missä olet

onneton nainen

missä olet sä hakunilan k-marketisa 1.4 .12 asioinut mies? en sa sua pois mielestäni .katselin siinä maitohyllyjen luona olut tölkkejä jäit kertomaan niistä. kun kysyin niistä olit tietoinen koska olit lukenut iltalehteä .ihastuin sinuun todella olit aivan kun prinssi sadusta:)

11

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se olen minä

Moi, ole täällä, treffataanko vaikka skabassa?

• onneton nainen

hei oikeasti oletko sä joo käy se mulle milloin sit nähtäs kirjoita tänne !

• onneton nainen

toivon todella että olet sä sulla oli lippis ja kiva takki . mulla punanen pipo sit lähin r-kioskille ja sä olitkin jo pussipysäkin kohilla .koska en tunne vantaalla oikein ketään ja olen vasta muuttanut tänne !sä olit vaan niin mukava .

• just joo

oliko hyvä pila tää ! et ole koko henkilö ketä etsin ????

• hanaa skabaan

Hakunilassa on ihanimmat naiset!

• onneton nainen

etsin siis viellä kunnes löydän .onhan tätä aikaa .pääset varman perjantaina skabaan odotan siellä jos olet oikea henkilö.

• skabaa hanaan
        onneton nainen kirjoitti:

etsin siis viellä kunnes löydän .onhan tätä aikaa .pääset varman perjantaina skabaan odotan siellä jos olet oikea henkilö.

Oletko Tuula?

• MaunoLeena
        skabaa hanaan kirjoitti:

Oletko Tuula?

Ei, olen Leena. Oikeasti olen naiseksi pukeutunut Mauno. Haluatko privaatti tanssishown?

• Korsoonkaveri

Oluttölkit Hakunilan S-market Iltalehti = "Kuin prinssi sadusta"...mielikuva ei nyt ihan kaikilta osin stemmaa satujen prinssiin.

• Korsoo vieläkin

Siis K-market!

• valitettavasti

Olen varma ,että tuollainen mies on varattu.. eli unohda, ja vapaat miehet löydät kaljahyllyn luota.

Ja heitä riittää....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6465
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3836
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      0
      1330
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      0
      1080
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1025
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      900
    7. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      866
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      843
    9. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      827
    Aihe