Kertokaahan kokemuksianne, että mitkä perintätoimistot viivyttävät pitkään velkojen käräjäoikeuteen ja sitä kautta ulosottoon siirtämistä? Ilmeisesti ainakin svea perintä olisi tällainen?
Kyselen ihan siitä syystä, että itsellä ulosotto alkamassa ja useampi lasku perintävaiheessa. Ulosottoon menee tietty summa, jolloin muiden hoitoon jää kuussa vähemmän rahaa. Ajan siis takaa sitä, että minkä velkojen laskut uskaltaa jättää pisimpään maksamatta ilman oikeudenkäyntikuluja. Toki pyrin maksamaan niin paljon kuin pystyn, mutta kaikkea ei saa samasta tilistä mitenkään..
Perintätoimistosta ulosottoon?
12
530
Vastaukset
- 13+20
Suosittelen aikakin OK Perinnän laskujen maksamista, sieltä heilahtaa käräjille ainakin melko nopeasti.
- 12323
sain itse jälkiperintä nimikkeelle laskun, joka ei tietääkseni ole edes ulosotossa käynyt. Mikä se semmoinen "jälkiperintä" siis on? En aio siihen tehdä maksusopimusta erikseen vaan saavat laittaa sen uo:oon (jos pystyvät). Muutoinkin hieman kyseenalainen luotonantajayritys kyseessä
- oijojoi
^ mistä firmasta kyse tuossa yllä?
Ja tosiaan sama on huomattu, Ok perintä pistää hyvinkin hanakasti eteenpäin. Samoin mielestäni Lindorff.- dumari1234
Taitaa kaikki tehdä nykyään niin , että jos ei reagoi maksuvaatimukseen niin käräjille lähtee samantien
- zxxzxxzzxxz
pikalainoissa kyllä lähtee...hyvin pian käräjille ja siitä ulosottoon"...jos ei noudata maksusuunnitelmia..esim ..ok money pulju teki aika paskamaisesti korkoja oli maksamatta niin siirtivät...käräjillle!korkojen takia!ei edes iso summa ollut!
- heppjepp
ps:lindorff ei kovin äkkiä siirrä mihinkään !..se saatava kasvaa korkoa tietyn ajan...kyllä sieltä aina tulee lappu jos on maksamatta joku..erä...
- xsxsxsxsxssxssxss
heppjepp kirjoitti:
ps:lindorff ei kovin äkkiä siirrä mihinkään !..se saatava kasvaa korkoa tietyn ajan...kyllä sieltä aina tulee lappu jos on maksamatta joku..erä...
ps:jälkiperintä sellainen missä on vika mahis hoitaa maksamattomat kk erät!....siellä vaan sumeet korot !
- tarkkana......
Noissa kaikissa vaan semmoinen juttu, että kannattaa sitten tarkkaan katsoa perintäkulut, kun tiedoksianto saapuu. Ainakin Flexcash perii ihan hatusta temmattuja perintäkuluja, jotka sitten kyllä tippuu, kun oikeudessa asia pitää käsitellä. Flexcash ottanut tavaksi, että ensimmäinen maksuvaatimus alle 250 euron saatavasta on 51 euroa.
- 4+2
Jeps, itselläni on myös v-käyrä aivan tapissa ton Flexcashin kanssa. Olin maksanut velkanu kokonaan, samana päivänä illalla oli sitten muistutuslasku. Noh, päätin olla noteeraamatta sen, koska olin jo maksanut laskun aamulla. Sitten meni noin kuukausi, tuli muistutuslasku, jossa perittiin edellisen laskusta jäänyttä n.15€ muistutuslaskun summaa 21€ lisää. En jaksanut välittää, koska olin sillä hetkellä henkisestä suht loppu. Noh, nyt he paukuttavat parin viikon välein uutta lappua ja aina lisätään 21€ summaan. Nyt on summa muistaakseni jotain 80€ paikkeilla. En tiedä miten tuollainen mahtaisi mennä tuomioistuimessa läpitte. Heidän toimintansa on jokseenkin törkeää... tai sitten ovat vain kovia bisnes miehiä.
- exflexcashlainen
Joo ei flexcash vie mitään oikeuteen!! Soita heille ja haistata paskat!
- jotta näin
Viivyttelevät sen 3 vuotta,jos näkevät verotiedoista ei rahaa henkilöllä.Jos tiedossa,että voi maksaa ulosoton kautta eli on tuloja tai omaisuutta niin heti lähtee ulosoton vahvistukseen.Eli nykyisin täytyy olla 18 vuotta köyhä,jotta ei joudu mkasamaan laskujaan.
- lomittajalasse
kuka nyt lypsävää lehmää tappaisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057