Ajatteletko koskaan minua? Onko VÄHÄN ikävä?

yössä nähty

Oletko käynyt baarissa,oletko etsinyt näkyykö minua,olenko tullut ajatuksiisi melko useasti,mietitkö mistä kaikesta me puhuttiin,missä tavattiin,miten sitten kävi,onko IKÄVÄ?

21

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykyinen halliruusu

en oo baaris käyny -etkä sä oo siellä tai ainkaan täällä...mut oon miettinyt ja ikävä on... Voisit laittaa viestin...

• Törmäilyt

Yössä voi törmätä mielenkiintoisiin ihmisiin. Ikävähän se on jos totta puhutaan.

• yössä nähty

Oletko törmäillyt samaan ihmiseen useamman kerran?

• Törmäilyt
        yössä nähty kirjoitti:

Oletko törmäillyt samaan ihmiseen useamman kerran?

Olen.

• yössä nähty
        Törmäilyt kirjoitti:

Olen.

Oletko ehkä päätynyt "huonoille" teille?;)

• s....
        yössä nähty kirjoitti:

miksi huonoille? En muista sellaista

• Törmäilyt
        yössä nähty kirjoitti:

Ei siinä mitään huonoa ollut. Päinvastoin:)

• yössä nähty
        s.... kirjoitti:

miksi huonoille? En muista sellaista

No niin,eipä niitä voi huonoiksi kuvailla;) Oletko sama kuin nimimerkki törmäilyt?

• yössä nähty
        Törmäilyt kirjoitti:

Ei siinä mitään huonoa ollut. Päinvastoin:)

Koska törmäilit tähän ihmiseen ensimmäisen kerran? Kuukausi.

• Törmäilyt
        yössä nähty kirjoitti:

Koska törmäilit tähän ihmiseen ensimmäisen kerran? Kuukausi.

Tammikuu. Ei hän täällä todellakaan kirjoittele:) Osui vaan niin mukavasti silmään tuo aloitus, että innostuin vastailemaan.

• yössä nähty
        Törmäilyt kirjoitti:

Tammikuu. Ei hän täällä todellakaan kirjoittele:) Osui vaan niin mukavasti silmään tuo aloitus, että innostuin vastailemaan.

Sama vika jotenkin kolahti nämä vastailut. Eihän ne täällä koskaan kirjoittele,mutta toivossa on hyvä elää. Odotin vastaukseksi marraskuuta. Toivottavasti onnistutaan törmäilemään juuri niihin kun pitäisi;)

• utelen vain :)
        yössä nähty kirjoitti:

Sama vika jotenkin kolahti nämä vastailut. Eihän ne täällä koskaan kirjoittele,mutta toivossa on hyvä elää. Odotin vastaukseksi marraskuuta. Toivottavasti onnistutaan törmäilemään juuri niihin kun pitäisi;)

Oletko mies vai nainen? Tuo marraskuu jotenkin kolahti..

• Sama tilanne ehkä
        Törmäilyt kirjoitti:

Kerrotko, missä päin suomea olet törmäillyt tammikuussa?

• Törmäilyt
        Sama tilanne ehkä kirjoitti:

Kerrotko, missä päin suomea olet törmäillyt tammikuussa?

Itäisessä Suomessa. Eiköhän tämä rittäne tältä illalta. Öitä kaikille kaipaajille ja törmäilijöille.

• yössä nähty
        utelen vain :) kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Tuo marraskuu jotenkin kolahti..

Nainen. Kaikkihan täällä on naisia vai mitä?;)

• Kaipuu..........

Ikävä on. Katseelleni etsin sinua joka paikasta. Ajatuksissa pyörii se kaikki mitä silloin sanottiin ja tehtiin.

• mikset sitten

ota yhteyttä? Vastaa rehellisesti rehelliseen kysymykseen.

• Kaipuu suuri
        mikset sitten kirjoitti:

ota yhteyttä? Vastaa rehellisesti rehelliseen kysymykseen.

Epävarmuus kaipuuni kohteen ajatuksista minua kohtaan. Minä tein alku aloitteen silloin, kun viimmeksi tavattiin. Hänellä on puhelinnumeroni ja toivon, että hän soittaisi minulle. Omista tunteista olen varma ja hän tietää, että olen vapaa kuin taivaanlintu.

• Milloin nähtäis?

En tunnusta, että ois ikävä. Ois kyllä aika jännä nähdä sua pitkästä aikaa yöelämässä. No huonoille teille sitä kuitenkin taas joutuis. ;)

• s....

minä en nauti huonoista teistä ollenkaan, siihen on syynsä.

• yössä nähty

Miten pitkästä ajasta on kysymys? Haluankin joutua huonoille teille,mutta vain hänen kanssaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1127
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1100
    3. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1097
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1019
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      932
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      930
    7. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      867
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      867
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      108
      837
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      713
    Aihe