"Jos on ruma ja vanha, on mielestäni sairas, Saagim sanoo.
Saagim kertoo myös, että hän on saanut kaikki työnsä ulkonäkönsä takia.
- Olen tehnyt nimestäni brändin, se on auttanut minua niin yksityis- kuin työelämässä".
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012040315407057_vi.shtml
Anu Saagim paljastaa, ettei hän halua mennä edes ruokakauppaan väsähtäneen näköisenä.
- Kauneus tulee minulle aina ensimmäisenä. Sen takia saatan tinkiä tarvittaessa ruoasta.
Jos on ruma ja vanha, on sairas.
16
94
Vastaukset
- onhan ruma ämmä
Jos kerran poron persaus on kaunis niin mikäpä siinä.
- ruma akka
Hyvähän se on terveenä aukoa päätään.
Voi kun tuolle AnuS aagimille tulisi massiivinen pullistuma selkään, ns. ratsupaikkaoireyhtymä, jossa kipu on h...lvetillinen ja p...skat tulee housuun.
Sitten voitais mennä haastattelemaan ja sanoa, että voi kuule Anus, nyt näytät pikkusen huonolta. Pitää laittaa meikkiä naamaan, jotta saadaan tuo irvistys pois. - d,kdklwelöd
Kauniit kasvot mieleltään pimeä.Tyypillinen Virolainen horoooooooooooo
- Hoogim
Jos on nuori ja kaunis, on vähä niiku tyhymä.
- mä en ainakaan..
Anu "ei ole saanut koskaan" Saagim..pääsi nyt lööppeihin ja sitähän se on hakenutkin..varmaan jauhetaan seuraava viikko mediassa..
- Timo vaan..
Onneksi olen terve !
- Ruma Ja Sairas
Jos on, niin on - vanheneminen on elimistön rappeutumista joka tuo tullessaan sairautta - siitä pääsee myös eläkkeelle.
- X
Tämä vanharouva-parka on tyypillinen neuvostoajan lapsi. Koko ajan pitää miettiä mistä saisi parin tai kaksi sukkahousuja ja vähän länsivaluuttaa, vaikka elää rikkaan poron siivellä eli on saanut vaki"sponsorin".
Kommunismi teki ihmisistä todella ahneita ja onttoja olentoja.- Iho rupsahtelee paha
Tämä vanharouva-parka on tyypillinen neuvostoajan lapsi. Koko ajan pitää miettiä mistä saisi parin tai kaksi tukisukkahousuja.
- yäk
Samoja ryssiä oksasen kanssa, yäk.
- Prinssieversti L.
Tämä väsähtänyt Saagim-brändi fuusioitui aikoinaan myös tämän sankarin kanssa, ennen kuin sai uunotettua Armi Ratian ressukkapojan:
http://naurunappula.com/z/690897
Rajatonta kauneutta. - ruma akka vanhakin
ei ole mikään ruusu ollut itsekään... ilotytöt saa aina työnsä ulkonäollä.... siinä on oikeassa. mutta onko enää töitä kun tulee vielä muutama vuosi lisää, kun alkaa näkyä jo nyt se ikä silläkin... sitäpaitsi se kauneus/rumuus on katsojan silmissä, ei katsottavassa,jokainen voi omasta mielestään olla vaikka maailman kaunein, muttei muiden mielestä.... siitä tässä on kysymys...luulee itsestään liikoja vaikkei ole mitään. Kuka tahansa joka käyttää saman summan rahaa ulkonäköönsä näyttäisi hyvältä, mutta kun se hyvältä näyttäminen ei tosiaankaan ole mikään itseisarvo, paitsi pissiksille, jolle tasolle se on jäänyt..
- Millä on väliä...
Mutta tuo nainenhan ei ole enään mikään pikkutyttönen? Tarkoittaako hän, ettei itsekkään ole ihan täysin terve enään?
Mutta turhaan hän tuota murehtii. Kuolee jokatapauksessa. Niin kaikki tekevät. Kaikki kuolevat...taidan paistaa pihvin... - m------m
Aina me suomalaiset odotamme ilolla näitä Anun viisaita sanoja! Varmasti kaikki Suomen äidit ja isät odottavat häneltä myös vinkkejä lastenkasvatukseen, onhan hän ollut jo pitkään äiti ;)
- HanuriAnu
wttu mikä uuvatti!! Jos esim auto on ruma ja vanha ei se tarkoita,että se olisi rikki vaikkei kaikki pitäisikään siitä.
Ulkonäkönsä takia saanut kaikki? ööö...meniks jotain ohi,siis minkä ihmeen ulkonäön takia?
Mielenkiintoinen uutinen todella. - ilman noitaa
Nythän tulee pääsiäinen niin tuo viitun noita on herätetty henkiin. En siis ymmärrä miksi tuollaisia harppuja pidetään hengissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755