VIPPIHELVETTI OHI !

vippivapaa

Tiedättekös kuinka IHANALTA tuntuu eka päivää viiteen vuoteen kun ei ole yhtäkään vippilaskua odottamassa tai tulossa ? ! Kyllä, fiilis on UPEA ja taidan vetästä pikkuset kännit sen kunniaksi. Laskin tuossa tiliotteilta ja excelin kanssa että olen maksanut vippifirmoille 12550 euroa viimeisen kolmen vuoden aikana heidän kiskurikulujaan ( ja tähän pääomat tietty päälle ). Nyt se on kuitenkin loppu ja mikä parasta nimi on vielä puhdas. Arvatkaa tuleeko enää yhtään vippiä ? EI TULE ! Nautin siitä että joka kuukausi jää 700-800 euroa enemmän käteen kun ei tartte vippejä maksella

TSEMPPIÄ MUILLEKIN ASIAN KANSSA PAINIVILLE !

15

584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+19

Hienoa! Saako udella säilyikö luottotiedot puhtaina? Itse olen vippien kanssa kusessa mutta kaikista on tehty maksusuunnitelmat ja kaikki suunnitelmat pystyn hoitamaankin ilman että tarttee pelätä luottojen menettämistä.

• vippivapaa

Sain pidettyä luottotiedot. Yksi meni haasteeksi käräjille , mutta maksoin pois ennen käsittelyä. Muut sain hoideltua ihan kivasti veks kun vaan maltto muutaman kuukauden olla paikkaamatta vippiä vipillä.

• melkein vippivapaa

Onnittelut sinulle!
      Itsekin tässä oppirahoja parhaallaan makselen, muutama kuukausi taitaa mennä vielä kädestä suuhun mutta sitten pitäisi helpottaa. Mahtavalta tuntuu kun ei tarvitse enää sydän kurkussa odotella että minkä karhukirjeen se posti tänään tuo. Eikä enää vipin vippiä tähän osoitteeseen!

• SamuliH

Hieno homma! Itsellä sama homma, mut eniten pelottaa valelaskut, mitä aika-ajoin on tippunut postilaatikosta. Ensin flexcash yritti laskuttaa jotain vanhaa laskua uudestaan, sitten perhelaina. Nuokin oli yli 6kk vanhoja, ja sai kyllä vitutukseen asti kaivella niitä maksutietoja, mut onneks löysin.

Ois kyllä todella hieno homma, jos jotenkin sais tiedot pois noilta vippiyhtiöiltä, mut niitähän ei kai saa verotuksellisista syistä pois.. Kertokaa toki joku, jos on jokin konsti saada tiedot pois vippiyhtiöltä.

• vippivapaa

Mä tein niin että laitoin jokaiseen paikkaan josta olen vippiä ottanut ( onneksi oli tiedot 99% tallessa ) viestin: " Haluan varmistuksen siitä ettei minulla ole teille senttiäkään velkaa. Pyydän vahvistamaan asian vastaamalla tähän viestiin ja samalla voitte laittaa minulle ikuisen luotto- ja markkinoitikilellon T: Matti Meikäläinen 1234567-XXX )

• Paavo risicumista

Ota vielä yksi vippi, tarvii pari lisävarustetta porscheen.

T: Risicumin Paavo

• RistoCum

Riisimällin Paavo voi lainata vaikka Amexin Joukolta niin kaikki on tyytyväisiä. Mä en perkele soikoon ota enää senttiäkään vippiä !

• TimPaavo

Ota nyt. Tarviin fyrkkaa. Golfaa tekis mieli taas floridaan köyhien rahoilla. Saadaan kato bonareita dollarilta jos ne tekee voittoa. Tosin kyllä tällä hillolla joka saatiin myynnistä jaksaa muutaman hetken odotellakin että repsahdat uudelleen vippikierteeseen.

Terveisin: Tim ja Paavo

• aivan mahtavaa

Hienoa! Onneksi olkoon :). Varmasti mahtava fiilis!!

• 12550 eurolla

palkkaa jonkun tappamaan vaikka jonkun maan Presidentin.

• vippivapaa

Näin on ja se olkoon minun oppirahani tällä kierroksella ! Onneksi on nykyään työ josta jää käteen yli 3000e /kk ja ihana vaimo joka osaa talouden kiemurat . Muuten en olisi selvinnyt ikinä !

• Vippiparoni
        vippivapaa kirjoitti:

Näin on ja se olkoon minun oppirahani tällä kierroksella ! Onneksi on nykyään työ josta jää käteen yli 3000e /kk ja ihana vaimo joka osaa talouden kiemurat . Muuten en olisi selvinnyt ikinä !

Vaimos osaa kiemurrella talossa, sen kyllä uskon. Taloudesta te tollot tuskin mitään tiedätte. Ota pikavippiä, www.pikavippi.fi .. yks vaan, ihan yks vaan niin pääsee vaimos taas kiemurtelemaan.

• Tiedän kyllä

Itselläni oli sama fiilis n. puoli vuotta sitten.

• Teemuinen

onnea! mulla on vippejä 400 euron edestä, joku vois sanoa vasta,mutta mulle se on suuri summa. opiskelen toista vuotta joten tuloja ei ole muuta kuin opintotui. mitenköhän pääsisin itse kuiville..

• VIPPIVAPAA

et ainakaan ota yhtään lisää ja sovit noistaskin jokun järkevän maksusuunnitelman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe