Mugabe & adventtikirkko, osa III

Täälläpä oli jälleen poistettu asiallinen kirjoitus adventtikirkon nykytilasta, joka ei tietenkään ole ihme, sillä salailuun ja sensuuriin nämä amerikkalaiset lahkot taitavat perustuakin, mutta otetaan uusinta:

http://grossblogalhappiness.wordpress.com/2012/03/22/seventh-day-adventist-leader-asks-church-to-submit-to-dictator-mugabes-leadership-says-he-is-appointed-by-god/

Adventtikirkon johtajan Ted Wilsonin toiminta on aiheuttanut Afrikassa paljon pahaa mieltä, sillä Zimbabwen julman diktaattorin mielistely ei ole parhaimpia keinoja saada ihmisten luottamusta osakseen.

Tämä blogisti, jota käsittelevä juttuni poistettiin jostain syystä palstalta, ihmetteli samoja asioita kuin minäkin ja hän huomioi lisänä, että jo aiemmin Mugaben vähemmän kristillisiä lausuntoja ovat adventtikirkon johtajat kiitelleet:

This is not the first time Mugabe has received Adventist praise. Last May, the Church vice president for Southern Indian Ocean Division Pastor Paminus Machamire praised Mugabe for his anti-gay stand and added, “President Mugabe preaches the same gospel we preach. A marriage should only be possible between a man and a woman.”

Kun Mugabe ilmoitti, että homoseksuaalit ovat koiria ja sikojakin saastaisempia ja teki heistä avointa riistaa Zimbabwessa ja lähes riisti heidän ihmisoikeutensa, niin adventtikirkon johtajiin kuuluva Paminus Machamire kiitteli Mugabea, sekä ilmoitti, että adventtikirkko julistaa samaa Sanaa Mugaben kanssa.

Kuten kansainvälinen Human Rights Watch on todennut, Zimbabwessa esiintyy homoseksuaalien vainoa, joka on maan hallituksen johtamaa.

Ja tällaista toimintaa tämä amerikkalainen lahko kannattaa ja kehuu, kuinka heidän näkemykyksensä homoseksuaalisuudesta ovat Mugaben kanssa yhteneväisiä.

Etää sellainen lahko tämä adventtikirkko sitten on!

16

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyh!

      Olet puhdas valehtelija.

    • makaamisasia..

      Kuinka raamatun Jumala suhtautuu homoseksualisuuteen, eli siihen makaamiseen, niinkuin naisen kanssa maataan?

      Olisiko Bushmannilla siihen vastausta?

      9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, 10. eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

      ts. ensimmäiseksi pitää katsoa se, mitä Jumala on mieltä näkemyksessään homoseksualisuuteen.

      • pyh!

        Turha sille on Raamattua lainata. Ei se usko.


      • viimeisellä tuomioll
        pyh! kirjoitti:

        Turha sille on Raamattua lainata. Ei se usko.

        Niinpä, bushmanni on hyljännyt raamatun ja puhuu suu vaahdoten Jumalaa vastaan.
        Siitähän ihminen tuomitaan Jumalan edessä ja Sana tuomitsee.
        ts. epäuskoisten tuomitsee Herra.

        Mutta jos me tutkisimme itseämme, ei meitä tuomittaisi; 32. mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi.

        . kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä

        Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä teen sinulle sen, mitä vihasi ja kateutesi on pannut sinut itsesi tekemään, sen, mitä itse olet vihasi ajamana heille tehnyt. Sinä tulet vielä tuntemaan minut, kun panen täytäntöön tuomiosi.
        Tulet tietämään, että minä, Herra, olen kuullut kaikki sinun solvauksesi. Olen kuullut, miten olet pilkannut Israelin vuoria ja sanonut: 'Ei siellä ole ketään, ne ovat pelkkä suupala meille.' . Te olette rehennelleet minun edessäni ja puhuneet minusta röyhkeästi, ja minä olen kuullut kaiken.

        ts. sanoista tulee tuomio lopulta ja Hän on sen tuomion takana.


      • pyh!
        viimeisellä tuomioll kirjoitti:

        Niinpä, bushmanni on hyljännyt raamatun ja puhuu suu vaahdoten Jumalaa vastaan.
        Siitähän ihminen tuomitaan Jumalan edessä ja Sana tuomitsee.
        ts. epäuskoisten tuomitsee Herra.

        Mutta jos me tutkisimme itseämme, ei meitä tuomittaisi; 32. mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi.

        . kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä

        Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä teen sinulle sen, mitä vihasi ja kateutesi on pannut sinut itsesi tekemään, sen, mitä itse olet vihasi ajamana heille tehnyt. Sinä tulet vielä tuntemaan minut, kun panen täytäntöön tuomiosi.
        Tulet tietämään, että minä, Herra, olen kuullut kaikki sinun solvauksesi. Olen kuullut, miten olet pilkannut Israelin vuoria ja sanonut: 'Ei siellä ole ketään, ne ovat pelkkä suupala meille.' . Te olette rehennelleet minun edessäni ja puhuneet minusta röyhkeästi, ja minä olen kuullut kaiken.

        ts. sanoista tulee tuomio lopulta ja Hän on sen tuomion takana.

        Niinpä.


      • >>> Kuinka raamatun Jumala suhtautuu homoseksualisuuteen, eli siihen makaamiseen, niinkuin naisen kanssa maataan? >>>

        No Raamatun kirjaimellisen tulkinnan antaman tiedon kautta toki adventtikirkko ja Mugabe ovat oikeilla jäljillä.

        Rakastava ja armollinen jumalanne käskee kivittää nämä ihmiset hengiltä, joten tokihan sinä oikeassa olet.

        Siksipä varmaan tämä umpikahjo johtaja Mugaben linjaa asiassa mielistelikin, koska on samanlainen kiihkohullu, joka haluaa kaikki hengiltä, jotka eivät ajattele juuri kuin hän itse ajattelee.

        Sitten jos Mugabe antaa hallinnolleen ohjeistuksen, että kiukuttelevat lapset ovat avointa riistaa ja heidät tulee kivittää kuoliaiksi, niin onko adventtikirkon paikallisjohto myös silloin Mugaben hallinnon takana ylistämässä heitä, sillä Raamattu käskee kivittää kuoliaiksi kurittomat kakarat?


      • suo siellä, myös vet
        bushmanni kirjoitti:

        >>> Kuinka raamatun Jumala suhtautuu homoseksualisuuteen, eli siihen makaamiseen, niinkuin naisen kanssa maataan? >>>

        No Raamatun kirjaimellisen tulkinnan antaman tiedon kautta toki adventtikirkko ja Mugabe ovat oikeilla jäljillä.

        Rakastava ja armollinen jumalanne käskee kivittää nämä ihmiset hengiltä, joten tokihan sinä oikeassa olet.

        Siksipä varmaan tämä umpikahjo johtaja Mugaben linjaa asiassa mielistelikin, koska on samanlainen kiihkohullu, joka haluaa kaikki hengiltä, jotka eivät ajattele juuri kuin hän itse ajattelee.

        Sitten jos Mugabe antaa hallinnolleen ohjeistuksen, että kiukuttelevat lapset ovat avointa riistaa ja heidät tulee kivittää kuoliaiksi, niin onko adventtikirkon paikallisjohto myös silloin Mugaben hallinnon takana ylistämässä heitä, sillä Raamattu käskee kivittää kuoliaiksi kurittomat kakarat?

        ts. syntiä ei pidä kirjaimellisesti tulkita synniksi.

        Olet verraton kaveri, varsinkin käräjätuomarina. Lakikirja, joka on kansalaisen selkäranka ja turva, niin sinä olisit ovi laittomuuteen.

        Hyvä, näin suusi tunnustaa perustan, millä bushmanni sanoo seisovansa.


    • se siitä

      Bushmanni, kaikki synti on saastaista. Homoilu on syntiä ja syntiä ei pidä puolustella.

    • Hyvä adventistit

      Hieno juttu, että adventistit ovat Jumalan ja Raamatun totuuden puolustajia, eivätkä lähde puolustelemaan syntiä. Sillä homous on iljetys Jumalan silmissä.
      Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi ja antoi myöskin heille toisilleen hyvin passaavat sukupuolielimet, ei tarvitse ihmisen mennä Jumalan tekoja parantelemaan ja himojensa orjuudessa yhtymään saman sukupuolen kanssa. SE ON HIMOA, ei rakkautta. Se on täysin luonnon vastaista touhua.

      >>>Kun Mugabe ilmoitti, että homoseksuaalit ovat koiria ja sikojakin saastaisempia ja teki heistä avointa riistaa Zimbabwessa ja lähes riisti heidän ihmisoikeutensa, niin adventtikirkon johtajiin kuuluva Paminus Machamire kiitteli Mugabea, sekä ilmoitti, että adventtikirkko julistaa samaa Sanaa Mugaben kanssa.

      Kuten kansainvälinen Human Rights Watch on todennut, Zimbabwessa esiintyy homoseksuaalien vainoa, joka on maan hallituksen johtamaa.

      Ja tällaista toimintaa tämä amerikkalainen lahko kannattaa ja kehuu, kuinka heidän näkemykyksensä homoseksuaalisuudesta ovat Mugaben kanssa yhteneväisiä.

      Etää sellainen lahko tämä adventtikirkko sitten on!

      • kellojen ääni. 12.00

        Ilmeisesti Venäjällä suhtaudutaan homoseksualisuuteen kielteisesti, eli ovat huomanneet sen, että se ei kuulu evoluutioon ja se näkeys on harha, sekä poistettava.

        Mutta, myös noissa yhteisöissä on ns. "perheväkivalta" yleisempää, kuin heteroperheissä.

        Raamattu puhuu laittomuuden lisääntymisenä ja milloin se tapahtuu?

        Lopun aikana. Kun sitten googletatte sen homouden, sekä vapauden/laillistamisen ko. asiaan. niin aika tuoretta on maailmanlaajuisesti 1960 jälkeen laillistamisen aalto. Ajan kello lyö, jos kuuntelee.


      • *****
        kellojen ääni. 12.00 kirjoitti:

        Ilmeisesti Venäjällä suhtaudutaan homoseksualisuuteen kielteisesti, eli ovat huomanneet sen, että se ei kuulu evoluutioon ja se näkeys on harha, sekä poistettava.

        Mutta, myös noissa yhteisöissä on ns. "perheväkivalta" yleisempää, kuin heteroperheissä.

        Raamattu puhuu laittomuuden lisääntymisenä ja milloin se tapahtuu?

        Lopun aikana. Kun sitten googletatte sen homouden, sekä vapauden/laillistamisen ko. asiaan. niin aika tuoretta on maailmanlaajuisesti 1960 jälkeen laillistamisen aalto. Ajan kello lyö, jos kuuntelee.

        Lopun aika tulee jokaiselle kun lääkäri kirjoittaa kuolintodistuksen,eikä
        kuolinsyyksi merkitä syntiä tai syntiinlankeemusta,vaan lääketieteellinen
        termi.

        Kuolleet haudataan lakimääräisesti,eikä heitä laukaista kantoraketeilla
        taivaaseen/avaruuteen.

        Ihmisiä on elänyt ja kuollut ennen kuin tiesivät Hebrealaisten Jumalasta,
        saatikka Jeesuksesta yhtään mitään. Kuolleet ovat yhtä kuolleita kuin
        yli 3000v:tta vanhat muumiot Kairon egyptologisessa museossa.

        Lieneekö koknreettista todistetta yhdestäkään ikuisestielävästä?


    • ei kuoleman pelkoa

      Jollainhan sanoilla ihmisen täytyy lohduttaa itseään, varsinkin näiden heikkohermoisten ja kuolemaa pelkäävien uskovaisten.
      Voihan ihminen elää ikuisuustoivossakin, mutta se on kyllä tuulen tavoittelemista, kuten eurojacpotin toivossa eläminen.
      Kun "nahkakukkaro" on kuivunut ja rapistunut, niin myös sen sisältö valuu ulos.
      Jokaisen kohtalo on sama.
      Rakastakaa toisianne, niin kauan kun voitte!
      Näin kulinvuotellannekin on huojentunut olo ja voitte sulkea silmänne tyytyväisenä viimeisen keraan.

    • en ihmettele

      En yhtään ihmettelesi, vaikka adventtikirkko olsikin se ns. lopunajan vainoava kirkkokunta.
      Ainakin hyvin he jo vainoavat omia jäseniään, jotka eivät kaikilta osin ole samaa mieltä adventtipastorikunnan yleisesti hyväksymien opinkohtien kanssa.

      • ihmettelen vaan

        Oikeinko heitä VAINOTAAN?

        Miksi ihmeessä sitten kuulua sellaiseen kirkkokuntaan, joitten opinkohtia pitää vääränä?


    • Mikä sinua niin ärsyttää tuossa adventtikirkossa, että pitää yhtenään lähettää syyttäjähenkistä tekstiä heidän pään menoksi?

      Minä tunnen adventistit ja adventtikirkon ja voin sanoa että sinä puhut vääristellen ja ilman aihetta heistä pahaa.

      Ja miksi adventistien sitten pitäisi olla kaikessa täydellisiä, senkummemmin kuin muitenkaan kristillisten seurakuntien? Muista että vain Jeesus on täydellinen ja meidän pelastuksemme lepää hänen varassaan.

      Tee sinäkin parannus ja lakkaa levittelemästä noita pahansuopaisia juoruja lähimäisistäsi.

      • "Mikä sinua niin ärsyttää tuossa adventtikirkossa" Tämä viestini oli tarkoitettu bushmannille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      806
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe