Lastenpäivä ?

Lastenpäivä muka ?

Piti tänään olla lastenpäivä sokkarilla,mutta ei ollut ku mä ja minun lapset muut oli vanhoja mummoja ja ukkia leipäjonossa.Ja siesovat kaikki teillä että ei pääse kulkemaan eteenpäin huh piti lähteä pois.Ihmiset kulkekaa eteenpäin älkää jääkö juoruamaan esteeksi.Jääkää mummot ja ukit kotia jos ette ole tulleet toisen kerran lapselliseksi.Piti olla lastenjuhlapäivä kaikkea muuta oli.Laittakaa mummojen ja ukkienpäivä erikseen.

6

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä höpötä joutavaa on hyvä että on eri ikäisiä ihmisiä ja minäkin olin lapsen kanssa siellä ja pyrimme huomioimaan myöskin toisten lasten mahdollisuuden esim pomppulinnaan itse en sinne tukenut itseäni vaikka koskaan en ole pomppulinnassa saanut olla hyyh hyyh mutta muuta pomppimista kyllä on ollut ja heinälato se oli minun ikäisten poikien pomppulinna aikanaan kun ladon orsia pitkin juostiin ja joskus sitten sattu vahinkokin
      Mutta elämä jatkuu ja kellohame heilahtaa ja rullit lentelöö joten navetan ovet säppiin jottei lehmän hännästä lähde karvat ja siten tule epäonnea taloon.Vanhoja uskomuksia ja ilkeyttä myös kansanperinteessä MK

      • lasse 8v

        Tekstistä päätellen taisi kallo kolahtaa usiamman kerran sinne kattohirsiin.


    • On se hyvä kuitenkin, että on voinut viettää lapsuutta ja nuoruutta ja myöskin elämänohje oli että kunnioita isääsi ja äitiäsi ja minun lapsuudessa ja nuoruudessa ei sopinut lähteä vanhempaa ihmistä sinuttelemaan ja tönimään vaan jopa kysyä miten voin auttaa tai huomata se onko jokin henkilö tukea vailla ja muistan varsin hyvin kun oli pakkasta ja menin tapaamaan vanhaa ihmistä niin hän oli pienessä huoneessa kuumeessa ja oli hyvä kun hain puita tupaan liiteristä ja kerroin asiasta vanhemmille, tämä on minun elämänarvo vaikka sitten lassen puolesta joku kirjoitti luulisi nyt nousevan hieman puna poskille jos on häpeän tunnettaMK

    • päivän paiste

      lasse 8v olet alaikäinen kirjoittaja.siellä jaettiin kovaa leipää

    • sokkari-kokkari

      Mikä on sokkari, en oo ikänä kuullukkaan? Kysyn vain sen tautta jotta osaan tulla sinne kun on seuraava lastenpäivä.

    • jhhuy98yyhoh98yyddd

      Parhaat oli jonottanu viiteenkertaan, välillä vieneet leipää autolleen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe