Jumalan edessä jokainen uskovainen on samalla tasalla. On tietenkin esimerkillisiä ja ei niin esimerkillisiä uskovia. Meillä ei ole oikeutta tuomita; onko tuo muka uskossa tyyliin. Itse vastaan yleensä en minä tiedä, kuten en tiedäkään. Jos jankuttaa olevansa huono uskova, ei ehkä käsitä Jumalan armoa. Toinen mahdollisuus on, elämässä on syntiä.
Toiset uskovaisetkaan ei kestä menestystä. Ensin on tasaista. Sitten paisuu ja kohta kaatuu. Tuota samaa jopa kymmeniä vuosia. Mikä ihme tälläisellä ihmisellä on?
Hyvä ja huono uskova
14
80
Vastaukset
- Mikko.
>>Mikä ihme tälläisellä ihmisellä on?
- koleerikko
Mikko. En tarkoittanut sinua aloituksella, enkä Tomumajaa. Olen nähnyt elävässä elämässä tuollaisia tapauksia. Jumalan edessä on jokainen tasa-arvoinen.
Ollaan siunattuja!
Höpöttät höpöjä aivan sekametelisopasta revittyjä kliseitä ja fraaseja jotka on niin imeliäitä että saat kiitollinen pusun syrjähyppyjen tekevien syntisiltä jotka täällä palstalla makaa saatanan kanssa samassa veneessä. Kylklä he rakastavat sinua ja sun julistusta-- hohojajja !!!!!!
- yäk.
hohojajja itselles.
- koleerikko
Missä on Savonarolan lähimmäisen rakkaus? Olet palstan tuomari nyt. Mikä häiriötila sinulla oikein on? Onko syntiä sydämellä vai katkera kiivaus sisällä? Kehoitat muita parannukseen, mutta nyt sinun itsesi on aika katsoa peiliin.
- koleerikko
Savonarola kysymys. Milloin olet kiittänyt Herraa uusi kielin viimeksi?
koleerikko kirjoitti:
Missä on Savonarolan lähimmäisen rakkaus? Olet palstan tuomari nyt. Mikä häiriötila sinulla oikein on? Onko syntiä sydämellä vai katkera kiivaus sisällä? Kehoitat muita parannukseen, mutta nyt sinun itsesi on aika katsoa peiliin.
Lipeitä liperaalipuheisiin täytyy jonkun puuttua .. näin se vain on,,, ettei noutuu tuomittavaxi eräänä päivänä heidän mukaan,, mihin sä olet johtamassa sun kannustusjoukko synneissä ja saastaissa... Olette nimittäin yhtä Jumalan edessä juuri niinkuin julistat...
- Hengellinen laulu 14
savonarola kirjoitti:
Lipeitä liperaalipuheisiin täytyy jonkun puuttua .. näin se vain on,,, ettei noutuu tuomittavaxi eräänä päivänä heidän mukaan,, mihin sä olet johtamassa sun kannustusjoukko synneissä ja saastaissa... Olette nimittäin yhtä Jumalan edessä juuri niinkuin julistat...
???
- koleerikko
savonarola kirjoitti:
Kuulehan Savonarola. Minä en johda muita kuin itseäni, että älähän valehtele. Sinäkö luulet välttäväsi tuomion kun todistat väärin toista vastaan?
Sillä jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se hyvää tai pahaa.
Saarn.12:14 - koleerikko
koleerikko kirjoitti:
Kuulehan Savonarola. Minä en johda muita kuin itseäni, että älähän valehtele. Sinäkö luulet välttäväsi tuomion kun todistat väärin toista vastaan?
Sillä jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se hyvää tai pahaa.
Saarn.12:14Jumala isolla, anteeksi vahinkoni.
- avonsarola
koleerikko kirjoitti:
Savonarola kysymys. Milloin olet kiittänyt Herraa uusi kielin viimeksi?
Eihän nämä v-lestot, jotka pitää taivaan avaimia hallussaan puhu kielillä, kun he ei usko Pyhään Henkeen, he vain harastaa insestiä. Se se jubileeraa ! Ja ovat toisille uskoville armottomia tuomareita !
- l-h
koleerikko---olevansa huono uskova, ei ehkä käsitä Jumalan armoa. Toinen mahdollisuus on, elämässä on syntiä.
tuo toinen mahdollisuus on se ainoa ,joka meilla jokaisella on...elamassamme meilla jokaikisella on syntia...joka muuta vaittaa VALEHTELEE jopa saviskin.
lue nyt aluksi vaikka tuo---Room. 3:23
Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
mutta onneksemme Jumala armossaan ottaa meilta syntikuormamme kuoltuamme pois,kun emme itse pysty sita tekemaan,,Ja sinä alkaisit lukea 1. Piet. 1:14
Niinkuin kuuliaisten lasten tulee, älkää mukautuko niiden himojen mukaan, joissa te ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte,
JA SITTEN
Tit. 3:3
Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.
JA SITTEN
5 Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta,
6 sillä niiden tähden tulee Jumalan viha,
7 ja niissä tekin ennen vaelsitte, kun niissä elitte.
JA SITTEN
Kol. 1:21
Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut
JA SITTEN
Ef. 2:13
mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä.
JA SITTEN
Ef. 4:22
että teidän tulee panna pois vanha ihmisenne, jonka mukaan te ennen vaelsitte ja joka turmelee itsensä petollisia himoja seuraten,
JA SITTEN
Ef. 5:8
Ennen te olitte pimeys, mutta nyt te olette valkeus Herrassa. Vaeltakaa valkeuden lapsina
JA SITTEN
2. Kor. 12:21
ja että, kun tulen, Jumalani on taas nöyryyttävä minua teidän tykönänne, ja että joudun suremaan monen tähden, jotka ennen ovat synnissä eläneet eivätkä ole katuneet sitä saastaisuutta ja haureutta ja irstautta, jota ovat harjoittaneet.
HUOMATKO ETTÄ PAAVALIN AIKANA ELI JO SELLAISIA KUN SINÄ JOKA EI KATUI OMIA SYNNIT VAAN JATKOI SAMA RATA KUN SINÄ JA PAAVALI JOUTUI SUREMAAN HEISTÄ NIINKUIN MINÄ SUSTA..
SENKIN HARHAOPETTAJA... ENNEN ON ENNEN NIINKUIN RAAMATUSSA TULEE ILMI MITEN JOKAINEN USKOVA ELI ENNENKUIN TULI USKOON JA NE JOTKA ELÄÄ SYNNISSÄ EIVÄT OLE TULLEET USKON SELLAISEEN JEESUXEEN JOKA SANOO ÄLÄ ENÄÄ TEE SYNTIÄ...
- l-h harhaopettajako?
kuka sanoo sinulle-bersebuubiko? ,etta mina ja muut syntisiksi itsensa tuntevat [rehelliset] uskovat eivat kadu syntejaan?? kerro savis..
miksi kehitat mielettomia ajatusmaailmojasi,milla ei ole todenperaa?
uskallampa jopa vaittaa,etta sina ja mina olemme Jumalan edessa tasan yhta syntisia itsessamme,yksi tekee yhta syntia ja toinen toista..
ei ole itsemme koroittaminen Jumalan mielen mukaista,koska Han nakee salatumpaan saakka.
ja Paavali suri omaa syntisyyttaan--ehka olet lukenut-- sita hyvaa jota tahdon en tee --jne....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959