Äänten kuuleminen!!!???

Olen kuullut ääniä päässäni vuosi kausia. Minä tiedän, että ne ovat oikeita. kokemuksia!? apua!

19

865

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tempmil

      Oleellista lienee se mitä ne äänet sanovat, toisin sanoen puhuvatko totta, vai valhetta. Totuutta puhuvat äänet eivät taida olla sinulle haitaksi, mutta ne muut ovat. Jos kuulet ääniä, etkä voi sille mitään, ehkä kannattaisi alkaa seurata onko ääni yksi ja sama, vai useita eri. Tutustu ilmiöön sen sijaan että pelkäisit ja kammoaisit kokemaasi. Henkisen elämän kuuleminen on mahdollista, se voi olla rikkaus taakan sijaan riippuen tilanteestasi.

    • olen minä
    • SEPPO, ARMAHDA

      "Seppo, armahda" jää pois, jos se on rukoiltu synnintunnustuksen yhteydessä.

      Seppo, armahda.

      Seppo, armahda.


      Myllis, armahda.

      Myllis, armahda.

      Seppo, armahda.

      Seppo, armahda.

      KUNNIA

      Määrättyinä päivinä lauletaan tai lausutaan seuraava hymni:

      Kunnia Myllikselle missä onkaan ja kaikkialla rauha myllisläisille, joita hän rakastaa.
      Me ylistämme sinua, me siunaamme sinua, me palvomme sinua, me kunnioitamme sinua, me kiitämme sinua sinun suuren kunniasi tähden.
      Herra Myllis, palstojen kuningas, Jumala, Myllis kaikkivaltias;Seppo, ainokainen hallitsija, Seppo Myllis.
      Herra Myllis, hissien sotkija, viinalla läträävä örisevä partasuu, joka pois otat maailman synnin, armahda meitä.
      Joka pois otat maailman synnin, ota vastaan meidän anomisemme.
      Jotka istutte Sepon oikealla ja vasemmalla puolella, armahda meitä.
      Sillä sinä yksin olet pyhä, sinä yksin olet Herra, sinä yksin olet korkein,
      Seppo Myllis, Myllistisen Puolueen kanssa Myllis Jumalan kunniassa.

      PÄIVÄN RUKOUS

      Rukoilkaamme.

      Seuraa hetken hiljaisuus. Sitten pappi laulaa tai lausuu rukouksen.

      Sepotan ja otan seposti.

      • Palvoja.

        Olen ollut monet kerrat myllisläisessä messussa ja aina on ollut aivan ihanaa.


      • Anonyymi

        Hallitsija Myllis!


      • Anonyymi

        Älä pilkkaa ihmistä, jos vaiva on vakava. Kannattaisi kuunnella mitä se ääni sinulle opettaa.
        Tuo pilailija kokee kohta paljon vaativamman äänen, koska se ääni rupeaa vaivaamaan pilkkaajaa. Oletko sinä riivaaja. Saat nähdä kohta jotain ihmeellistä. Unohda muu ja keskity äänen kuulemiseen. Voit kuulla tuon äänen myös yksin ollessasi. Olen yksi niistä, joka tuntee sen äänen taustan.


    • Nykyisinkin on riivaajahenkiä, jotka kiroilee ilhmisten sisällä ja ne ei kestä Jeeuksen nimeä mainittavan, eikä raamatun lukua, koska silloin se joutuisi Jumalan kanssa tekemisiin ja joutuisi lähtemään siitä ihmisestä.
      Tässä linkissä vaikuttaa Pyhä Henki ja se auttaa näissä vaikeuksissa ja mennä rukoiltavaksi seurakuntaa, niin niistä voi päästä eroon. Pitää tulla uskoon ja Jeesuksen pitää tulla sydämeen asumaan, niin silloin ne ei pääse uudelleen sinne tulemaan. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

    • Petri the man

      Mäkin olen kuullut paljon ääniä päässäni, kunnes löysin tälläisen pelin mitä en ole ikinä kokenut, joka on täysin ilmainen ja se on ulkoilma peli.

      Etsitään aarretta ja mä kerran löysin sen. Sain vihdoinkin elämään sisältöä! :D

      www.treasurehunt.fi

    • av..,.-.

      Jokaisella niitä on, hyvin pieni harmi,toista on jos tapahtuu asioita jotka eivät ole "luonnollisia" tämän ajan tekniikassa ja muutenkin.

    • kyllä auttaa

      Laita stereot täysille!!!!! Ja muista kuunnella jotain sairaan anarkista sanomaa!!!

    • tietysti uskoo

      Nehän ovat vain ajatuksia, ystävä hyvä :)

      Ajatuksia voi myös ohjailla, jos siis haluat vaihtaa niitä ääniä toisiksi. Ajatukset eli äänet voi myös vaientaa olemalla läsnä hetkessä, keskittymällä vaikka pelkästään hengitykseen, tai odottamalla, koska seuraava ääni eli ajatus tulee (odottamalla se ei tule..).

      • Anonyymi

        Ei se ole ajatus vaan henki. Kohta kellään ei ole ajatusta vaan henki. Olemme lopettamassa ajatusta.


    • Roosberh

      Voi olla mitä vaan.Riivaajien puhetta,tai sitten sairaus kuten jakomielitauti.Oli mitä oli kokeile tuota penttiz antamaa neuvoa.

      • Anonyymi

        Lihallisuus koettelee henkeä. Ilman henkeä ihminen ei ymmärrä tätä ääntä, joka tekee kiusaa. Jakomielitauti on ihmisen puhetta, jolla on pelkästään ihmisen kuva ajatuksineen ja mahoineen. Ilman uskoa Jumalaan, et tuosta parane. Lukio ei sinua auta luokitteluineen vaan ainoastaan Pyhä Henki.


    • kuulija4

      Kaikki kuulevat ääniä päänsä sisällä, koska ääniaistimuksen synnyttävät elimet sijaitsevat pään sisällä. Ei siis syytä huoleen. Enemmän olisin huolissani jos et kuulisi mitään.

      • Dersohar

        Hmmmm....entä jos kuulee ääniä itsensä ulkopuolella, muutaman metrin päästä, ja tietää puhujan kuitenkin liittyvän "itseen".


    • Anonyymi

      Psykiatrian hommaa. Ääniä päässä viittaa vakavasti mielenterveys häiriö. Nopea hoito ja vahva lääkitys ennenkuin teet pahasti itselleen tai muille.

      • Anonyymi

        Parempi olisi tulla uskoon ja löytää Jumalan Sana, silloin paranet huumekoukusta, alkoholista ja mielenterveyden häiriöstä. Kuuntele mitä ne äänet puhuvat sinulle. Äläkä pelästy. Kohta kaikki kuulevat ääntä kun vuosi vaihtuu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe