Malmin City-Market

7/13

Alkaa näköjään Malmin Cittarikin karkottamaan asiakkaita. Oli tänä aamuna käyny kunnalliset liisat laputtamassa autoja.
No eipähän tarvii mennä sinnekään enää.

7

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh,

saavat luikurit pikku hiljaa muuttaa torppaan ja alkaa totutella omavaraistalouteen, väärinpysäköintiä sallitaan yhä harvemmassa paikassa.

• Tehokas keino

Oikean pysäköinninvalvojan käyttö on todellakin ainoa tehokas keino pistää ns. luikurit kuriin. Yksityisellä valvonnalla luodaan vain suojavyöhyke luikureille ja alisetaan muut mielivaltaiselle rahastukselle.

• suuri ero

Mitäs pahaa kunnallisissa on? Yksityisiä sopimuksen tekijöitä sen sijaan kartan kuin ruttoa.

• Niin?

Sehän on paikalle vain mainosta, että käyttävät kunnallista pysäköinninvalvontaa. Jos et halua sitä, on oma valintasi missä asioit. Minä ainakin kannatan tällaista paikkaa ihan periaatteesta.

Osaan muuten pysäköidä autoni ja käyttää parkkikiekkoa. Minulle tästä laputtajasta ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa.

• Hieno juttu

Olen itsekin törmännyt muutamaan muuhunkin parkkihalliin jossa kunnallinen pysäköinninvalvoja hoitaa valvonnan. Itse koen tuon vain positiivisena seikkana. Pysäköintisäännöt olivat erittäin selkeästi merkityt ja tiedän että valvontaa tehdään asiallisesti ja tarkoituksena on poistaa pysäköintiongelma. Ilman valvontaa halli olisi varmaan täynnä liityntäpysäköijiä.

Yksityinen valvonta pyrkii vain maksimoimaan "sakkotulot" ja merkinnät ja tulkinnat voivat olla ihan mitä tahansa. Reklamaatiokäsittely täysin naurettavaa. tahallaan väärinpysäköijät voivat pysäköidä huoletta. Rahat kerätään niiltä, jotka ainakin pyrkivät pysäköimään oikein. - Yksityisen rahastuksen salliminen kaupan parkkipaikalla on sama kun näyttäisi keskisormea asiakkaille.

Kunnallinen valvonta pistää tahallaan väärinpysäköineet kuriin. Kunnalliseltakin voi toki saada joskus sakon huolimattomuuden takia, mutta nämä valvojat eivät erityisest vaani huolimattomia vaan mieluummin huomauttavat kohteliaasti kiekon puuttumisesta. Ehdottomasti oikea ratkaisu kaupalle, jonka parkkipaikkaa käytettäisiin muuten liitäntäpysäköintiin.

• Ei ongelmaa

Aivan oikea tapa järjestää valvonta. Eipähän tarvitse pähkäillä mitkä säännöt pätevät. Yksityisillä valvojilla kun voi olla jopa omia tulkintojaan ajasta joka kiekkoon pitäisi laittaa.

• löhi

Ihan yhtä huonoja tapoja molemmat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe