Perheeni on valmis ostamaan ravishettiksen. Netistä löytyi äidistäni myös sopiva mutta se osotautuikin 9 vuotiaaksi. Itse olen 10w ja täytän kesällä 11. Äiti sanoi että etsitään nuorempi poni. Olen etsinyt yli vuoden sopivaa ponia mutta ei ole löytynyt. Heti kun mielestäni löytyy hyvä shettis, sitä ei voida ostaa sillä siinä on kuulema (jokin) vialla.
Ihan sama vaikka se onkin 9vuotias. Yhtä hyvin silläkin voi ajaa kilpaa ja sitten kun se täyttää 18w niin lopettaa kisoissa ajamisen. Mitä pahaa siinä on vaikka ei ajaisi raveissa???? (poni oli mennyt 2.27,6)
Epäreilua(ko)??
Sisukastyyppi
3
271
Vastaukset
- +50
perhees huijaa sua, lupaa ja lupaa, mutta ei pidä sanojaan. Ihan tyypillistä aikuisten käytöstä.
- Anonyymi
Oo päättäväine. Saat se konin jos oot päättäväine. Kunhan oot päättäväine!
- Anonyymi
Tuo shettishän on viel aika nuori.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892