äärimmilleen viety isänmaallisuus näkyy rasismissa ulkomaalaisia kohtaan.
Asia on vähän kaksipiippuinen.
Halutaanko ottaa enään enempää ulkomaalaisia Suomeen??
jotka paikkaa työvoimapulaa kun nuoriso sairastaa ns syöpää eli apatiaa kuten Pelle Miljoona lauloi jo kauan sitten ja nää ulkomaalaiset tulevat tekeen duunia heidän tilalle, mikä ettei en voi valittaa.
Isänmaallisuudessa on hyvät ja huonot puolensa
4
104
Vastaukset
- Barbarossa1977
Jaahas, tuttu ja turvallinen Juha82 youtube-homo se täällä taas tarinoi.
Ulkomaalaiset EI TODELLAKAAN tule tänne tekemään työtä vaan tulee hyväksikäyttämään meidän yhteiskuntaa, KELA:n rahalla elelevät täällä suomessa eikä tietoakaan lähteä takaisin kotimaahan koska täällä saat rahaa tekemättä mitään.
Juha ole hyvä ja jätä asia. - rantaleijona
Itse en näe kuin huonoja puolia.
- jalo maanviljelijä
http://www.aryaniina.blogspot.com/2012/04/toisesta-maailmansodasta.html
http://aryaniina.blogspot.com/2012/03/muutama-sana-arjalaisuudesta.html
Sana "arya" tarkoittaa monessa kulttuurissa jaloa (mm. Sanskrit arya=noble). Intiassa ja Iranissa se on myös yleinen nimi. Perinteisesti arjalaisuus edusti sellaista ihmisryhmää, joka hankki toimeentulonsa omalla työllä ja tasa-arvoisella yhteistyöllä. Ei toisia hyväksikäyttämällä tai koronkiskonnalla. Juurikin tästä syystä sana "arya" tarkoittaa muinaisissa kulttuureissa jaloa ihmistä. "Aryans" ts. arjalaiset olivat ryhmä ihmisiä, jotka tekivät töitä maanviljelyksen parissa ja opettivat muitakin elämään itsenäisesti omalla työpanoksellaan. - kommunisti
Rasismilla ei ole mitään tekemistä isänmaallisuuden kanssa. Jos näin luulee, että muka olisi, niin silloin olet itse rasisti ja/tai epäisänmaallinen. Tai huonosti informoitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911189Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17888
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603