Vihreä liitto eu-lippu
Vasemmistoliitto eu-lippu
Suomen sosiaalidemokraattinen puolue eu-lippu
Suomen Ruotsalainen kansan puolue eu-lippu ahvenanmaan lippu Ruotsin lippu
Suomen Kristillisdemokraatit eu-lippu, Suomen lippu
Perussuomalaiset Suomen-lippu
Kansallinen Kokoomus eu-lippu
Lätkämatsissakin liputan Suomen lippua samoin vaaleissa vain ja ainoastaan Suomen lippua heilutan. Siellä onkin aina paljon Perussuomalaisia. Mitä lippua sinä heilutat ?
äänestys valintani
3
<50
Vastaukset
- Perussuomalainen isä
Minunkin valintani on Suomen lippu heilutan sita myös kotipihallani salossa, meitä Suomen mielisiä oli viime eduskunta vaaleissa valtavat 580000 kansalaista, jotka ilmaisivat isänmaanrakkautensa antamalla äänensä Suomen yhteisten asioiden hoidon puolesta. Muut antoivat äänensä Euroopan asioiden hoidon puolesta. ( se on ollut ainoastaan rehellisten veronmaksajien varojen siirtoa eu-sijoittajille ja pankkiireille.)
- rautaako?
"Suomen mielisiä oli viime eduskunta vaaleissa valtavat 580000 kansalaista, jotka ilmaisivat isänmaanrakkautensa antamalla äänensä Suomen yhteisten asioiden hoidon puolesta."
Mutta äänet mitätöitiin raasti puolueen toimesta. Lopputulos on että maa hoidetaan entistä enemmän "Euroopan asioiden hoidon puolesta" kuin ennen vaaleja. Että sellaista isänmaanrakkautta te äänestitte.
Seuraavaksi voisitte kokeilla äänestää sellaista joka ei petä, vaikka lupaukset eivät ole yhtä kauniita. Kepu saattaisi olla paras vaihtoehto oikeista puolueista.
- rautaako?
"Perussuomalaiset Suomen-lippu"
Mihin jäivät mustat/ruskeat liput, hakaristilippu, ja Irlannin lippu (lähinnä Soini)?
Minkä PS-siiven lippua sinä heilutat?
Ja jos haluat heiluttaa siniristilippua (enkä nyt tarkoita Norjan lippua), niin miksi hyväksyt että puolueessa heilutetaan noita muitakin aika ahkerasti?
Ja jos vastustat EU:a, niin miski hyväksyt että PS pelasi hallituspeliä niin että EU-kiima maassamme itse aisassa kasvaa, kun jättäytyivät hallituksesta? Minä en jaksaisi meuhkata hirveeti siitä miten "uoraselkäiseltä" persujen toiminta näyttää. Mitä merkitystä sill on miltä jokin näyttää? Tulokset ratkaisevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536