Hei,
Autokoulun ajotunneista n. puolet tehtynä, ja ainoaksi ongelmaksi on muodostunut liikkeelle lähteminen esim. liikennevaloista. En vain osaa/pysty nostamaan kytkintä tuntumakohdalle, ajaa hieman ja vaihtaa sitten kakkoselle tarpeeksi nopeasti. Opettajalle olen huomauttanut muutaman kerran asiasta, mutta hänen mukaan vain tekemällä oppii, eikä minulla ole sinänsä mitään huolta.
Mitä tuumaatte? Autokoulun auto on muuten sellainen, jossa auto lähtee itse liikkumaan, kun kytkintä nostaa tuntumakohdalle eli ei tarvitse samalla painaa kaasua.
Liikkelle lähteminen
5
310
Vastaukset
- mieti
ei kytkintä tarvitse nostaa, jos se on kunnossa.
- Kokonaan vai puoliks
Tuntumakohta on se, jossa auto "pyrkii" lähtemään liikkeelle, jos se selvästi lähtee liikkeelle, olet nostanu kytkinPOLJINTA liian paljon.
- autonkoulunkäynyt
Mulla oli sama ongelma, muutamien ajotuntien jälkeen opin kuitenki lähtemään liikkeelle ongelmitta. Kyllä se siitä pikkuhiljaa!
- Sitkeästi vaan
On se kyllä tosi vaikeata, tai siis kyllä minä saan auton liikkeelle parkista, mutta liikennevaloissa se on sammunut toisenkin kerran kun pitäisi päästä nopeasti liikkeelle vihreillä. No, kai sen hiljalleen oppii, mutta lisätunteja kyllä joudun ottamaan. On kyllä tuota ikääkin, joten alun perinkin ajattelin, että lisätunteja tulee.
- Mustikkatassu
Mulla ihan sama ongelma. Johtuneekohan iästä (33v.)? Ehdottomasti otan lisätunteja ennen inssiä. Kytkimen ja vaihteiden kanssa pelaamiseen menee koko huomio, niin ei ehdi muuta liikennettä seuraamaan lainkaan... Tovottavasti tekemällä tosiaan oppii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944