Lastenpäivä ?

Lastenpäivä muka ?

Piti tänään olla lastenpäivä sokkarilla,mutta ei ollut ku mä ja minun lapset muut oli vanhoja mummoja ja ukkia leipäjonossa.Ja siesovat kaikki teillä että ei pääse kulkemaan eteenpäin huh piti lähteä pois.Ihmiset kulkekaa eteenpäin älkää jääkö juoruamaan esteeksi.Jääkää mummot ja ukit kotia jos ette ole tulleet toisen kerran lapselliseksi.Piti olla lastenjuhlapäivä kaikkea muuta oli.Laittakaa mummojen ja ukkienpäivä erikseen.

6

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä höpötä joutavaa on hyvä että on eri ikäisiä ihmisiä ja minäkin olin lapsen kanssa siellä ja pyrimme huomioimaan myöskin toisten lasten mahdollisuuden esim pomppulinnaan itse en sinne tukenut itseäni vaikka koskaan en ole pomppulinnassa saanut olla hyyh hyyh mutta muuta pomppimista kyllä on ollut ja heinälato se oli minun ikäisten poikien pomppulinna aikanaan kun ladon orsia pitkin juostiin ja joskus sitten sattu vahinkokin
      Mutta elämä jatkuu ja kellohame heilahtaa ja rullit lentelöö joten navetan ovet säppiin jottei lehmän hännästä lähde karvat ja siten tule epäonnea taloon.Vanhoja uskomuksia ja ilkeyttä myös kansanperinteessä MK

• lasse 8v

Tekstistä päätellen taisi kallo kolahtaa usiamman kerran sinne kattohirsiin.

• On se hyvä kuitenkin, että on voinut viettää lapsuutta ja nuoruutta ja myöskin elämänohje oli että kunnioita isääsi ja äitiäsi ja minun lapsuudessa ja nuoruudessa ei sopinut lähteä vanhempaa ihmistä sinuttelemaan ja tönimään vaan jopa kysyä miten voin auttaa tai huomata se onko jokin henkilö tukea vailla ja muistan varsin hyvin kun oli pakkasta ja menin tapaamaan vanhaa ihmistä niin hän oli pienessä huoneessa kuumeessa ja oli hyvä kun hain puita tupaan liiteristä ja kerroin asiasta vanhemmille, tämä on minun elämänarvo vaikka sitten lassen puolesta joku kirjoitti luulisi nyt nousevan hieman puna poskille jos on häpeän tunnettaMK

• päivän paiste

lasse 8v olet alaikäinen kirjoittaja.siellä jaettiin kovaa leipää

• sokkari-kokkari

Mikä on sokkari, en oo ikänä kuullukkaan? Kysyn vain sen tautta jotta osaan tulla sinne kun on seuraava lastenpäivä.

• jhhuy98yyhoh98yyddd

Parhaat oli jonottanu viiteenkertaan, välillä vieneet leipää autolleen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe