Mover

kevättä rinnassa.

Kerrohan jotakin itsestäsi, oletko maahanmuutajataustainen, ja uskontosi? ja sitten kiinnostaa oletko tumma ja mitä sinä harrastat?
Eniten se oletko sinkkumies?

Odottelen vastuksia.

8

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¢

ei se vastaa
      Mutta minä oon sen kaveri ja voin kertoa. Ei se mikään mies ole, eikä sillä ole mitään uskontoa. Eikä sillä ole mitään harrastuksiakaan. Se on alkoholistiperheessä kasvanut ja niin ruma, ettei sitä kukaan rakasta. Se elää ihan omassa satumaassaan missä on ihan omat sääntönsä ja lakinsa. Syömässä se käy mustan gigantin myyjän kanssa jossain Espoon kebabissa. Muuten se kommunikoi pelkästään tietokoneen välityksellä.

• joo mutta

porvari perheestä se on. luultavasti suamenruattalainen

• Suomi24 hyväkäs jossain vaiheessa julkisti jossain määrin profiilissani lupaa kysymättä tiettyjä henkilötoetojani - jotka olisin halunnut pitää piilossa.

Tämä suurelta osalta sen vuoksi, että en halua, että kommenttieni luotettavuus arvioidaan pitkälle sanomiseni "motiivin" kautta, mikä helposti luetaan suoraan taustatekijöistäni.

Mutta hyvä on varmaan sanoa jotakin.

En ole maahanmuuttajataustainen.

Valtionkirkkoon kuulun - mutta en ota ehdotonta kantaa sen oppien puolesta tai vastaan.

Harrastukset nyt eivät tänne kuulu - mutta harrastan musiikkia, pyöräilen (tänäänkin 16 km) 12 kk/v ja pelaan tennistä.

Tumma vai vaalea...? Saanko minä vuorostani kysyä, miksi kysyt tätä...?

• Rakstunut Matti,.

Oooot ihana.

• 5+6

Niin, sanomiesi "motiivi" ei ole kovin vaikea arvata.

• Minun on.

Mikä se siis on?

• Mover kirjoitti:

Minun on.

Mikä se siis on?

• sossusussu

..kyllpa kuulostaa oikealta moverilta...
      -tiedathan mita mina harrastan...

-onko sin ulla iso?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe