En tiedä, mitä tai mihin minun pitäisi ottaa yhteyttä.
Poikani käytös on ollut nyt kevätlukukauden ajan levotonta, hermostuu äkkiä pikku asioista, ei naura, huutaa, että ei aikuisiin voi luottaa. Kiroilee ja haistattelee.
Syksyn aikana ja sitä ennen poikani on luonteeltaan ollut nauravainen ja erittäin sosiaallinen. Halailee minua vähän väliä. Aurinkoinen poika, kuten päiväkodissa ja koulussa sanottu.
Syksyllä vaihtui opettaja. Ja nyt on ilmennyt käytösongelmia. Eilen tuli sitten kunnon riita ja hän haukkui minut lyttyyn ja niin pahoilla nimityksillä, joita en hänen suustaan olisi ikinä uskonut kuulla. Annoin kotiarestia,. Ensin kiukutteli asiasta, mutta sitten alkoi lohduton itku. Silittelin ja paijailin sekä selittelin, ettei toisia voi kohdella noin.
Silloin poikani sanoi hänen opettajan repineen häntä korvasta liikkatunnilla sekä nähneen , kun hän on vetänyt hiuksista toisia oppilaita. Poikani isoveli alkoi myös puhua, häntä opettaja oli nostanut kädellä ns. "kuristusotteella" niskasta siksi, kun oli leikkinyt kaverin kanssa ruokajonossa. Ei uskaltanut kertoa, koska tunsi syyllisyyttä käytöksestään. Ja nuorempi poikani sanoi myös, että hän oli kerran tullut oviaukosta yhtäaikaa tämän opettajan kanssa, niin opettaja oli vetänyt hiuksista ilman mitään syytä. Itse olen nollatoleranssi linjalla väkivallan suhteen, mutta nyt en tiedä mitä teen. En uskalla, mutta minun on pakko tehdä jotain.
Opettaja repi korvasta ja tukisteli oppilaita
31
127
Vastaukset
- onko sinulla r
rahaa muutamaa tuhatta?
- poikien äiti 78
Mihin rahaa tarvitsen?
- jotta saat
poikien äiti 78 kirjoitti:
Mihin rahaa tarvitsen?
ostettua oikeutta...
Normaali keino tänä päivänä olisi laittaa pojallesi lääkitys.... - poikien äiti 78
jotta saat kirjoitti:
ostettua oikeutta...
Normaali keino tänä päivänä olisi laittaa pojallesi lääkitys....Ai lääkitys opettajan aiheuttamiin traumoihin?
Lääkitys kuuluu neurologisiin sairauksiin kärsiville lapsille.
Tätä puolustusta pelkään myös opettajien suunnasta. lapseni on keskiarvotasoltaan 8-9 oppilas, harrastaa säännöllisesti eikä mitään ongelmia ole ollut. Ei koskaan jälki-istunnossa taikka huonoa palautetta. Päiväkoti-ikäisenä ikäisiään kehittyneempi. Ongelmat ovat alkaneet nyt keväällä.
Mutta kiitos kommentista, minulla nousi adrenaliini korkeammalle ja kovempi halu puolustaa poikaani. - luuletko ettei
Ai lääkitys opettajan aiheuttamiin traumoihin?
Lääkitys kuuluu neurologisiin sairauksiin kärsiville lapsille.
Tätä puolustusta pelkään myös opettajien suunnasta. lapseni on keskiarvotasoltaan 8-9 oppilas, harrastaa säännöllisesti eikä mitään ongelmia ole ollut. Ei koskaan jälki-istunnossa taikka huonoa palautetta. Päiväkoti-ikäisenä ikäisiään kehittyneempi. Ongelmat ovat alkaneet nyt keväällä.
Mutta kiitos kommentista, minulla nousi adrenaliini korkeammalle ja kovempi halu puolustaa poikaani.tuollainen käyttäytyminen näy neurologisesti?
Masennuslääkkeillä on usein mieltä tasaavia vaikutuksia härikköoppilaille . - poikien äiti 78
luuletko ettei kirjoitti:
tuollainen käyttäytyminen näy neurologisesti?
Masennuslääkkeillä on usein mieltä tasaavia vaikutuksia härikköoppilaille ."härikköoppilaille"
Sinunko mielestä lapsi pitäisi pumpata täyteen lääkkeitä, jotta opettaja ei saisi syytä käyttää väkivaltaa? Pitäisikö hänen seistä kun patsas ja pyydellä anteeksi läsnäoloaan? Liikkua kuin opettajan mieli?
Pystyisitkö sinä siihen? - opettajalla pitäisi
"härikköoppilaille"
Sinunko mielestä lapsi pitäisi pumpata täyteen lääkkeitä, jotta opettaja ei saisi syytä käyttää väkivaltaa? Pitäisikö hänen seistä kun patsas ja pyydellä anteeksi läsnäoloaan? Liikkua kuin opettajan mieli?
Pystyisitkö sinä siihen?mielestäni oikeus käyttä tällaista, eläinten kouluttamiseen..
http://www.matts-whip-page.com/images/gallery13.gif - poikien äiti 78
opettajalla pitäisi kirjoitti:
mielestäni oikeus käyttä tällaista, eläinten kouluttamiseen..
http://www.matts-whip-page.com/images/gallery13.gifNo sitten et ole oikea henkilö meitä auttamaan...Sairas..
- no sitten sinun
No sitten et ole oikea henkilö meitä auttamaan...Sairas..
kannattaa luotta "nykytieteeseen" ja laitta pojat kuurille...
- Pyykkärin sijainen
Hellanlettas!
Tuollaisia junnujen paskajuttuja ei kannattaisi uskoa. Suurin osa vanhemmista on tosin niin taliaivoja, että opettaja ollaan ensimmäisenä ristiinnaulitsemassa, vaikka jutuissa ei olisi mitään perää.
Ongelmat liittyvät nuoren kehitykseen. Vanhenmpana ei ole syytä lähtä naurettaviin vedätyksiin mukaan vaan ohjat nuori oikalle tielle. - poikien äiti 78
En ole ristiinnaulitsemassa, mutta mielestäni jos on opettajan virassa, josta saa palkkaa itse valitsemaltaan uralta, ei voi noin kohdella lapsia. Ja tähdennän, ettei lapseni ole ainoat väkivaltaa kokeneet. Jos niin moni lapsi sanoo samasta opettajasta, en oikein usko enää junnujen paskapuhe-epäilyihin. En tosiaan ole niin sinisilmäinen, että uskon kaiken, mitä minulle sanotaan, mutta tässä on monta lasta samassa asiassa.
Ja vielä tarkennus, lapsia ei saa kohdella kaltoin missään! - siperia opettaa
Ennen vanhaan opettaja sai hieman ojentaa oppilasta ja se mitä itse näin ja koin oli täysin oikeutettua. Joka kerta kun minua tai kavereitani ojennettiin niin se tuli aina tilanteessa jonka oppilas oli rajusti provosoinut.
Mikään ei ole niin ilkeä kuin herranterttu murkkuikäinen joka tuntee oikeutensa ja menee opettajajan naamaan kiinni lällättelemään tai ilveilemään tietäen "oikeutensa" ja tätä voi jatkua koko lukukauden.
Pojilla on koulussa tapana näyttää kuinka kovia poikia he ovat uskaltaessa uhmata opettajia. Etsivät helppoa kohdetta kiusattavakseen.
Sitten kun joltakin palaa käämi ja tarttuu poikaan kiinni sitten ollaan niin viatonta kuoripoikaa teeskennellyt vedet silmissä... Olen nähnyt tuon tarinan niin miljoona kertaa.
Pitkällä aikavälillä ladattu ärsyttäminen voi laukaista hurskaimmassakin opettajassa loppuunpalamisen asian suhteen.
Poikasi tulisi siirtää tarkkailuluokalle jossa voi uhitella kilpaa muiden pilalle hemmoteltujen pikku paskiaisten kanssa. - .....
arvoisa aloittaja! sinun ei kannata kysyä tällä palstalla mitään koska kuten huomaamme et ole saanut yhtäkään järkevää vastausta ja syy siihen on se että palsta on Persujen hallinnassa ja heillähän VÄKIVALTA on aina ratkaisu kaikkeen juntteja kun ovat!
- .o.
Ota lapseesti yhteyttä ja kerro hänelle, ettei pidä muista valheita keksiä.
Häiriköt ovat juuri tuollaisia. Keksivät muista kaikenlaisia satuja. - Koulumestarit
Ennen työmaalla mestarit sanoivat makoilijoita korvista revittäviksi. Eivät lyöneet kynsille vaan pistivät tielle, kun ei ollut työlle.
Sinun pitäisi miettiä, että opettajalla ollut annettavaa muille. Ei sota yhtä miestä kaipaa. - Respectiä aikuisille
Se kuka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee. Näitä pikku psykopaatteja riittää joilla on feministi-äiti ja nössö isä eli ei isän mallia ollenkaan.
Kiitos Tarja Halonen.
Moni lapsi luulee että saa tehdä ihan mitä vaan ja laki ja äiskä suojelee silti. Ei minkäänlaista kunnioitusta aikuisia ja auktoriteetteja kohtaan. - Ripaskaaa !
Koivuniemen Herraa Pojan Persuksille 2 kertaa päivässä 3 viikon kuurina.
Ja ongelma on hoidettu ilman Lääkkeitä ja Luomuna. - poikien äiti 78
Täällä ei varmastikaan ole ollut yhtään vanhempaa. Lapseni on teilattu täällä jo häiriköksi ja mielenterveysongelmaiseksi ja ja ja...mitä vielä...
Yksikään kommentti ei vain kolahda minulle, koska en tunne sen koskevan meitä. Opettajat ovat samanarvoisia kuin lapset. Lapsilla on oikeus koskemattomuuteen. Ja piste.- Problem is you
Sinulla on hieman arkitodellisuudesta poikkeava kuva järjestelmästä. Koeta ottaa selvää mikä on muiden asianosaisten näkemys tai kuten koulussa sanotaan, mikä on heidän ihmiskuvnsa. Veikkaan, että he tarjoavat palikkatestiä. Sillä kuitataan se, että tapaus ei täytä keskiverrolle asetettua normia. Jos onnistut sopeutumaan tilanteeseen, niin onneksi olkoon.
- Sinkkumies -81
Ihan väärälle palstalle laitoit kysymyksen. Jos kirjoitat mitä tahansa, niin ensimmäinen kirjoittaja haistattelee ja peukuttaa viestisi miinuksille, toinen haukkuu perheesi viherpunikeiksi, kolmas saarnaa jeesuksesta ja neljäs syyttää joka ikisestä ongelmasta maahanmuuttajia ja homoja.
Kysymykseesi saat asiallisia kommentteja vauva-lehden palstalta ja Suomi24:lla on isien ja äitien osasto. Siellä on monta samanlaista kertomusta.- laiska trolli
Miksi et saa sanottua noista asioista omiin ketjuihin?? Ihme valittaja, taidat olla ollut kouluaikoina kanssa jokin häirikköoppilas...
Persuilla nyt on maksetut kirjoittajansa täällä, mutta niin täällä on ollut myös mm. mediatalojen, yritysten ja muiden puolueiden maksettuja kirjoittajia.
Pahinta täällä on ennakkosensuuri, johon jäävät monet pidemmät kirjoitukset.
- hdirughdui
Ota yhteyttä rehtoriin tai koulukuraattoriin. Sieltä saattaa löytyä keino asian purkamiseen.
- Apu on tarpeen
He järjestävät varmasti Pojallesi hyvän hoitopaikan.
Sijaisperheen tai jonkun laitoksen.
Voimia sinulle. - kyrpiintynyt
Minulla on neljä lasta ja heitä ei ole tarvinnut ei minun eikä opettajien ojentaa.
He ovat kertoneet että joitakin häiriköitä on koulussa ojennettu mutta ihan syystä.
Kovikset muuttuvat itkupilleiksi vaikka saavat mitä tilaavat itse.
Samaa touhua löytyy aikuistenkin maailmasta. Pikku jupit (todennäköisesti samat koulukiusaajat ja häiriköt) hilluvat yökerhoissa ja baareissa ja kuvittelevat olevansa joitakin scarface- gangstereita ja haastavat riitaa.
Sitten kun tulee pataan niin iskän lakimies ottaa yhteyttä seuraavaksi kun minä olin vain siellä tanssimassa ja bla bla...
Pataan vaan niin loppuu se vitun kukkoilu. - wertyui
Jos pojat ovat tarpeeksi isoja voivat vaikkapa pieksää tämän opettajan ikään kuin varottavana esimerkkinä mulle.
- sammmahär
Siis muille.; ))
- kuria ...kele!
Lapsi jos huomaa että vanhempi on hänen puolellaan vaikka on itse provosoinut tilanteita tai on niin sanottu kuumakalle jolla on auktoriteettiongelma joka kyseenalaistaa kaiken mitä opettaja sanoo niin lapsi saa siinä hyväksynnän manipuloinnilleen ja hänen arvomaailmansa vääristyy.
Pysyvästi jos tilannetta ei pureta.
Opettaja on johtaja ja vaikka johtaja olisi joskus vähän väärässäkin niin hän on silti johtaja.
Jos jokainen oppilas tuo omat pelisääntönsä kouluun niin miten siinä kävisi?- AKT...
...ja isona siitä tulee kuljetusalan liiton puheenjohtaja!
- Se on se
Steiner koulu. Taisin olla väärässä.
"Heille ei kerrottu taustalla vaikuttavasta okkultismista, ei ankarasta ahdistavasta kurista, eikä huuhaasta, jota meille pikkulapsina syötettiin."
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5260
Joillekin se on hyvä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10529593 - Kissa pöydälle vain!
Laki kieltää fyysisen kurittamisen, se on selvä. Pojillasi on varmaan kännykät, eikun vain kuvia tilanteista ottamaan tai videonpätkää.
Asia pitäisi ottaa koulussa puheeksi, ettei tuollainen hiusten repiminen yms jatkuisi enää.
Itse en äitinä täällä selvittäisi tilannetta, vaan olisin jo mennyt koululle ja järjestänyt keskustelun asiasta.
Totta on että murkut ovat opettajille monesti vaikeita, mutta fyysinen kurittaminen on lailla keletty ja sillä siisti.
Eikun vain mars koululle asiaa selvittämään ja pojille kännykkäkamerat valmiiksi. Kuvia uskoo jokainen ja videonpätkiä!
Selvitä asia rohkeasti, älä anna sen jatkua! - rähinä pystyyn
Taserit opettajille ja nippusiteellä Jani-Petterit kiinni patterinputkeen koko päiväksi ilman ruokaa niin loppuu se uhoaminen.
Hieman nokialaista nuoriso-ohjaajaa perään jos jankuttaminen ei lopu.
50000 volttia kesyttää ilkeimmänkin pikku jampan!
Lopuksi isi ja äiti putkaan viikoksi huonon kasvattamisen vuoksi ja tukat ajellaan niiltä pois ja päähän tatuoidaan "huono ihminen" merkintä ja S-etukortti otetaan pois jolloin jauhelihasta ei saa kolmen sentin alennusta vuositasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897