä siinä mainostuksessa mättää, ilman sitä on vaikea saada ääntään kuuluviin. Eli onko ongelmana pelkästään Robinin mainostus vai mainostus yleensä?"
Mainokset on muuten perseestä.
"
Mutta mikä siinä samanlaisuudessa on niin väärin? ( että ne eivät edes ole sen vertaa samanlaisiakaan kuin mitä muutkaan bändit ja artistit, eli jos sinulla on jotain Robinin samanlaisuutta, eli siis genreä ymsymsymsyms., vastaan, niin silloinhan sinulla pitäisi olla kaiketi ongelma muitakin toisiaan muistuttavia bändejä/artisteja vastaan)."
Ongelma ei ole se, että olisi varsinaisesti jotain mitään vastaan, vaan siitä, että se vähentää hänen hyödyllisyysarvoaan.
"Ehkä, mutta näytteleminen ja musiikin tekeminen on melko eri asioita, koska kyse on rooleista."
Sinä siitä näyttelemisestä aloit ensin jauhaa.
"Mikä tekee Robinista ja Justinista niin samanlaiset, että siitä pitää muodostaa kamala ongelma? Onko maailma sinusta liian ahdas heille molemmille? Miksi Muse saa sitten "matkia" Radioheadia? Tai moni muu bändi jotain toista bändiä? Mitä Robinin pitäisi sinusta tehdä ollakseen hyödyllisempi? "
En ole väittänyt myöskään, ettei kukaan muu matkisi ja menettäisi sillä hyödyllisyysarvoa. Mielestäni Robin voisi keksiä jotain uutta ja hienoa, niin hän olisi mielestäni hyödyllinen. En tosin siltikään alkaisi fanittamaan sitä ellei musiikki alkaisi muuttua parempaan suuntaan.- timbe1
Robin on keksinyt ihan oman tyylin musiikissaan, jossa ei matkita valtavirtamusiikkia. Robinin musa on selkeästi erilaisempaa kuin esim mainitsemasi Justin Bieberin musa. Robin ei tee R&B musaa vaan rockimpaa pop musaa jossa rap/hiphop vaikutteita. Robin on melkoisesti saman näköinen mitä Justin Bieber ja sille hän ei varmaankaan voi mitään. Jos joku artisti tekee ns valtavirta radiomusiikkia on Isac eliot jonka musa on täysin saman tyyppistä kuin esim Justin Bieberin musiikki. Minusta juuri Robinin vahvuus on selkeästi erottuva tyyli ja niin kuin Rumba omassa levyarvostelussakin sivusi. Robin myös vetää keikat täysin eri tyylillä kuin esim. nämä Justin Bieberit ja Isac elliotit jotka käyttävät tanssijoita. Robinin show on näkemisen arvoinen jossa on reilu tunti sellaista vauhtia jota ei ihan hirveän monelta keikalta ainakaan suomessa löydy ilman taustatanssijoita.
- näin se on
Robin on vain levy-yhtiöiden tuote, jonka olemassaolon tarkoituksena on kerätä pikkutytöiltä rahat pois.
- timppe
Niinhän se on että yleensä jos menestystä tulee tulee myös rahaa ja sekös vasta suomipoikaa jurppii jos jollain sattuu menemään hyvin. Juuri tämän vuoksi Suomi köyhtyy kun kaikki energia menee toisten mollaamiseen ja polkujen hiekottamiseen. Onneksi Robin näyttää olevan tämän sonnan yläpuolella ja tekee juuri sitä mitä haluaa ja mitä rakastaa. Minusta on hienoa että on erilaisia artisteja ja eri genren artisteja joita voi kuunnella tai olla kuuntelematta.
Suunnilleen kaikki haluavat vaan rahaa, joten tuosta asiasta en dissaisi ketään. Ainiin sehän olikin niin, että useimpien nykynuorten mielestä about kaikki musiikki on paskaa.
- fnfnfn
"Ongelma ei ole se, että olisi varsinaisesti jotain mitään vastaan, vaan siitä, että se vähentää hänen hyödyllisyysarvoaan."
Millä tavalla?
Ja onn niitä hyödyttömämpiäkin nähty...
"Sinä siitä näyttelemisestä aloit ensin jauhaa."
Mutta se oli vain esimerkki kun et ymmärtänyt pointtiani. Melko huono, mutta tajusit varmaan kuvion?
"En ole väittänyt myöskään, ettei kukaan muu matkisi ja menettäisi sillä hyödyllisyysarvoa. Mielestäni Robin voisi keksiä jotain uutta ja hienoa, niin hän olisi mielestäni hyödyllinen. En tosin siltikään alkaisi fanittamaan sitä ellei musiikki alkaisi muuttua parempaan suuntaan."
Nykymaailmassa on melko vaikeaa olla uniikki.
Ei sinun tarvitsekkaan fanittaa, kun et kyseisestä musiikista pidä. Mutta vaikka sinä et siitä pidä, se ei tarkoita että se olisi huono tai hyödytön. Se antaa iloa jollekkin.
Silloin se ei ole hyödytön.
Hyödyllinen: hyötyä tuottava, edullinen, tarpeellinen
Ja jos sinä nyt vielä alat jankuttamaan, että ihminen voisi saada sen ilon jostain muusta: MENE ITSEESI.
-fnfn "Millä tavalla?
Ja onn niitä hyödyttömämpiäkin nähty..."
No niin onkin. Onko se silti maailman hyödyllisin?
"Mutta se oli vain esimerkki kun et ymmärtänyt pointtiani. Melko huono, mutta tajusit varmaan kuvion?"
Joo.
"
Nykymaailmassa on melko vaikeaa olla uniikki.
Ei sinun tarvitsekkaan fanittaa, kun et kyseisestä musiikista pidä. Mutta vaikka sinä et siitä pidä, se ei tarkoita että se olisi huono tai hyödytön. Se antaa iloa jollekkin.
Silloin se ei ole hyödytön."
En ole väittänytkään. "Ihmiset. Robin ei ole turha, koska jotkut ppitävät siitä." Näin itseäni siteeraten. Niin mikä tässä oli hankalaa tajuta?
"Ja jos sinä nyt vielä alat jankuttamaan, että ihminen voisi saada sen ilon jostain muusta: MENE ITSEESI."
Itsessänihän minä. Syrjäytyneenä täällä hulluuden partaalla.- fnfnfn
No on toki kaikki hyväntekijät, mutta milloin meidän arvoa alettiin mitata hyödyllisyydessä.
Ja kyllä minä sen jo tajusin, jo silloin kun sinä siitä ekan kerran kirjoitit.
-fnfn "No on toki kaikki hyväntekijät, mutta milloin meidän arvoa alettiin mitata hyödyllisyydessä."
Kun tämä keskustelu aloitettiin! :D
"Ja kyllä minä sen jo tajusin, jo silloin kun sinä siitä ekan kerran kirjoitit."
Sitä ei vaan oikein huomannut viesteistäsi aina.- Sinetti
Mielestäni aika ällöttävä laulaja. Turha, mielestäni. Ainakin yliarvostettu, enkä tajua mitä söpöä Robinissa on. Naama on kuin petolinnun peppu. xD Sori, tuo on nyt vain minun mielepiteeni.
- Identiteettihäiriö
Lääkkeeni ovat hukassa. :(
- Robin on paska
Paskin ja turhin laulaja ikinä.
- teupps
Niinpä Olympiastadionkeikkaa pukkaa.... niin paska on. Voi teitä poloisia. Ehdotan että teette jotain mistä tulette kaikki onnelliseksi ja jos saatte vielä muita ihmisiä onnelliseksi, yhteiskunnalle työtä ja verorahoja kannattaa silloin tulla ulisemaan. Luulen että yksikään näiden negatiivisten kommenttien kirjoittajista ei ole saanut edes kahta mainitsemaani asiaa aikaiseksi omassa elämässään. Olen puhunut
- HD3000
Miesten mies suoraan sanottuna, lihasta, nahkatakki ja hiukset puoliksi vedetty taakseppäin KUNNON ALFA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382602Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1062448Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082228Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321935
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1961609Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291588
- 791396