Baarin alelistalla luki "Alku mixer", eli siis 38%:sta alkuviinaa ja mixer kaiketi tarkoittaa että saa itse valita minkä mikserin kanssa sen ottaa. Itse tilasin alkubatteryä, mutta en saanut sitä alennettuun hintaan, koska battery ei nähtävästi ole mikseri. Miksei? Esim. drinkkiklubin sivuilta löytyy lista miksereistä, joista yksi on energiajuomat ja energiajuomien joukosta löytyy battery.
Onko battery mikseri?
kysyjä
2
275
Vastaukset
- baarimestari
koska se battery on niin paljon kalliimpaa kun mehut tai hanalimmpari. Siksi.
- suu auki tilatessa
Baarin mikserilista on varmasti ihan eri kuin drinkkiklubin mikserilista, sen vuoksi. Miksi et kysynyt etukäteen mikä on heidän mikserivalikoimansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882198
- 1321832
- 351567
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161391ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221391- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191120- 781013