Prässikahvilan pitäjäksi kolme hakijaa

Haluan olla selvillä

LS:ssa oli asiasta uutinen ja hakijoitten nimet kerrottu. Ennen kuin asiasta tehdään päätös, olisi hyvä tietää löytyykö kokoomuksen kolmikko jonkun hakijan taustalta.

Tiitut irtisanottiin pitkällisen ajojahdin jälkeen. Yleensä ajojahtiin osallisilla on oma lehmä ojassa. Tässä tapauksessa lehmä ei tiettävästi ole kaupungin.

19

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • google tietää

Asia on jo päätetty, poikapari valittiin. Toinen heistä on Evijärven kirkonkylän koulun johtaja ja toinen ulkomaalainen. Kiinnostavaa ...

• The Man

Ja huhu kertoo, että asia kiertyy kaupunginhallituksen jäseneen! Mitähän laki sanoo tästä?

• 275981

Eipä tarvitse enään mennä sinne kahville, eikä viedä vieraita!

• voi kauhia

Nyt kiinnostaa, kuka valittu ja kenen sukulainen ? Kuka valinnan tehnyt ? Kerro !

• HyiLapuaa!

Eikä mitään muutakaan! Boikottiin kaikki kahden kokoomusherran bisnekset! Melkoosta korruptiota! Toivottavasti edestänsä löytää tämä nuorempikin yrittäjä!

• SO WHAT

Esitän Isoon Prässin kahavilaa suljettavaksi tavallisilta ihimisiltä.Sinne
      voisi laskea sisään vain kaupungin virkamiehet ja suhmuroivat valtuutetut
      sekä heidän peräsnänsä hiihtäjät.Kaikki nämä tiätysti perheinensä.Samalla
      nimi pitää vaihtaa,jotta se vastaisi paremmin käyttäjäkuntaa.Uusi nimi olisi
      ISOON PÄSSIN KAHAVILA.

• muutto eres?

Mä sanon vaan, jotta jos tulevis kahavilan pitäjis tuloo esille Laharensua tai Pöntinen- nimet, niin mä otan heti Malmön kansalaasuuren ja muutan Amsterramihi!
        Moon tänne Lapualle veroja maksanu jo niin palijo, että tämä hyväveli-systeemi alakaa riittää!!!!
        Asiat täällä petetaha niin, jotta kokoomuslaaset "poliitikot" rohomuavat kaiken!

Kait ne saa Pöntisenkin bisnekset jotenki soviteltua Paukkuhu. Onhan se tiätysti nolua, ku Lapuan Liike on joutunut nyhyjäämähä sivurakennukses!

• Nesteen kahavila

Kannatetahan!

• röyhkeyden huippu
        muutto eres? kirjoitti:

Mä sanon vaan, jotta jos tulevis kahavilan pitäjis tuloo esille Laharensua tai Pöntinen- nimet, niin mä otan heti Malmön kansalaasuuren ja muutan Amsterramihi!
        Moon tänne Lapualle veroja maksanu jo niin palijo, että tämä hyväveli-systeemi alakaa riittää!!!!
        Asiat täällä petetaha niin, jotta kokoomuslaaset "poliitikot" rohomuavat kaiken!

Kait ne saa Pöntisenkin bisnekset jotenki soviteltua Paukkuhu. Onhan se tiätysti nolua, ku Lapuan Liike on joutunut nyhyjäämähä sivurakennukses!

Kaupunkihan sen Lapuanliikken menot maksaa. Olispa niin röyhkiä kuin nua herrat niin olisin rikas. Mieluiten kuitenkin oon köyhä kuin röyhkeä.

• sdfg56765
        muutto eres? kirjoitti:

Tarpeeksi olen minäkin maksanut veroja lapualle. Seinäjoki on paratiisi lapuaan verrattuna joten olen muuttamassa sinne.

• VALTUUTETUT

RYHDISTÄYTYKÄÄ ja pankaa stoppi tälle mulle-mulle-puuhalle. Täytyyhän siihen joku konsti löytyä. Silmät auki, valtuutetut.

• ps

kylläpä kepulaasia kyrsii :))

• tiedoksi vaan
        ps kirjoitti:

kylläpä kepulaasia kyrsii :))

Kiäh, kiäh ... se parhaiten nauraa, joka viimeeteksi nauraa.

• maauimala
        tiedoksi vaan kirjoitti:

Kiäh, kiäh ... se parhaiten nauraa, joka viimeeteksi nauraa.

No, kertokaa hyvät ihimiset, onko taustalla joku näistä po kolmikosta. Entä sitten, jos olisi. Kaverit ovat satsanneet Lapuan näkyvyyteen kuin yksikään yksikään muu.. Ilmeisesti po henkilöt sattuvat olemaan edustamansa puolueen kunnallisvalteetuttuja, joka hiertää joitain. Valitettavasti tasaväkiseltä valtuustoryhmältä ei löydy ainuttakaan vertaisideoijaa.

• uumaimala
        maauimala kirjoitti:

No, kertokaa hyvät ihimiset, onko taustalla joku näistä po kolmikosta. Entä sitten, jos olisi. Kaverit ovat satsanneet Lapuan näkyvyyteen kuin yksikään yksikään muu.. Ilmeisesti po henkilöt sattuvat olemaan edustamansa puolueen kunnallisvalteetuttuja, joka hiertää joitain. Valitettavasti tasaväkiseltä valtuustoryhmältä ei löydy ainuttakaan vertaisideoijaa.

Miten ovat kaverit satsanneet Lapuan näkyvyyteen? Listaa please.

Muistelisin, että yksi niistä ainakin melko epälyttävällä tavalla.

• Viikonvitsi

"Kaverit ovat satsanneet Lapuan näkyvyyteen kuin yksikään yksikään muu.." Ympäristön rumentaminen on tuonut heidän toimestaan näkyvyyttä Lapualle.
      Hah! Hah! Hah!Haa! Rakentaas vielä kaarisillan rantahan pussaustelineet lapualaisille.
      Tairat olla kuoliaaksinaurattaja.

• Perusasiat kuntohon

Liian kauan ovat nämä suhmuroijat saaneet tehdä omanlaistansa
      "demokratiaa",eikä siihen muutosta tule ennenkuin äänestyskopissa
      näin päätetään.Kokkeleita ja kepuleita äänestämällä sama sulle-
      mulle-palakintogaala jatkuu...

• Ei saa selvää

Onko tämä vaan jotain loanheittoa vai onko uusissa kahvilan pitäjissä kytköksitä kaupungin luottamusmiehiin? Faktat pöytään.

• aika näyttää
        Ei saa selvää kirjoitti:

Onko tämä vaan jotain loanheittoa vai onko uusissa kahvilan pitäjissä kytköksitä kaupungin luottamusmiehiin? Faktat pöytään.

Sitähän tässä yritetään saada selville. Kysyvä löytää ja kolkuttavalle avataan, sanotaan Sanassakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      290
      5489
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5056
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4166
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      42
      3493
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3133
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      72
      3006
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2187
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2128
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe