http://spiritlessons.com/documents/Pictures_from_the_PIT/Finnish_Pictures_from_the_PIT.pdf
Katsokaa
16
111
Vastaukset
- lekeuti
Sairaita ihmisiä, hoitoon ja äkkiä!!
- \o/
Se on ihan totta ja sinne lekeuti sinäkin joudut jos et ota elämääsi Jeesusta.
Älä enää vetkuttele, tee päätös vaan mahdollisimman pian. Tosi on.
- ddodkped...
Entä jos tuo kaikki onkin totta? Kyseisestä linkistä löytyy joidenkin muidenkin henkilöisen omaa kertomaa kokemuksella,minkä täm ihminen kertoi maalaten kuviksi.Helppo on luokitella "kaikki" ihmiset sairaaksi.Mutta entä jos he ovatkin oikeassa ja kaikki tuo onkin totta?
- Totuus on tää
Se on totta.
- ei ole totta 666
Jos Jumala on rakkaus ja lisäksi kaiken luoja, tuo tilanne on mahdoton.
Jumala ei loisi saat.sa kiusaamaan, eikä luotujaan helvettiä varten, kaikki syy&yhteydet palautuvat aina Jumalaan joka on kaiken,,, siis k a i k e n takana.
- sanaakaan..
ei ole totta.Miksi Jeesus olisi sairas sadisti joka kiusaisi ihmisiä.Vielä sen että jonkun sielu eli henkiruumis tuhoutuu voi ymmärtää mutta ei sitä että joku Jeesus sitten kiusaisi niitä loputtomiin
- \o/
Jeesus ei ole sairas sadisti, mutta sielunvihollinen on, se on hullu skitsofreeninen ja vainoharhainen murhaaja, mä tiedän kun se yrittänyt tappaa minutkin, ja ilman Jeesusta ja Jumalan voimaa olisi saanutkin mut saaliikseen. Näin on.
Vain, siis vain Jeesus pelastaa sen hullun perkeleen kynsistä, ymmärrätkö?
- jos.....
Jeesuksella valtaa on niin ne toimii Jeesuksen luvalla.
- \o/
NÄIN ON!!!
Kaikki demonit ja pahat henget tunnistavat Jeesuksen ja kaikki, siis KAIKKI henget joutuvat polvistumaan Jeesuksen edessä, ja ovat siis alamaisia eli palvelevia henkiä, loppujen lopuksi vaikka olisivatkin pahoja henkiä.
Vai miksikö ensimmäisenä juuri pahat henget tunnistivat Jeesuksen Jumalan pyhäksi?
Markuksen evankeliumin alussa paha henki tunsi Jeesuksen ja laverteli kaikille synagoogassa oleville Jeesuksen jumaluuden, ja Jeesus sanoikin tälle demonille että "vaikene ja lähde pois hänestä" jolloin henki kouristi kovasti miestä ja lähti kovasti huutaen hänestä.
Ajatelkaa minkä mahtavan voiman Isä Jumala on luvannut meille kaikille, jotka Herraan Jeesukseen ja hänen ihmeelliseen nimeensä uskomme. Sillä itse Herra Jeesus sanoi että "minun nimessäni te teette jopa suurempiakin tekoja, kuin minä".
Mahtavaa. Ihanaa.
Kiitos rakkaalle Herrallemme.
Hänen on kaikki valta, ja voima, ja kunnia. Halleluja, AAMEN!
Kannattaa siis uskoa Jeesukseen, te kaikki epäilijätkin, ja juuri Jeesus puhui eniten helvetin olemassaolosta raamatussa, huom!
- Miettikää itse
Oletteko oikeasti noin sokeita? Sivustolla olevat tarinat ovat keskenään ristiriidassa ja täynnä epäloogisuuksia, esim. minkä takia kaikilla mainituilla kadotukseen joutuneilla on tavallinen länsimainen nimi, vaikka siellä pitäisi olla porukkaa kaikista maailman kolkista?
- \o/
Missä muka nimiä mainitaan?
Ei ainakaan tuossa ylläolevassa leikkeessä.
Mun mielestä taiteilijan todistus on tosi ja uskottava.
Kaikki jotka mainitaan helvettiin joutuvaksi on mainittu erilaisia syntejä tekeviksi, eihän tuossa mitään muuta mainita, eri synnin lajit vaan, ja pitää siis täysin paikkansa.
Teepä sinäkin parannus epäuskostasi ja usko että Jeesuksen tie on sullekin varattu! - Miettikää itse
\o/ kirjoitti:
Kaikki jotka mainitaan helvettiin joutuvaksi on mainittu erilaisia syntejä tekeviksi, eihän tuossa mitään muuta mainita, eri synnin lajit vaan, ja pitää siis täysin paikkansa.
Teepä sinäkin parannus epäuskostasi ja usko että Jeesuksen tie on sullekin varattu!Ei tuossa jutussa, mutta muissa sivulla olleissa jutuissa kyllä. Margaret, Tom ja muita "tavallisia" oli pilvin pimein mutta ei sitten mitään erikoisempia.
- Miettikää itse
\o/ kirjoitti:
Teepä sinäkin parannus epäuskostasi ja usko että Jeesuksen tie on sullekin varattu!Ja miten niin "tee parannus"? Uskon, että voin olla hyvä ihminen, auttaa parhaani mukaan hädässä olevia jne. ilman jotain myyttistä Jeesusta. Kriittinen ajattelu ei ole pahe.
- 2f3r
Jos Jumala sallisi tuollaisen paikan olemassaolon, niin hän ei olisi Rakkaus vaan kosto, viha ja kauna. Vain perkele itse hyötyisi tuollaisesta paikasta. Hän nimenomaa haluaa ihmisten pelkäävän Jumalaa ja kaikkea muutakin.
Jumalanhan pitäisi rangaista näitä langenneita enkeleitään. Nyt nämä vain tyydyttävät sadistisia halujaan kiduttamalla poloisia ihmissieluja, joiden ainoa virhe oli olla uskomatta Jeesukseen.
Ja juuri tällaiset viestit vieraannuttavat ihmiset pois Jumalasta. Tajuatko yhtään mitä teet ihmisille levittämällä tuollaista sairasta viestiä? Sinä teet ihmisille karhunpalveluksen ja olet oikeasti saatanan asialla. Siis mikäli häntä on edes olemassa. Pahantahtoisia olentoja on varmasti olemassa, mutta hekin ovat oikeasti sairaita. Ja sairaudestahan ei voi ketään rangaista.- .....
Ateistina en usko Saatanaan sen enempää kuin Jumalaankaan, mutta olen muuten kanssasi melko lailla samoilla linjoilla. Minun käsitystäni rakkaudesta ei vastaa se, että lähetetään ihmisiä ikuiseen kidutukseen joka pikku syystä.
- pimeetä!
Vain pirun riivaama maalaa tuollaisia tauluja. Täysin pimeetä toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298