WomensHeawenista!!!

En tilaa enää koskaa

Älkää vaan menkö tilaamaan mitään kyseisestä liikkeestä!! Itse tilasin ja kaikki tavarat eivät ole tulleet vieläkään ja aikaa on reilusti kuukausi siitä tilauksesta. Puhelinta niille ei ole ja alkuun vastasivat s-posteihin, mutta nyt eivät vastaile niihinkään. Lisäksi tilasin heiltä strap-on:in joka on sellainen että sisään menee miehen elin ja on malliltaan naisen p*llua muistuttava, mutta kun sain sen silloin joskus, niin se oli kuin puukko olisi työnnettu siitä läpi. Hyvittivät kuitenkin hinnan tilille, joka on jopa tullut!! Nyt oli tullut ilmoitus s-postiin, että olisivat lähettäneet loputkin, mutta ilmeisesti minulle ne ei tule koskaan, kun eivät laita postin seuranta koodia, vaikka olen pyytänyt. Nyt moni miettii et se tulee postissa, mutta vastattain muuttuneiden postin järjestelyiden vuoksi sitä ei tule. Ei tullut edellisestäkään osa lähetyksestä, mutta silloin jopa sain sen s-postiin ja pääsin hakemaan. Lisäksi alkuun sain heiltä valheellisia tietoja kuten esimerkkinä tuo seuranta koodi, kun kysyin sitä, niin sanoivat ettei siinä lähetyksessä ole sitä ja kun rupesin kyselemään uudestaan että missä ne viipyy niin sain vastauksen että ne on postissasi ja sen koodin..

5

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei koskaaaaan.

Ei ole tuotteista vieläkään kuulunut mitään eikä kyllä sieltäkään olla oltu yhteydessä minuun päin.

• Ei naurata

Nyt alkaa jo hiukan vit*ttamaan, kun ei vieläkään ole oltu sieltä mitenkään yhteydessä. Pitäneen rueta etsimään puhelin numeroa niille päin. Kyllä se jostain löytyy.

• Puinenruokalusikka

Edelleenkään ei ole tavarat tulleet, eikä sieltä ole otettu yhteyttä.

• kimmo

hae kaupasta suoraan.

• Tiina.Isolehtonen

Uhkaile kuluttaja-asiamiehellä niin se auttaa
      itse kerroin verkkokauppa tilauksesta kerran kuningaskuluttajaan
      kummasti auttoin, kun juttu tuli tv:stä ulos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      902
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe