sananvapaus on sitä, että tulee kunnioittaa toisia ihmisiä ja antaa sananvapaus ja arvostus jokaiselle ihmiselle rotuun katsomatta. ihmistä ei saa luokitella sananvapauden mukaan ja tuomita, vaan jokainen on arvokas yksilö ja ihminen. sananvapaus on arvokas ja rikas asia. menkää itseenne
sananvapaus
3
<50
Vastaukset
- NäinMeillä
Mutta kaikkien kannattaisi muistaa että sananvapaus ei kuitenkaan tarkoita sitä että jokainen esitetty ajatus olisi totta tai edes esittämisen arvoinen. Myös esitetyn ajatuksen pitää kunnioittaa muita, se ei saa olla muita tarkoituksellisesti loukkaava, toisia valheellisesti huonoon valoon asettava eikä muutenkaan yksipuolisen pahantahtoinen.
Ajatusten pitäisi olla perusteltuja, monipuolisesti pohdittuja ja eri ihmisten asemaan asettuvia.
Tylsäähän se on jos ei saa vain esittää räväköitä "totuuksia" mutta se ei kauheasti anna mitään uutta että vain huudellaan omaa ääntään ihaillen kaikkea pahaa oloa ilmoille. - Ellipsi Ifo
Saittehan sanotuksi.
Idealisti ja kieltoyhteiskuntalainen tapasivat toisensa. Molempien mielipide arvokas, tämä mun kirjoitus jääköön omaan arvoonsa. - Juha82222222
mielestäni kiusaajat ei ole arvokkaita ihmisiä, jotka mm temmeltää netissä.
Mielestäni kiusaajia pitäisi rangaista, he eivät saisi enään käyttää sananvapauttaan nettimaailmassa murhatakseen ihmisten sieluja ja aiheuttaen itsemurhia näille raukoille.
Siis sananvapaus on hyvä sekä huono asia, asia on kaksipiippuinen.
Olen sitä mieltä että mitä tahansa et voi kirjoittaa nettiin.
Mulla on myös tähän asiaan oikeus ilmaista mielipiteeni mutta olen ketjun aloittajan kanssa eri mieltä.
Itse pomona, Pressana tiukentaisin sananvapautta, vähän niinkuin Kommunistimaissa on tiukemmat pelisäännöt sananvapaudessa niin vähän siihen suuntaan menisin mutta en tietenkänä yhtä radikaalilla tavalla
mutta kiusaajat pitäisi poistaa nettikeskusteluista, ottaa käytäntöön systeemi jossa pääset tietämään käyttäjän oikean nimen ja poistamalla hänet netistä, siitä paikasta.
Pienet tai isot riitelyt on vbielä ok asia mikäli se ei mene solvaukseen ja kolmen varoituksen jälkeen mun mielestä kyseinen henkilö pitäisi ottaa pois paikasta, sulkea hänet ns ja sama asia työpaikoilla ja kouluissa, siellä jos sananvapauttaan käyttää kiusaamiseen niin tämä kiusaaja pitäisi saada rangaistus tai ensin kolme varoitusta ja sitten toimenpide mm siirtää hänet jopa poikakotiin tai tarkkailuluokalle, radikaalimmassa tapauksessa siirtää toiseen kouluun tai antamalla tuntuvat rahalliset sakot.
Siis mun mielestä pitäisi käyttää järkeä mitä nettiin kirjoittaa, esim kiusaaminen on niin surkea asia mitä vihaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396