WomensHeawenista!!!

En tilaa enää koskaa

Älkää vaan menkö tilaamaan mitään kyseisestä liikkeestä!! Itse tilasin ja kaikki tavarat eivät ole tulleet vieläkään ja aikaa on reilusti kuukausi siitä tilauksesta. Puhelinta niille ei ole ja alkuun vastasivat s-posteihin, mutta nyt eivät vastaile niihinkään. Lisäksi tilasin heiltä strap-on:in joka on sellainen että sisään menee miehen elin ja on malliltaan naisen p*llua muistuttava, mutta kun sain sen silloin joskus, niin se oli kuin puukko olisi työnnettu siitä läpi. Hyvittivät kuitenkin hinnan tilille, joka on jopa tullut!! Nyt oli tullut ilmoitus s-postiin, että olisivat lähettäneet loputkin, mutta ilmeisesti minulle ne ei tule koskaan, kun eivät laita postin seuranta koodia, vaikka olen pyytänyt. Nyt moni miettii et se tulee postissa, mutta vastattain muuttuneiden postin järjestelyiden vuoksi sitä ei tule. Ei tullut edellisestäkään osa lähetyksestä, mutta silloin jopa sain sen s-postiin ja pääsin hakemaan. Lisäksi alkuun sain heiltä valheellisia tietoja kuten esimerkkinä tuo seuranta koodi, kun kysyin sitä, niin sanoivat ettei siinä lähetyksessä ole sitä ja kun rupesin kyselemään uudestaan että missä ne viipyy niin sain vastauksen että ne on postissasi ja sen koodin..

5

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei koskaaaaan.

Ei ole tuotteista vieläkään kuulunut mitään eikä kyllä sieltäkään olla oltu yhteydessä minuun päin.

• Ei naurata

Nyt alkaa jo hiukan vit*ttamaan, kun ei vieläkään ole oltu sieltä mitenkään yhteydessä. Pitäneen rueta etsimään puhelin numeroa niille päin. Kyllä se jostain löytyy.

• Puinenruokalusikka

Edelleenkään ei ole tavarat tulleet, eikä sieltä ole otettu yhteyttä.

• kimmo

hae kaupasta suoraan.

• Tiina.Isolehtonen

Uhkaile kuluttaja-asiamiehellä niin se auttaa
      itse kerroin verkkokauppa tilauksesta kerran kuningaskuluttajaan
      kummasti auttoin, kun juttu tuli tv:stä ulos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      128
      5909
    2. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      18
      4132
    3. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      48
      3932
    4. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      180
      3278
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      240
      1672
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1466
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1327
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      79
      1135
    9. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      19
      1103
    10. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1099
    Aihe