Kreationistit mollaavat evoluutikoita henkilökohtaisuuksiin menemisestä ja ties mistä. Mutta he itse ovat ylimielisyyden.ja narsismin huippu. Tänäänkin ja eilen palstalla olen nähnyt ties minkälaisia kreationistiavauksia (tämä evoluution dosenttityyppi, kamelinainnit, gorilloiksi haukkuminen sun muut) joissa tekeydytään evokiksi ja puhutaan suut ja silmät täyteen paskaa. He väittävät evoluutikoiden olevan puolueellisia ja aivopestyjä, samaan aikaan väittäessään että jos jokin on ristiriidassa satukirjan kanssa, se on väärin tai jos jokin ajoittuu yli 6000 vuoden päähän, mittaus on epäonnistunut tai mittaustulosta on väärennetty. He ylentävät itsensä, he hyökkäävät kuin piraijat kaikkia vastaan sanovien kimppuun, he lausuvat väärää todistusta muista ihmisistä, he valehtelevat ja tietävät sen, He jopa vääristelevät Raamatunkin tekstejä(muistan luomiskertomuksen muokkaajan), he vaativat ties kenen tappamista ja uhkailevat. eikä lista lopu tähän(lisätkää vielä evoluutikot jos muistatte tämäntapaisia). minusta alkaa tuntua että kreationistit rikkovat raamatun sanomaa enemmän kuin me muut
kreationismi, tekopyhyyden huippu.
25
137
Vastaukset
- .......
Lisäksi vielä suurin osa pedofiileistä ovat juuri kreationisteja!
- LaD
Sekin vielä
- asianharrastaja
Meni jo liioittelun puolelle.
- Lisääjä
Ja Hitler,Paavi sekä Mussoliini!
- LaD
Jälleen uusi loukkausavaus:
"paskookohan evokit aikuisenakin housuunsa?"
Tämä vie teidät hyvin syvälle sinne paasaamaanne helvetin kuiluun jos tätä jatkatte - Hiski+naapurin.kissa
Raamattu on arvatenkin hyvä lyömäase - varsinkin sellaisella kolmen kilon painoisella kuvaraamatulla on varmaan mukava huitoa. Ja kun kretuja on lapsena riittävästi lyöty raamatulla, he tietenkin jatkavat itse kuvitellen että se on ihmisen normaalia käytöstä.
- O'ou
Lisäksi kretujen temput näyttävät tulevan aina vaan kierommiksi ja kierommiksi. Esimerkkinä tästä eilinen asianharrastajan hyvän keskustelunaloituksen "Aivot ja tietoisuus" väärentäminen lisäämällä siihen sekaan kreationistinen mielipide.
Vaikka olikin aprillipäivä, niin ei se nyt oikein aprillipilanakaan mene.- asianharrastaja
Kierohan nyt noin helposti paljastuva ketkuilu ei ole ollenkaan. Vastenmielinen toki.
- O'ou
asianharrastaja kirjoitti:
Kierohan nyt noin helposti paljastuva ketkuilu ei ole ollenkaan. Vastenmielinen toki.
Se taisi kuitenkin paljastua aika sattumalta. Mitä, jos olisit ollut viikon etelänlomalla, eikä kukaan muukaan olisi vaivautunut kaivamaan esiin alkuperäisversiota? Nyt kulkisit monen silmissä vähintään puolikretuna.
:-)
Sanotaan, että valheella on lyhyet jäljet, mutta se on toiveajattelua. Usein väärän tiedon oikaiseminen se vasta työlästä onkin.
- asdfasdfasdfe
"He väittävät evoluutikoiden olevan puolueellisia ja aivopestyjä,"
Tottakai he ovat. Evoluutikon suurimpina taustavoimina toimivat ylpeys; he kun kuvittelevat olevansa niin paljon "viisaampia" kuin me arvon kreationistit, opettaessaan muita.
"samaan aikaan väittäessään että jos jokin on ristiriidassa satukirjan kanssa,"
Sun pitää opia erottamaan uskonto ja älykäs suunnittelu debatti toisistaan. Meillä kreationisteilla on tapana levittää uskoa levittävää puhetta debatin joukkoon, jotta voisimme pelastaa edes muutamia.
ID on vissi ja varma, ja se kestää koettelun, mutta ei tieteellisenä teoriana ota kantaa esim, siihen kuka tuo Jumala on.
Mutta koska minulla on niin selvä kokemus Jumalasta, kuin minulla on, katson myös hyväksi tuoda näkemyksiäni ja kokemuksiani esille keskustelujen lomassa, koska se on se josta saa kaikkein suurimman ilon, ja toivon.- mdma
"ID on vissi ja varma, ja se kestää koettelun"
Ei kestä, se ei kestä edes kysymystä: "Miten id on falsifioitavissa?"
"mutta ei tieteellisenä teoriana ota kantaa esim, siihen kuka tuo Jumala on."
Miksi älykkään suunittelijan pitäisi olla jumala? - jupukka
mdma kirjoitti:
"ID on vissi ja varma, ja se kestää koettelun"
Ei kestä, se ei kestä edes kysymystä: "Miten id on falsifioitavissa?"
"mutta ei tieteellisenä teoriana ota kantaa esim, siihen kuka tuo Jumala on."
Miksi älykkään suunittelijan pitäisi olla jumala?Aakkosoksennus valehtelee tietoisesti. Kreationismi luotiin Yhdysvalloissa nimenomaan kristinuskon Jumalan ujuttamiseksi tieteeseen ja varsinkin julkisten koulujen uskonnonopetukseen. Siitä ei ole kahta sanaa. Se EI ole tieteellinen teoria. Kaukana siitä. Ei edes tarvitse olla erityisen viisas näkemään kreationismin suuret heikkoudet. Perustiedot biologiasta riittävät. Tietysti jos haluaa uskoa vankkumatta johonkin täydelliseen typeryyteen voi pitää kreationismiä arvossaan. Mutta muuta arvoa sillä ei ole.
- vchbvcjghmhg
ID ei ole tieteellinen teoria ja missään sitä ei ole hyväksytty sellaiseksi..sori nyt vaan..se on pseudotiedettä..
- mikä niillä on?
----ID ei ole tieteellinen teoria ja missään sitä ei ole hyväksytty sellaiseksi..sori nyt vaan----
Ei kukaan odotakaan evokeilta hyväksyntää. Kysehän on kahden uskonnon kilpailusta ja se on aina kovaa peliä. Toinen kun sanoo, että Luoja on ja toinen että ei ole. Ei siinä toista oppia hyväksytä, oma vaan. - jupukka
mikä niillä on? kirjoitti:
----ID ei ole tieteellinen teoria ja missään sitä ei ole hyväksytty sellaiseksi..sori nyt vaan----
Ei kukaan odotakaan evokeilta hyväksyntää. Kysehän on kahden uskonnon kilpailusta ja se on aina kovaa peliä. Toinen kun sanoo, että Luoja on ja toinen että ei ole. Ei siinä toista oppia hyväksytä, oma vaan.Evoluutio ei ole uskonto. Sillä ei ole mitään tekemistä ihmisen oppirakennelmien kanssa. Se kertoo kaikessa loogisuudessaan vain sen miten luonto "toimii". Evoluutio on ja pysyy täysin riippumatta siitä mitä me ihmiset uskomme. Sekoitat evoluution ateismiin. Voidaan ajatella että Jumala/jumalat loivat evoluutiomekanismin mutta todisteita siitä ei ole.
- asianharrastaja
mikä niillä on? kirjoitti:
Ei kukaan odotakaan evokeilta hyväksyntää. Kysehän on kahden uskonnon kilpailusta ja se on aina kovaa peliä. Toinen kun sanoo, että Luoja on ja toinen että ei ole. Ei siinä toista oppia hyväksytä, oma vaan.Päästitpä pahan perättömuuden:
"Toinen kun sanoo, että Luoja on ja toinen että ei ole."
Aika moni sanoo, että Luoja on ja on evoluutiokin, Vaikkapa Rooman paavi ja Suomen piispat. Hännänhuippuna minäkin.
- mikähän niillä on?
-----Kreationistit mollaavat evoluutikoita henkilökohtaisuuksiin menemisestä ja ties mistä.-----
No eivätkös ne sitä teekin koko ajan? - däng däng
Näköjään käyt valehtelemassa historia-aiheeseenkin, että miksi et sitten tännekin.
Yleensäkin evokeista voi sanoa, en välttämättä tarkoita sinua suinkaan, että nämä luomiskeskustelut keräävät kuin raato kärpäsiä sitä evokkien pohjasakkaa, joka on niin tyhmää, ettei itsekään tajua kuinka tyhmiä ovat. Mutta jokainen täysipäinen havaitsee sen lukiessaan heidän älyllisiä hengentuotteitaan. Korkea älyllisyys suorastaan pursuaa esiin.
Tämä on tutkittu juttu, kts. Hesari 3.4, sivu D2.- LaD
Däng däng, osoita valehteluni historiakeskustelussa.
toiseksi. Muistatkos paripäivää sitten "evoluution dosentti" ketjun vai mikä olikaan? Entäs nämä housuunpaskomiset ja gorillaksi haukkumiset, kamelinainnit? kaikki kretujen tekemiä. - däng däng
LaD kirjoitti:
Däng däng, osoita valehteluni historiakeskustelussa.
toiseksi. Muistatkos paripäivää sitten "evoluution dosentti" ketjun vai mikä olikaan? Entäs nämä housuunpaskomiset ja gorillaksi haukkumiset, kamelinainnit? kaikki kretujen tekemiä.-----Muistatkos paripäivää sitten "evoluution dosentti" ketjun vai mikä olikaan? Entäs nämä housuunpaskomiset ja gorillaksi haukkumiset, kamelinainnit? kaikki kretujen tekemiä.----
No enpä ole sattunut lukemaan koska en lue roskaa. Mutta jos tuollaista on kreojen nimissä kirjoitettu niin mitä luultavimmin asialla on ollut joku propellihattuinen evokkiprovokaattori, kreana esiintyen. Sehän teiltä käy eli ellet liene ollut asialla ihan sinä itse.
Kreojen tekemiksi en ollenkaan usko. - LaD
däng däng kirjoitti:
-----Muistatkos paripäivää sitten "evoluution dosentti" ketjun vai mikä olikaan? Entäs nämä housuunpaskomiset ja gorillaksi haukkumiset, kamelinainnit? kaikki kretujen tekemiä.----
No enpä ole sattunut lukemaan koska en lue roskaa. Mutta jos tuollaista on kreojen nimissä kirjoitettu niin mitä luultavimmin asialla on ollut joku propellihattuinen evokkiprovokaattori, kreana esiintyen. Sehän teiltä käy eli ellet liene ollut asialla ihan sinä itse.
Kreojen tekemiksi en ollenkaan usko.Jaah, Me siis kirjoittaisimme itse tekstin jossa selitämme kuinka ihannoimme emmekä kykene katsomaan ristiä ties mitä.
me kyselisimme täällä paskommeko housuumme.
Me puhuisimme että Me olemme naimisissa kameleiden kanssa.
Älä naurata. Se on jo monesti nähty kuinka alhaiseksi lähdette,.yksi teistä jopa muokkasi Luomistarua raamatusta poikkeavaksi
"Kreojen tekemiksi en ollenkaan usko."
Miksi et usko? Haukuithan sinäkin minua henkilökohtaoisesti täysin perusteettomasti raiskaajaksi.- Möttöskä 1
Jaaha, late siis meinaa, että evojen oppiin ei sisälly mitään tekopyhyyttä tms. Se on suoraa, aitoa ja surutonta valehtelua alusta loppuun, tosin joskus kieroillen mutta se me annetaan evoille anteeksi koska heidän tilanteensa on niin toivoton.
- mdma
"Se on suoraa, aitoa ja surutonta valehtelua alusta loppuun"
Kykenetkö osoittamaan yhtäkään valetta evoluutioteoriasta vai oletko itse valehteleva idiootti? - jupukka
mdma kirjoitti:
"Se on suoraa, aitoa ja surutonta valehtelua alusta loppuun"
Kykenetkö osoittamaan yhtäkään valetta evoluutioteoriasta vai oletko itse valehteleva idiootti?Möttöskä Jaakopinpoika tuli näköjään taas löyhkäämään tänne palstalle tyhjänpäiväisyyksiä. Eikö se naurettava suolahappoepisodisi edes saanut sinua häpeämään tietämättömyyttäsi ja katoamaan täältä palstoilta ikiajoiksi . Mene tuonne uskisten palstoille. Siellä ymmärretään tyhmiä paljon paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715