Alkaa näköjään Malmin Cittarikin karkottamaan asiakkaita. Oli tänä aamuna käyny kunnalliset liisat laputtamassa autoja.
No eipähän tarvii mennä sinnekään enää.
Malmin City-Market
7
301
Vastaukset
- Heh heh,
saavat luikurit pikku hiljaa muuttaa torppaan ja alkaa totutella omavaraistalouteen, väärinpysäköintiä sallitaan yhä harvemmassa paikassa.
- Tehokas keino
Oikean pysäköinninvalvojan käyttö on todellakin ainoa tehokas keino pistää ns. luikurit kuriin. Yksityisellä valvonnalla luodaan vain suojavyöhyke luikureille ja alisetaan muut mielivaltaiselle rahastukselle.
- suuri ero
Mitäs pahaa kunnallisissa on? Yksityisiä sopimuksen tekijöitä sen sijaan kartan kuin ruttoa.
- Niin?
Sehän on paikalle vain mainosta, että käyttävät kunnallista pysäköinninvalvontaa. Jos et halua sitä, on oma valintasi missä asioit. Minä ainakin kannatan tällaista paikkaa ihan periaatteesta.
Osaan muuten pysäköidä autoni ja käyttää parkkikiekkoa. Minulle tästä laputtajasta ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa. - Hieno juttu
Olen itsekin törmännyt muutamaan muuhunkin parkkihalliin jossa kunnallinen pysäköinninvalvoja hoitaa valvonnan. Itse koen tuon vain positiivisena seikkana. Pysäköintisäännöt olivat erittäin selkeästi merkityt ja tiedän että valvontaa tehdään asiallisesti ja tarkoituksena on poistaa pysäköintiongelma. Ilman valvontaa halli olisi varmaan täynnä liityntäpysäköijiä.
Yksityinen valvonta pyrkii vain maksimoimaan "sakkotulot" ja merkinnät ja tulkinnat voivat olla ihan mitä tahansa. Reklamaatiokäsittely täysin naurettavaa. tahallaan väärinpysäköijät voivat pysäköidä huoletta. Rahat kerätään niiltä, jotka ainakin pyrkivät pysäköimään oikein. - Yksityisen rahastuksen salliminen kaupan parkkipaikalla on sama kun näyttäisi keskisormea asiakkaille.
Kunnallinen valvonta pistää tahallaan väärinpysäköineet kuriin. Kunnalliseltakin voi toki saada joskus sakon huolimattomuuden takia, mutta nämä valvojat eivät erityisest vaani huolimattomia vaan mieluummin huomauttavat kohteliaasti kiekon puuttumisesta. Ehdottomasti oikea ratkaisu kaupalle, jonka parkkipaikkaa käytettäisiin muuten liitäntäpysäköintiin. - Ei ongelmaa
Aivan oikea tapa järjestää valvonta. Eipähän tarvitse pähkäillä mitkä säännöt pätevät. Yksityisillä valvojilla kun voi olla jopa omia tulkintojaan ajasta joka kiekkoon pitäisi laittaa.
- löhi
Ihan yhtä huonoja tapoja molemmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872