Torsten oli huono

ATARvbnjl

Ei toiminu brucen piisi ollenkaan hänen esittämänään. Todella huono laulusuoritus. Huonointa häneltä tähän asti, kun pitäis parantaa koko ajan jos aikoo pärjätä.

Eikä ole parempaa odotettavissa, kun hän ei näytä osaavan ottaa ollenkaan kritiikiä vastaan. Miten hän voisi kehittyä, kun omasta mielestään on jo täydellinen? Olis ollu tod. näk. viisaampaa odottaa vielä muutama vuosi.

15

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihailijatar.........

      Torsten ei ollut ollenkaan huono ! Huonoa on se, että biisejä ei lauleta kokonaan.

      Torstenilla porukan erikoisin ääni. Hänen levynsä kyllä takuulla ostan, kun hän joskus levyttää. :)

    • .....

      Mäki oon huomannu, ettei oikein sulata kritiikkiä...

    • ,,,,,,,,-------,,,,,

      Ja mistähän te sen huomaatte ??

      • Torsten- ja Adamfani

        Aivan, Torsten noista se nöyrin on ollut. Kamppailee kärkipaikasta takuulla.


      • iuo90p+
        Torsten- ja Adamfani kirjoitti:

        Aivan, Torsten noista se nöyrin on ollut. Kamppailee kärkipaikasta takuulla.

        Varmaankin kamppailee kärkipaikasta, se on totta. Tosin en ymmärrä mitä pissistytöt näkevät rillipäisesä ja finninaamaisessa nörtissä.....


      • matamimisuli
        iuo90p+ kirjoitti:

        Varmaankin kamppailee kärkipaikasta, se on totta. Tosin en ymmärrä mitä pissistytöt näkevät rillipäisesä ja finninaamaisessa nörtissä.....

        Miksi ihmeessä aina luullaan, että vain pikkutytöt tykkää ???? Minäkin olen jo keski-ikäinen vanha rouva ja tykkään todellakin Torstenista.


      • Torsten voittaa
        matamimisuli kirjoitti:

        Miksi ihmeessä aina luullaan, että vain pikkutytöt tykkää ???? Minäkin olen jo keski-ikäinen vanha rouva ja tykkään todellakin Torstenista.

        Sama täällä. Noita humppapumppa ynnä muita vollottajia on jo Suomi pullollaan. Torsten on kameleontti. Hän pystyy muuntautumaan. Nähtiin eilenkin. Eikä pelkää ottaa haastetta vastaan. Torsten on vasta 16 v. Mutta säveltää ja sanoittaa ja esittää musiikkiaan usealla kielellä. Eilinen ADAM LAMBERT esitys muunnettuna TORSTENin omaksi lauluksi oli: WOW!

        Kateelliset täällä itkee.


      • 4re5tr6y78u9i0i+
        Torsten voittaa kirjoitti:

        Sama täällä. Noita humppapumppa ynnä muita vollottajia on jo Suomi pullollaan. Torsten on kameleontti. Hän pystyy muuntautumaan. Nähtiin eilenkin. Eikä pelkää ottaa haastetta vastaan. Torsten on vasta 16 v. Mutta säveltää ja sanoittaa ja esittää musiikkiaan usealla kielellä. Eilinen ADAM LAMBERT esitys muunnettuna TORSTENin omaksi lauluksi oli: WOW!

        Kateelliset täällä itkee.

        Ei ole mitään syytä olla kateellinen, koska itse en osaa laulaa. Torstenia äänestävät pissaliisat ja uskovaiset mummot. Niiltähän niitä ääniä jo tuleekin....


      • matamimisuli
        Torsten voittaa kirjoitti:

        Sama täällä. Noita humppapumppa ynnä muita vollottajia on jo Suomi pullollaan. Torsten on kameleontti. Hän pystyy muuntautumaan. Nähtiin eilenkin. Eikä pelkää ottaa haastetta vastaan. Torsten on vasta 16 v. Mutta säveltää ja sanoittaa ja esittää musiikkiaan usealla kielellä. Eilinen ADAM LAMBERT esitys muunnettuna TORSTENin omaksi lauluksi oli: WOW!

        Kateelliset täällä itkee.

        Kiva kuulla. :) Torsten on todellakin erikoinen.


      • matamimisuli
        4re5tr6y78u9i0i+ kirjoitti:

        Ei ole mitään syytä olla kateellinen, koska itse en osaa laulaa. Torstenia äänestävät pissaliisat ja uskovaiset mummot. Niiltähän niitä ääniä jo tuleekin....

        No entäs sitten ? Mikä siinä sun persustas hiertää ?


      • ygui78ujo90p
        matamimisuli kirjoitti:

        No entäs sitten ? Mikä siinä sun persustas hiertää ?

        Ei mikään hierrä. Tai hiertää se että jos nyt puhutaan vaikka Torstenista ja mahdollisesta voitosta, niin tasoero tuonne jenkkilään on sitten jo VALTAVA......tuollainen piipittäjä olisi siellä jäänyt jo alkukarsintoihin.


      • matamimisuli
        ygui78ujo90p kirjoitti:

        Ei mikään hierrä. Tai hiertää se että jos nyt puhutaan vaikka Torstenista ja mahdollisesta voitosta, niin tasoero tuonne jenkkilään on sitten jo VALTAVA......tuollainen piipittäjä olisi siellä jäänyt jo alkukarsintoihin.

        Mitä väliä mitä jenkkilässä on. Tää on Suomen Idols.


      • iuojpkål¨å
        matamimisuli kirjoitti:

        Mitä väliä mitä jenkkilässä on. Tää on Suomen Idols.

        Niin on Suomen Idols, ja sen kyllä huomaa.....


      • Sillä silmällä
        matamimisuli kirjoitti:

        Miksi ihmeessä aina luullaan, että vain pikkutytöt tykkää ???? Minäkin olen jo keski-ikäinen vanha rouva ja tykkään todellakin Torstenista.

        Keski-ikäiset vanhat rouvat katselevat nuoria poikia vanhasta muistista "sillä silmällä". Tosin eivät enää muista miksi...


      • matamimisuli
        Sillä silmällä kirjoitti:

        Keski-ikäiset vanhat rouvat katselevat nuoria poikia vanhasta muistista "sillä silmällä". Tosin eivät enää muista miksi...

        Heh heh.. Eikös se ole hyvä, että edes silmäruokaa on vielä vanhallekkin saatavilla. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe