Rukoillaan me täällä kaikki, että tämä reppana lopultakin ymmrtäisi ja lähtisi hoitoon ja terapiaan.
24-vuotias mies!
1
<50
Vastaukset
- teh mies24v
eikö oo jännä..et ku ny oon hengessä yhtäkkiä kaikki huomaa mun olemassa olo ja vastaa...? komeesti yli vuode tääl naukunu eikä kukaa oo kuullu ei nähny, sama mite reuhannu taj heilunnu...? nyt jokapaikassa vastataan ,yleensä justii tämmösellä "rakkaudellisella" viestillä niiku sunki...et sä hyvällä tätä laittanu, sä laitot sen takia ku oot niin sanottu susi lampaitte vaatteissa, taj vaihtoehtosesti tosi onneto jumala oma joka käyttää "hyvää asiaa rukousta" puskurina että pääset mua mollaan..
onko ihme että oon juossu ku aropupu jumalaa karkuu näin kaua ku näyttää jo näin hienolta...?! jopa hieno jumala salli sen...et ehkä tämä elämä tosiaa oo nii paratiisia maan päällä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862