missä olet sä hakunilan k-marketisa 1.4 .12 asioinut mies? en sa sua pois mielestäni .katselin siinä maitohyllyjen luona olut tölkkejä jäit kertomaan niistä. kun kysyin niistä olit tietoinen koska olit lukenut iltalehteä .ihastuin sinuun todella olit aivan kun prinssi sadusta:)
missä olet
11
177
Vastaukset
- se olen minä
Moi, ole täällä, treffataanko vaikka skabassa?
- onneton nainen
hei oikeasti oletko sä joo käy se mulle milloin sit nähtäs kirjoita tänne !
- onneton nainen
toivon todella että olet sä sulla oli lippis ja kiva takki . mulla punanen pipo sit lähin r-kioskille ja sä olitkin jo pussipysäkin kohilla .koska en tunne vantaalla oikein ketään ja olen vasta muuttanut tänne !sä olit vaan niin mukava .
- just joo
oliko hyvä pila tää ! et ole koko henkilö ketä etsin ????
- hanaa skabaan
Hakunilassa on ihanimmat naiset!
- onneton nainen
etsin siis viellä kunnes löydän .onhan tätä aikaa .pääset varman perjantaina skabaan odotan siellä jos olet oikea henkilö.
- skabaa hanaan
onneton nainen kirjoitti:
etsin siis viellä kunnes löydän .onhan tätä aikaa .pääset varman perjantaina skabaan odotan siellä jos olet oikea henkilö.
Oletko Tuula?
- MaunoLeena
skabaa hanaan kirjoitti:
Oletko Tuula?
Ei, olen Leena. Oikeasti olen naiseksi pukeutunut Mauno. Haluatko privaatti tanssishown?
- Korsoonkaveri
Oluttölkit Hakunilan S-market Iltalehti = "Kuin prinssi sadusta"...mielikuva ei nyt ihan kaikilta osin stemmaa satujen prinssiin.
- Korsoo vieläkin
Siis K-market!
- valitettavasti
Olen varma ,että tuollainen mies on varattu.. eli unohda, ja vapaat miehet löydät kaljahyllyn luota.
Ja heitä riittää....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827