Turha sanoa, että stadilaiset on syyllisiä, mitä ne tekee maalla ma-ip:nä?
Maalla ei osata ajaa talvella.
Lempäälä. Lempäälässä Pirkanmaalla on sattunut ketjukolari tai useita kolareita. Paikalla on useiden kilometrien ruuhka.
Liikenneviraston mukaan onnettomuudet ovat tapahtuneet Särkijärven ja Sääksjärven liittymien välillä.
Toinen ajorata on suljettu liikenteeltä. Onnettomuudessa on mukana useita ajoneuvoja. Tapahtumapaikalla on kiertotie tie 130, vanha kolmostie.
Pirkanmaalla ei osata ajaa
4
61
Vastaukset
- hahahahahaha
Pirkanmaalla ne idiooteimmat kuskit tuntuu olevan.Nyt on jo satoja kolareita Tampereen alueella kun kuuntelee radio Novaa niin ei voi kun nauraa paskasta naurua.Vakuutusyhtiöt juuri ehtivät muuttaa ehtojaan eli jos kesärenkaat noilla ei edes kasko korvaa mitään.
- suvikumit suhisee
Jos on tosi tuo sanomasi kaskosta ja kesärenkaista niin:bähähähähä......Lukekaa pässit, kun kotia pääsette Tampereen teiltä.
- Uskon virkamiehiin
Miten tämä on mahdollista? Viranomaisethan ennakoivat tilanteen ja talvirajoitukset ovat edelleen voimassa.
- 11+16
Mitä tekemistä stadilaisten kädettömien maalla olemisella ja noilla kolareilla on keskenään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441987Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808