Voiman tuotto ei ole ykkösasia vaan kokonaishalpuus tinkimättä maanvarasta ja nelivedosta ja hyvästä nelivedosta.
Onkohan joku jo ostanut?
Mikähän on XV 1,6 kulutus pihistellen?
40
4862
Vastaukset
- kalle kustaa
Ei kai elämä ole pelkkää bensapihistämistä.
Voi käydä niinkuin eräällekin kulkurille, joka kenkiä säästääkseen päätti ottaa pitkiä askelia ja mitenpäs kävi ... housut repes;)
Että jos pers kestää ostaa uusi auto niin ei juuri kannata laskea paljonko voi säästää ajamalla;)
Auto näyttää kyllä hauskan näköiseltä.- vastaat jotain muuta
Ei kai elämä ole pelkkää bensapihistämistä.
- Kysymys oli kulutuksesta ei elämän ohjeesta.
Voi käydä niinkuin eräällekin kulkurille, joka kenkiä säästääkseen päätti ottaa pitkiä askelia ja mitenpäs kävi ... housut repes;)
-aika vanha vitsi ja sitä ei edes kysytty.
Että jos pers kestää ostaa uusi auto niin ei juuri kannata laskea paljonko voi säästää ajamalla;)
-niin se kulutuskysymys .
Auto näyttää kyllä hauskan näköiseltä.
-niin näyttää ja ihan kelpo oli myös ajaa,jämäkkä. - Vastuullinen ihminen
Kyllä vaan elämään vastuulliseen elämään kuuluu saastuttamisen vähennys maailmassa.
- ÖLJYLÄHDE
Kyllä bensan kulutus on tärkeä asia.
- soromnoo ..
En minäkään koskaan ole ymmärtänyt, että autoilun tarkoitus olisi säästää mahdollisimman paljon polttoainetta.
Kyllä niistä kaikista ne normikulutukset ilmoitetaan, ettei ihan sikaa säkissä tarvitse ostaa, mitä väliä sillä on jos sitten "oikeasti" kuluttaa vähän enemmän tai vähemmän. Oikein kun yrittää pihistäen ajaa niin todennäköisesti korjauskuluissa saa maksaa moninkertaisesti.
Luotettavalta taholta olen kuullut, että XV:n kulutus on sama kuin muillakin Subaruilla - kaikki menee, mitä tankkiin panee!- vastaat jotain muuta
En minäkään koskaan ole ymmärtänyt, että autoilun tarkoitus olisi säästää mahdollisimman paljon polttoainetta.
-mutta se kulutus?
Kyllä niistä kaikista ne normikulutukset ilmoitetaan, ettei ihan sikaa säkissä tarvitse ostaa, mitä väliä sillä on jos sitten "oikeasti" kuluttaa vähän enemmän tai vähemmän.
-uskotko iha oikeasti normilkulutuksiin? en minäkään.
Oikein kun yrittää pihistäen ajaa niin todennäköisesti korjauskuluissa saa maksaa moninkertaisesti.MIELENKIINTOINEN VÄITE !!!
-Jos ajattelee ja ottaa huomioon ajoaan esim välttää typerät ohittelut ja joutavat kiihdyttelyt ,ei boxia huvikseen ajeluta niin kerropa nyt mikä siinä hajoittaa auton? itse niin väität.
Itse kyllä vaihdan esim moottoriöljyt hiukan aiemmin kuin on ohje eikä sihen liity moottorivaurion riskiä. yksi esimerkki autoilustani.
Luotettavalta taholta olen kuullut, että XV:n kulutus on sama kuin muillakin Subaruilla - kaikki menee, mitä tankkiin panee!
-nytkö pitäisi nauraa? - soromnoo ..
vastaat jotain muuta kirjoitti:
En minäkään koskaan ole ymmärtänyt, että autoilun tarkoitus olisi säästää mahdollisimman paljon polttoainetta.
-mutta se kulutus?
Kyllä niistä kaikista ne normikulutukset ilmoitetaan, ettei ihan sikaa säkissä tarvitse ostaa, mitä väliä sillä on jos sitten "oikeasti" kuluttaa vähän enemmän tai vähemmän.
-uskotko iha oikeasti normilkulutuksiin? en minäkään.
Oikein kun yrittää pihistäen ajaa niin todennäköisesti korjauskuluissa saa maksaa moninkertaisesti.MIELENKIINTOINEN VÄITE !!!
-Jos ajattelee ja ottaa huomioon ajoaan esim välttää typerät ohittelut ja joutavat kiihdyttelyt ,ei boxia huvikseen ajeluta niin kerropa nyt mikä siinä hajoittaa auton? itse niin väität.
Itse kyllä vaihdan esim moottoriöljyt hiukan aiemmin kuin on ohje eikä sihen liity moottorivaurion riskiä. yksi esimerkki autoilustani.
Luotettavalta taholta olen kuullut, että XV:n kulutus on sama kuin muillakin Subaruilla - kaikki menee, mitä tankkiin panee!
-nytkö pitäisi nauraa?"-uskotko iha oikeasti normilkulutuksiin? en minäkään."
Kyllä minä uskon ja on siitä aika vankkaa kokemustakin. Nuo normikulutuksethan ovat sellaisia, ettei monikaan niihin käytännön ajossa pääse, mutta itsehän nimenomaan kysyit kulutusta "pihistellen"!
Pihistellen noihin normikulutuksiin juuri pääseekin melko tarkasti - kannattaa uskoa! - Käytetty XV 1,6
soromnoo .. kirjoitti:
"-uskotko iha oikeasti normilkulutuksiin? en minäkään."
Kyllä minä uskon ja on siitä aika vankkaa kokemustakin. Nuo normikulutuksethan ovat sellaisia, ettei monikaan niihin käytännön ajossa pääse, mutta itsehän nimenomaan kysyit kulutusta "pihistellen"!
Pihistellen noihin normikulutuksiin juuri pääseekin melko tarkasti - kannattaa uskoa!soromnoo .. nikkinen , himma nyt vähän jo valheitasi. Ilmoitettuihin kulutus lukemiin on hyvin vaikea päästä. Asian voit tarkistaa esim 10v aikan esim tm lehden MITATUISTA testeistä ja koeajoista. Likelle voi joskus päästä jossain tilanteessa.
Ole nyt "mies" ja ala usko todellisuuteen joka on todistettu ja mitattu eri vuosina.
Asia on todistettu ja älä viitsi höpöttää ja selittää että olet oikeassa se on vain lapsellista löpinää joten niele tappiosi ja opi asioita.
Joskus minäkin olen väärässä ja kun asiaa tutkin tarkemmin niin myönnän todellisten faktojen pohjalta asian ja ilman muuta mies siihen tyytyy eikä ala selittelemään ja siirtelemään vastuuta toisille. Ihmisiä on monenlaisia ja on narsisteja yms sairaita myrkyttäjiä jotka pilaa esim tälläiset foorumit suoranaisilla vittuiluillaan ja eivät ikinä missään tapauksessa huomaa olleensa itse rajusti väärässä.
ps oma subaruni pääsee ihme ja kumma huippuolosuhteissa rasittavalla yrittämisellä jopa 2dl alle ilmoitetun maantiekulutuksen. Olen korjannut matkamittarivirheen joten tulos on todellinen. Auto ei ole ihan vakio tuote.Ilamnvastusta ja painoa ja yllätys yllätys voimaa on lisätty rutkasti ja hyötysuhde on siis parantunut. En kyllä jaksa sitä tehdä kuin kokeeksi koska tykkään voimasta vieläpä tehostetusta sellaisesta. Tuota xvtä voin kyllä harkita kakkosautoksi ns jokapäiväiseen ajoon ja semmoinen auto pitää mennä vähällä mutta oltava kuitenkin kunnon auto.
Ihan tiedoksi en jaksa nyt soromnoo .. kanssasi keskustella asiast enempää joten mellasta rauhassa jos ilkeet tai et huomaa tiettyjä asioita. - soromnoo..
Käytetty XV 1,6 kirjoitti:
soromnoo .. nikkinen , himma nyt vähän jo valheitasi. Ilmoitettuihin kulutus lukemiin on hyvin vaikea päästä. Asian voit tarkistaa esim 10v aikan esim tm lehden MITATUISTA testeistä ja koeajoista. Likelle voi joskus päästä jossain tilanteessa.
Ole nyt "mies" ja ala usko todellisuuteen joka on todistettu ja mitattu eri vuosina.
Asia on todistettu ja älä viitsi höpöttää ja selittää että olet oikeassa se on vain lapsellista löpinää joten niele tappiosi ja opi asioita.
Joskus minäkin olen väärässä ja kun asiaa tutkin tarkemmin niin myönnän todellisten faktojen pohjalta asian ja ilman muuta mies siihen tyytyy eikä ala selittelemään ja siirtelemään vastuuta toisille. Ihmisiä on monenlaisia ja on narsisteja yms sairaita myrkyttäjiä jotka pilaa esim tälläiset foorumit suoranaisilla vittuiluillaan ja eivät ikinä missään tapauksessa huomaa olleensa itse rajusti väärässä.
ps oma subaruni pääsee ihme ja kumma huippuolosuhteissa rasittavalla yrittämisellä jopa 2dl alle ilmoitetun maantiekulutuksen. Olen korjannut matkamittarivirheen joten tulos on todellinen. Auto ei ole ihan vakio tuote.Ilamnvastusta ja painoa ja yllätys yllätys voimaa on lisätty rutkasti ja hyötysuhde on siis parantunut. En kyllä jaksa sitä tehdä kuin kokeeksi koska tykkään voimasta vieläpä tehostetusta sellaisesta. Tuota xvtä voin kyllä harkita kakkosautoksi ns jokapäiväiseen ajoon ja semmoinen auto pitää mennä vähällä mutta oltava kuitenkin kunnon auto.
Ihan tiedoksi en jaksa nyt soromnoo .. kanssasi keskustella asiast enempää joten mellasta rauhassa jos ilkeet tai et huomaa tiettyjä asioita.Ymmärrätkö sinä yleensä mitään kirjoitettua tekstiä? Lehtien mitatut kulutukset, testit ja koeajot kertovat auton kulutuksesta testiajojen aikana tai/ja tasaisen nopeuden mittaustulokset.
Tasaisen nopeuden tulokset ovat hyvin lähellä ilmoitettuja normilukemia. Pihistellen ajamalla pääsee juuri näihin lukemiin hyvinkin helposti, mutta tällä ei ole mitään tekemistä autolehtien koeajojen ja muiden testien kanssa. Tässä threadissahan on nimenomaan kysymys kulutuksesta pihistellen.
Mitä selittelyyn tulee, niin lue tuo ylläoleva oma juttusi!
Jos et jatka enempää, niin taso nousee tälläkin palstalla - hyvä juttu, kiitoksia! - Käytetty xv1.6
soromnoo.. kirjoitti:
Ymmärrätkö sinä yleensä mitään kirjoitettua tekstiä? Lehtien mitatut kulutukset, testit ja koeajot kertovat auton kulutuksesta testiajojen aikana tai/ja tasaisen nopeuden mittaustulokset.
Tasaisen nopeuden tulokset ovat hyvin lähellä ilmoitettuja normilukemia. Pihistellen ajamalla pääsee juuri näihin lukemiin hyvinkin helposti, mutta tällä ei ole mitään tekemistä autolehtien koeajojen ja muiden testien kanssa. Tässä threadissahan on nimenomaan kysymys kulutuksesta pihistellen.
Mitä selittelyyn tulee, niin lue tuo ylläoleva oma juttusi!
Jos et jatka enempää, niin taso nousee tälläkin palstalla - hyvä juttu, kiitoksia!Ja uusi tm lehti Nro 15 2012 mittasi ja päin persetyä pn ilmoitetut kulutukset!
Lue ja nöyrry ja tunnusta olevasi väärässä nyt siitä on hyvä testi.
Kulutuslukemat on valheita. - Velineto
Samaa mieltä soromnoo nimimerkin kanssa. Äärimmilleen viety bensan pihistely heikentää myös auton lämpenemistä talviolosuhteissa. Pari viikkoa Xv:llä ajoa takana (2 litran bensa manuaaliaskilla) ja kulutus aivan lupausten mukainen.
Käytännön suorituskyky on mukava ja alusta erinomaisen jämäkkä, vielä kun tulis lunta niin pääsin nauttimaan jatkuvasta symmetrisestä nelivedosta. - Bensa turbo ok.
Velineto kirjoitti:
Samaa mieltä soromnoo nimimerkin kanssa. Äärimmilleen viety bensan pihistely heikentää myös auton lämpenemistä talviolosuhteissa. Pari viikkoa Xv:llä ajoa takana (2 litran bensa manuaaliaskilla) ja kulutus aivan lupausten mukainen.
Käytännön suorituskyky on mukava ja alusta erinomaisen jämäkkä, vielä kun tulis lunta niin pääsin nauttimaan jatkuvasta symmetrisestä nelivedosta.Velineto nikki , jälleen väärässä, lämpeneminen on pelkkää osaamattomuutta. Sian voit tarkistaa tm lehden talvitestistä missä toyota prius se hyvin niukkakulutuksinen oli hememtin nope lämpenemään ja lämmin auto ajossa.
Se että vw autot on hyvin kylmiä jopa webaston kanssa on jo asiakkaan halveeraamista. esim toissa talveksi uusin vanhuksien autoon vebaston kun se oli jäinen auto vielä 90km ajon kuluttukin ja tuumin että kun webasto tulee tasas kuntoon (siis webasto sinne alkuperäisen tilalle) niin tarkenisi hyvin ja väärässä olin täydellisesti ainoastaan moottorilämpö nousi nyt ja edelleen viploista on matkanteko touranilla. Autoissa ei ole vikaa vaan ainoastaan heikosti suunniteltu lämpenemis tekniikka,auto ostettu uutena suomesta.
Sen bensankulutus jutun voit tarkistella siitä tm lehdestä ja koeta nyt uskoa lukemasi.
Omakin subaru menee alle keskikulutus normin mutta se onkin 254co . Jo vuosia nautittu subarun suorituskyvystä ja ominaisuuksista. No heikkoja xveitä ei suostu itselleni henkkimaan ei kestä heikkoa autoa pitää olla voimaa.HMMMM no jos 1.6 xv menee 4l bensakulutuksella ympäri vuoden niin sitten ostan. Auto on muuten ihan hyvä mukava jousitus ja alustan korkeus ja näppärät ulkomitat mutta täysin voimaton 2 bensakone diesel ei auto tippaakaan kun sekin hento ehkä se jotain tekisi jos uutta ohjelmaa pukkaisis ken tietää . - Velineto
Bensa turbo ok. kirjoitti:
Velineto nikki , jälleen väärässä, lämpeneminen on pelkkää osaamattomuutta. Sian voit tarkistaa tm lehden talvitestistä missä toyota prius se hyvin niukkakulutuksinen oli hememtin nope lämpenemään ja lämmin auto ajossa.
Se että vw autot on hyvin kylmiä jopa webaston kanssa on jo asiakkaan halveeraamista. esim toissa talveksi uusin vanhuksien autoon vebaston kun se oli jäinen auto vielä 90km ajon kuluttukin ja tuumin että kun webasto tulee tasas kuntoon (siis webasto sinne alkuperäisen tilalle) niin tarkenisi hyvin ja väärässä olin täydellisesti ainoastaan moottorilämpö nousi nyt ja edelleen viploista on matkanteko touranilla. Autoissa ei ole vikaa vaan ainoastaan heikosti suunniteltu lämpenemis tekniikka,auto ostettu uutena suomesta.
Sen bensankulutus jutun voit tarkistella siitä tm lehdestä ja koeta nyt uskoa lukemasi.
Omakin subaru menee alle keskikulutus normin mutta se onkin 254co . Jo vuosia nautittu subarun suorituskyvystä ja ominaisuuksista. No heikkoja xveitä ei suostu itselleni henkkimaan ei kestä heikkoa autoa pitää olla voimaa.HMMMM no jos 1.6 xv menee 4l bensakulutuksella ympäri vuoden niin sitten ostan. Auto on muuten ihan hyvä mukava jousitus ja alustan korkeus ja näppärät ulkomitat mutta täysin voimaton 2 bensakone diesel ei auto tippaakaan kun sekin hento ehkä se jotain tekisi jos uutta ohjelmaa pukkaisis ken tietää .Viploista syksyä sulle Bensa turbo ok. ;)
- Tiedon oikaisija
Velineto kirjoitti:
Samaa mieltä soromnoo nimimerkin kanssa. Äärimmilleen viety bensan pihistely heikentää myös auton lämpenemistä talviolosuhteissa. Pari viikkoa Xv:llä ajoa takana (2 litran bensa manuaaliaskilla) ja kulutus aivan lupausten mukainen.
Käytännön suorituskyky on mukava ja alusta erinomaisen jämäkkä, vielä kun tulis lunta niin pääsin nauttimaan jatkuvasta symmetrisestä nelivedosta.Auton lämpimyys on iavn muuta kuin kulutusksen pienennys. Jos auto on kylmä se ei ole oikein suunniteltu kulutusken kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
suomeksi=jos kylmä auto =huono insinööri taito.
Esim Toyota prius on lämmin ja nopea lämpenemään ja on pihihkö jo nyt. - Todellisuus on
soromnoo .. kirjoitti:
"-uskotko iha oikeasti normilkulutuksiin? en minäkään."
Kyllä minä uskon ja on siitä aika vankkaa kokemustakin. Nuo normikulutuksethan ovat sellaisia, ettei monikaan niihin käytännön ajossa pääse, mutta itsehän nimenomaan kysyit kulutusta "pihistellen"!
Pihistellen noihin normikulutuksiin juuri pääseekin melko tarkasti - kannattaa uskoa!soromnoo .. tarkistappa väärät tietosi esim tuulilasi 2012 nro8 esim sivulta 13 suoraan. Tulet siten sinäkin oikeaan tietoon etkä elä enää valheessa saati niitä valheitasi toisille tuputa. Näin se tieto lisääntyy.
- Tieto lisää tuskaasi
soromnoo .. kirjoitti:
"-uskotko iha oikeasti normilkulutuksiin? en minäkään."
Kyllä minä uskon ja on siitä aika vankkaa kokemustakin. Nuo normikulutuksethan ovat sellaisia, ettei monikaan niihin käytännön ajossa pääse, mutta itsehän nimenomaan kysyit kulutusta "pihistellen"!
Pihistellen noihin normikulutuksiin juuri pääseekin melko tarkasti - kannattaa uskoa!soromnoo .. Ja ihan vankaa kokemusta asiasta BUAHAHAHAAAA poika puhut pelkkää paskaaaaaaaa! Lue nyt esim Autobild 19/2012 sivu 47.
Oikesataan mitä tuon on väliä kaiki menee minkä akkuun lataa.....
- Näyttää siltä
... että kyseisellä moottorilla ei ole liiemmälti täällä autoja kaupattu? En tiedä sitten, miten on 2.0 litrasella versiolla.
Itse ajattelin, noin vuoden päästä mahdollisesti hommata sen 2.0 automaatilla, ellei siitä ole negatiivisia kokemuksia ilmaantunut.
Sinänsä pihistäminen voi olla helpompaa vääntävämmällä moottorilla. - 3,6 valmiina
Voi olla hyvin sama kulutus kuin 2l koneellakin tavallisessa ajossa. Vaikuttaa joka suhteessa hennolta koneelta tuohon autoon ja sehän nostaa kulutusta.
Piankohan tulee 2,5 kone ja tuo 1,6 jää pois xvstä. - Tai osta sitten SX4
Isomman koneen hintaero ulkomuistista noin tonni, joten jätä suosiolla se pienempi kone kauppaan. Voitat jo jälleenmyyntiarvossa sen lisähinnan takaisin.
- Kalle kustaa
Nuhapumppu tuo 1,6 . Odotan minäkin konepäivitystä ja kilometrikokemuksia. Muuten auto kiinnostaa vuoden tai kahden päästä. Meinasin 2008 ostaa esisarjalaisen boxerdieselin muuta terve epäilys varoitti.
Kirjoitan tämän 4 subarua omistaneena. Joten merkki ei ole ongelma. - Turbaanimies sukisuk
Onko tuo suzuki millainen ? jotain epäkelpoa tekniikkaa ?
- joo näin on
Työkaverilla on ja ei ole ollut mitään ongelmia. Tuohan on tehty muistaakseni Unkarissa ja samaa kampetta ajetaan tuotantolinjalta ulos Suzuki SX4 merkillä ja Fiat Sedici (muistaakseni) merkillä, eli kyseessä on ns. badge engineering tuote.
Tai sitten osta Duster.
- Diesel paras
Asiasta en mitään tiedä. Melkein 1500kg painoa ja kiinteä neliveto olkoonkin hyvin tehty ja 1,6 cm3 moottori ei tule liikkumaan alle 7litran se on varma kuin tauti. Korkea 22cm3 väli vielä lisää ilmanvastusta. Että 5,5 maantie kulutus BUAHAAHAAAAAAAA.
- Alle ei koskaan
Yli 8 .
- Laboratorio rotta 50
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10603311
Ei kukaan tervejärkinen ihminen usko ilmoitettuihin kulutuslukemiin. Erittäin harva poikkeus on ja vaatii sairaan mielenlaadun että pääsee joskus jossain olosuhteissa likelle ilmoitettuja. Näin se vaan on. Joka muuta väittää on pahasti eksyksissä.- pihistellen
3000 km takana 1,6 L bensa-automaatilla. Kesärenkailla rauhallisesti (= 90 km/h) ajaen tasan 6 L/100 km. Seka-ajossa 7 L.
- Helge Herala
pihistellen kirjoitti:
3000 km takana 1,6 L bensa-automaatilla. Kesärenkailla rauhallisesti (= 90 km/h) ajaen tasan 6 L/100 km. Seka-ajossa 7 L.
Unta näet 90 vauhdilla vie yli 7.
- Kalle kustaa
pihistellen kirjoitti:
3000 km takana 1,6 L bensa-automaatilla. Kesärenkailla rauhallisesti (= 90 km/h) ajaen tasan 6 L/100 km. Seka-ajossa 7 L.
Ookko tykänny.hauskan näkönen peli
- Pihistellen
Helge Herala kirjoitti:
Unta näet 90 vauhdilla vie yli 7.
Kyllä saa kulumaan enemmänkin, mutta kysymys oli pihisteleln ajosta. Olen mielenkiinnolla seurannut kulutusta koska oletin sen toteutunutta suuremmaksi. Korkein viiden tankkauskerran kulutuslukema on ollut 7,7 ja alhaisin 6,6. Kovasti olen tykännyt.
- Helge Herala
Pihistellen kirjoitti:
Kyllä saa kulumaan enemmänkin, mutta kysymys oli pihisteleln ajosta. Olen mielenkiinnolla seurannut kulutusta koska oletin sen toteutunutta suuremmaksi. Korkein viiden tankkauskerran kulutuslukema on ollut 7,7 ja alhaisin 6,6. Kovasti olen tykännyt.
Odotellaan tm lehden tuloksia. Ei mene alle 7 tuo auto vai puhutko että ole ajanut bensa automaatilla? Vitsiä pukkaa lisää hahahahaa vai 6,6 naurismaan aidatkin nauraa. 6,6 vie jos pelkästään ajaa suoraa tietä n 60 km per h nopeutta. Ei normaalissa ajossa jossa hiemanpihistellään. Odotetaan mittauksia. On hienoa jos olen väärässä
- vaihtoaaa
pihistellen kirjoitti:
3000 km takana 1,6 L bensa-automaatilla. Kesärenkailla rauhallisesti (= 90 km/h) ajaen tasan 6 L/100 km. Seka-ajossa 7 L.
Olen kahden vaiheilla manuaali vai CVT... tossa 1.6 manuskassa olisi alennusvaihteisto bonuksena... hmm.
XV:hen päädyin uusista vaihtoehdoista sillä Autokeskukset eivät millään päästä kokeilemaan neliveto jukea, kun myyntipäälliköt tykkää rallata niillä, ja SX4 ei ollut tarpeeksi "hauska" - pihistellen
Helge Herala kirjoitti:
Odotellaan tm lehden tuloksia. Ei mene alle 7 tuo auto vai puhutko että ole ajanut bensa automaatilla? Vitsiä pukkaa lisää hahahahaa vai 6,6 naurismaan aidatkin nauraa. 6,6 vie jos pelkästään ajaa suoraa tietä n 60 km per h nopeutta. Ei normaalissa ajossa jossa hiemanpihistellään. Odotetaan mittauksia. On hienoa jos olen väärässä
1,6 bensa-automaatti. 5 tankkausta, joista puolet talvirenkailla. Mitattu keskikulutus tankkausten välillä: 7,6; 7,3; 7,1; 7,2 ja 6,7. Ajosta noin puolet maantiellä ja puolet lyhyempää seka-ajoa. Ajotietokoneen virhe noin 0,2. Vanhaa lahdentietä 125 km matka 5,8.
- 2 litran hinta VShel
pihistellen kirjoitti:
1,6 bensa-automaatti. 5 tankkausta, joista puolet talvirenkailla. Mitattu keskikulutus tankkausten välillä: 7,6; 7,3; 7,1; 7,2 ja 6,7. Ajosta noin puolet maantiellä ja puolet lyhyempää seka-ajoa. Ajotietokoneen virhe noin 0,2. Vanhaa lahdentietä 125 km matka 5,8.
Huvin hinta,forester 2,5xt m vie 2 l enemmän sataselle. Mutta alle 8l en ole koskaan päässyt harvoin menee yli 10 joskus talvella,lämmitän aina nollan tienoilta alaspäin.
Kunhan vielä hetken vanhenen niin tuo 1,6 xv voi olla alla ja muistelen uimalakki kasvaen päälaell, kaihoisasti aikaa kun laittoi 3 vaihteen päälle ja edessä oli jokin ja vastaan tulijan valot lähenee kas ohitus olikin jo tehty....
- Oikea valinta XV
Manuaalilla varmaan paremmin voi vähät voimat jakaa. Alennusvaihde on hyvä jos koukussa on tavaraa ja liikkuu muuallakin kuin sileällä vaakasuoralla asfaltilla ilman taakka tai taakan kanssa.
Jos on tumpelo ja ajaa pelkästään kaupunkiajoa niin automaatilla on silloin mukavempi ajella. Laiska se on mutta se on kyllä enempi asenne kysymys haittaako, vika se ei ole.
Juke on pohjattoman ruma auto jokaisesta suunasta eikä silmä ole tottunut vaikka jatkuvasti semmoista katsoinkin, ajoltaan ihan ok mutta niin ruma ja teennäinen on juke.
Sx4 on ihan perus hyvä auto. - xv 1
xv 1,6 aut tasan 7 l kokemusta on urpot
- xv 1
xv 1,6 aut nyt kesällä tankin keskikulutus pihistellen 6,55 l. pistäkää pojat parenmaksi.
- alle meni
xv 1,6 aut viimeinen 700 km 6,33!
- Exlegge8,4
alle meni kirjoitti:
xv 1,6 aut viimeinen 700 km 6,33!
Kakslitrainen bensa-xv on täällä maalikylillä tyytynyt lyhyessä ajossa 7,2 l ekat 500 km.
- pihistellen
alle meni kirjoitti:
xv 1,6 aut viimeinen 700 km 6,33!
Saksan moottoritiellä keskinopeudella 105 km/t meni tuhat kilometriä 6,1 L/100. Nopeusrajoitetulla (80 km/t) pätkällä jopa 5,4 L/100.
- Tietoa jakoon
Uusin autobild syyskuu alkupuoli oli pikatesti imprezasta joka on sama auto hieman muutettuna kuin xv ja se vei 6,8l. Kohtuu kulutus kun tosiajoa ja oikea nelivetoinen . Konetta kehuttiin lajaalaiseksi vetämään mitä tuo nyt jaksaa vetää eli hyvä perus moottori pelkkään liikkumis ajoon.
Samaisessa lehdessä oli jokurellunjoka vei tuplaten mitä iloitettiin heh hehheehhee
Se niistä eu normeista. Todetkaa itse asia älkää uskoko netti hörhöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po1496439- 322302
- 1872089
Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101313Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.781245- 731067
Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä241047Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,25987Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty44951Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla
Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I12835