Jeesuksen pojat, Mikaelit ristillä.

kirjurilta nyt.

Näin he ilkkuivat, nyt on Jeesuksen pojatkin ristille pantu, iankaikkiseksi tuskaksi ja pilkaksi, niin he sanoivat. Kaksi päivää ja kaksi tuntia olivat poikani ristillä, kunnes heidän henkensä tulivat minuun, isään ja he itkivät, miksi sinä isä et meitä kuullut ja auttanut, kun me tuskassa huudettiin apua ja kärsimme iankaikkista rangaistusta, niin kun he sanoivat, ristin raatoina vaan, saamatta milloinkaan mitään itsellemme, te perkeleelliset, menkää helvettiin ja sittenkin vielä tuskaisempaan tuskaan, ainaisella vihalla me teitä vihaamme, niin oli heidän sanansa, noitten 40 väärämielisen perkelejoukon sanat, joista muutamat poikani ristille naulasivat. Toiset ilkkuivat ja sanoivat: Menkää helvettiin iki ajoiksi pienet perkeleet, te Jesnin pojat.

http://hoshanii-taivasuutiset.blogspot.com/2012/03/jeesuksesta-mikaelien-testamenttiin.html

12

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikakausien Toivo.

Aikakausien Toivo.

Minä olen se tulevaisuus ja toivo teille te maan asukkaat. Etsikää rauhaa minussa, niin te löydätte levon. Olkoon teidän henkenne vastaanottavainen, paremminkin myötään ottavainen, näinä vaikeina ahdistuksen aikoina, jonka kaltaista ei ole milloinkaan ollut, eikä enää milloinkaan tule. Tämä ahdistuksen aika on taivaitten, hengen taistelun aika.

• -

"vaikeina ahdistuksen aikoina, jonka kaltaista ei ole milloinkaan ollut, eikä enää milloinkaan tule."

Melkoinen väite. Nytkö on siis maailmanhistorian vaikeimmat ajat? Puhut muuten isoa ja haisevaa sontaa.

• Kirjoitus saatu

Luojan kunnia.

Jo ennen aikojen laskemia minä olin ja tein eläväksi kansan, lihasta tulleet sielut, joita ei ollut missään näkyvillä, eikä kuulolla, ennen minun työni ansiota. Ensin minä tein sielut eläviksi ja näkyviksi ja sitten vasta pitkän ajan jälkeen kehollisiksi, suuren tuskan ja vaivan kautta, antaen itselleni sen oikeuden, joka minulle, Luojalle kuuluu. Taivaan alueet ja osaamiset ovat minun omani, jo alusta lähtien.

• 11+1

Tyhjiä tarinoita.

Valheita luojasta.

Luoja se vaan opettaisi mitä on elää luomallaan keholla... Mutta ei jääny opettamaan vaan jätti meidät itse opiskelemaan.

Nyt on ihmiset mielikuvituksen orjia.

• kirjurilta nyt

11 1 Sinulle ei näköjään kannata kertoa totuutta sellaisena, kun se on. Usko sinä vaan taruihin, sillä ne ovat suurta noituutta vallan tähden. Kuka siis taruista hyötyykään? Eikö kirkkojen vallan pitäjät, kultaa, hopeaa, jalokiviä, kallisarvoista puuta, purppuraa, helakanpunaa, mausteita ( valheita) ym. Niistähän kirkko rakentuu. Ilm.18: 12-13. TÄÄLTÄ LÖYDÄT NE KAIKKI.

• perttipera
        kirjurilta nyt kirjoitti:

11 1 Sinulle ei näköjään kannata kertoa totuutta sellaisena, kun se on. Usko sinä vaan taruihin, sillä ne ovat suurta noituutta vallan tähden. Kuka siis taruista hyötyykään? Eikö kirkkojen vallan pitäjät, kultaa, hopeaa, jalokiviä, kallisarvoista puuta, purppuraa, helakanpunaa, mausteita ( valheita) ym. Niistähän kirkko rakentuu. Ilm.18: 12-13. TÄÄLTÄ LÖYDÄT NE KAIKKI.

Aika surkean novellin oot kyllä kirjottanu.

• 11+1
        kirjurilta nyt kirjoitti:

Sinun taruista ei ainakaan kukaan mitään hyödy. Yleensä noissa on jopa joku moraalinen opetus. Sinulla vain tyhjä tarina vailla mitään sisältöä.

Siis luuletko oikeesti kirjottavas jostakin historiallisesta tapahtumasta? Vai ymmärrätkö että kirjotat omista mielikuvituksen tuotteista?

Oot ihminen mikä kirjottaa ihmisen mielikuvituksen tuotetta. Tässä tapauksessa tarinaa henkilöstä "Jeesus" ja siitä mitä Jeesus on kokenut. Kirjoitus asuna että Jeesus kirjoittaa.

• hannu w.

Kirjoittajalta/ Taivasuutiset.
      Ei minulla ole niin hyvä mielikuvitus, että olisin kaikki kirjoitukset itse keksinyt.
      Minä olen saanut ne ns. aivoluistolla, en kuitenkaan automaatti kirjoituksella.
      Joskus on ollut vaikeaa kirjoittaa, kun on ollut niin paljon kummallisia kieliä, joita en ymmärrä. Taivaan alueella on niin monia kieliä suomen kielen lisäksi.

Monta kertaa kirjoittaessa saa san vaikutuksen, kun minä olisin se sanelija, kuitenkin olen vain kirjoittaja. Älkää siis uskoko mitään, jos ette halua, mutta minulle nämä kirjoitukset ovat annettu saatettaviksi teille. Tehköön jokainen niistä omat johtopäätöksensä.

Olen minä itsekin kirjoittanut useillakin nimimerkeillä, omia mielipiteitäni, niin kuin täällä jokainen kirjoittaa.

• 11+1

Näyttää taivasten valtakunta. Pitkä on matka sinun pois ihmisen luvun orjuudesta.

Ei ikinä verho edestäsi aukea.

Kaikki taivasten valtakunnassa. Kautta lihasi alitajunnan.

Fantasioita totena liian kauan pitänyt olet.

• hannu w.

Fantasioita on uskon maailma täynnä. Usko sinä vaan niihin kynällä tehtyihin ihmeisiin. Pieni lapsikin ymmärtää ne mahdottomiksi.

• 11+1

Minun kautta voima on kääntynyt muihinkin tapahtumiin kuin itselleni fantasian tuottamiseen. Fantasiointi on 100% itsensä palvelemista, ja lisäksi vielä kehuskelua jos menee muille kertomaan että tämä ja tuo tuolta kertoo tälläistä minulle, vaikka on vain oman lihan tuottamaa fantasiaa.

Fantasiointi on vielä ihan ok mutta jos menee muille kertomaan että ne muutkin elää sen saman fantasiamailman alla niin sillon on jo oma hulluus paljastettuna. Kato jokaisen mielikuvitus kertoo oman tarinan.

Alatko nyt jo erottamaan todellisuuden ja sen mikä on pääsi tuottamaa fantasiaa?

• hannu w.

Tämä aika toi uuden sanoman ihmissuvulle.

Ensin annettiin Wanha Testamentti noin 3.254 vuotta sitten. Wanhaa Testamenttia kirjoitettiin ja lisäiltiin 13 kertaa.

Uusi Testamentti vahvistettiin 123 v. Roomassa kirjallisessa muodossa ja on lisätty varsinkin 1,262-1.264 Katolliselle kirkolle annettuna uutena ilmoituksena. Useita kertoja kieliasultaan ja tapahtumiltaan rikastettuna.

Jeesuksen poikien Mikaelien Testamentti on annettu nyt meille surusanomana ja Evankeliumien vahvistukseksi ilmoitettuna. Tämä on ensimmäinen aika Mikaelien Testamentin kirjoittamiseksi, jolloin sain varmuuden ja todistuksenkin hengessäni, kirjoittaa uuden ajan alkamiseksi ihmiskunnalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      83
      4597
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3820
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      173
      3612
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      55
      2046
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1104
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe