Helsingin Sanomien 1.4.2012 mukaan työllisten Somalian kansalaisten lukumäärä Suomessa vuonna 2010 on ennakkotiedon mukaan 524 kpl ja heidän työllisyysasteensa on 13,2 %.
Kansallisuuksien kilpailussa somalit sijoittuvat sijalle 45. Heidän jälkeensä tulevat irakilaiset, 487 kpl ja 13,1 % sekä myanmarilaiset, 76 kpl ja 9,8 %.
Somalien työllisyys on 13,2 %
10
335
Vastaukset
- VituttaaIhanOikeasti
Tuo 13,2% on ns. yhteiskunnan hommissa, eli veronmaksajat elättää sitäkin loisjoukkoa.
- Iso työpanos hukkunu
""Helsingin Sanomien 1.4.2012 mukaan työllisten Somalian kansalaisten lukumäärä Suomessa vuonna 2010 on ennakkotiedon mukaan 524 kpl ja heidän työllisyysasteensa on 13,2 %.""
Johonkin täytyy laittaa nollai perään, että lukemat muuttuu uskottavammaksi. Joko niitä som-puja on meillä 52.400 kappaletta tai sitten työllisyysprosentti on 132%.
Somalialaiset tekee niin suuren työmärään nykyään Suomessa, että Huhtikuunkin tilastojen mukaan jonnekin lukemavirheeseen tuo merkittävä tehty työmäärä on nyt tilastoista kadonnut.
Nehän tekee töitä kuin nekerit! Pakko sen rehkinnän on jossain näkyä.- liekö päviäsaldo
Oiskohan niin, että koko sille reilusti yli 10.000 hengen somalipopulaatiolle on kertaheitolla annettu Suomen kansalaisuus, silloinhan ne lasketaan suomalaisiksi. Sen sijaan tuo työllisyysaste lienee jokseenkin oikean suuntainen.
Uutta kansalaisuuslakia (9/ 2011) lievennettiin, että kansalaisuuden saa helpommin kuin oleskeluluvan:
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194662975516/artikkeli/suomessa pian kansalaisuuden saa helpommin kuin oleskeluluvan .html
Ehkä nuo 524 on yhden päivän tai kuukauden uudet tulijat?! 9000 somaliahan tänne oli viime syksynä jo jonossa eikä luku siitä liene ainakaan pienentynyt. - elon laskuoppia
Onkohan sulla tuo prosenntilasku oikeesti hanskassa?
Jos 524 on 13,2 prosenttia luvusta x on tuo x = 3.969.
Eli työikäisistä sompuista loisii 3445.
Ilmeiseti kyse on niistä jotka eivät vielä ole
saaneet Suomen kansalaisuutta.
- Kiitos, KIITOS!
Sompneek yms sakki on saanut kansalaisuuksia ihan urakalla Halopaskan nimittämän Vilpaskan ansiosta.
- greg savio
Somppujen työllisyyssuhde 86,8 % lusmuja ja 13,2 % töissä on oikea. Samaa tasoa se on Norjassa ja Ruotsissakin. Työhön sopeuttamisilla ja koulutustempuilla voidaan saada suhde jopa 70 % - 30 %, mutta muutaman kuukauden kuluttua homma leviää.
Sama juttu afgaaneilla, irakilaisilla ja oikeastaan kaikilla ählämeillä. Onneksi Suomessa EI ole elätteinä jemeniläisiä, pakistanilaisia, libyalaisia ym. ainakaan merkittävissä määrin. Loppuisi rahat elättämiseen VHM porukoilta.
Myanmarilaiset ovat kärsineet sotilasdiktatuurista ja tänne tulleet ovat niin huonokuntoisia, etteivät pystyisi omassa maassaan sen kummemmin työllistymään. Sairaita ja huonokuntoisia.
Suomi on maailman sosiaaliturvakeskus, joskus rahat ovat oikeasti finito - toivottavasti en enää elä silloin. Lopputuloksena on aivan varmasti mellakat - kriisi - katastrofitila - poikkeuslaki ja lopulta sisällissota. - voivittumitäloisia.
Minä vihaan loisia, riippumatta niiden kansallisuudesta.
- Tri.Sorbus
Aprillia ja khattia kanssa.
- .-.-.-.-.-.-
Inhoan somaleja ihan vitusti. Haittaaks se?
- LoisetVittuunRy.
No, ei ihan varmasti !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319