tietääkö joku miksi turussa meni kax armeija autoa sunnuntaina ? Siis kaksi oon ite nähny ? Sensuroitiin turun palstalta !
sunnuntaina
knvcxzdrr
4
66
Vastaukset
- ihax tosi
Siellä on ainakin kaksi kasarmia, Pansio ja Heikkilä.
- knvc
joo on kyllä. Mutta eipä niilläm silti ole ollu tapana ajeluttaa autoja sunnuntaina. tuli siis toinen vastaan tuomiokirkon jälkeen bussissa ja toinen iso yhdistelmä tuli alas Wikken kautta. Ja siis en edes ollu kauaa kaupungilla.
- nmbbbbbbbbb
poliisi pyyytäny armeijan apua,poliitikkojen henkeä uhataan
- Reskers
Oo sä vaan tyytyväinen kun omat ajelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 51761
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671