No voihan "vittura"

ingaliina

kun on niin vetämätön olo:(Ja Pääsiäinen tulossa ja kaikki..Onkohan tämä sitä kevätväsymystä nyt vai ohimenevää saamattomuutta:))
Toivottavasti tää ei kestä kuin tämän päivän:)) Onkohan kellään toisella tapana käyttää tuota "vittura" sanaa ?Varmaan kaikki tietää mitä se tarkoittaa ainakin;)Olisiko se vähän kauniipi sana;)
Noh..kohta lähden naatiskelemaan hieronnasta.Eiköhän sitä sitten virkustu;))

http://youtu.be/mQedOObEqEE

45

350

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittura taisi tarkottaa rikkimennyttä jossain etelä-karjalan murrealueella.. "kato ny kun tuokin valmetti on ihan vitturallaan.."
      ainakin sämpsänkylällä näin luiruiltiin.
      lepposaa hierontaa piäsiäisväsymyksen poistamiseksi :-)

• ingaliina

:))Kyllä se täällä tarkoittaa ihan suoraan sanottuna v i t t ua;D En ole kuullut kyllä koskaan että joku olisi maininnut tuota vitturallaan muotoa:)) Hauska sana,mutta kyllä tuostakin tulee mieleen vituttaminen ;))Ja kyllähän se sitä tekeekin jos valmetti on ihan romu vai tarkoittaako että se valmetti on kaatunut tai kyljellään:)))
        kiitos,kyllä mä uskon että lauleskelen jo tulomatkalla hieronnan jälkeen;))

• ingaliina kirjoitti:

:))Kyllä se täällä tarkoittaa ihan suoraan sanottuna v i t t ua;D En ole kuullut kyllä koskaan että joku olisi maininnut tuota vitturallaan muotoa:)) Hauska sana,mutta kyllä tuostakin tulee mieleen vituttaminen ;))Ja kyllähän se sitä tekeekin jos valmetti on ihan romu vai tarkoittaako että se valmetti on kaatunut tai kyljellään:)))
        kiitos,kyllä mä uskon että lauleskelen jo tulomatkalla hieronnan jälkeen;))

valmetti on silleen kenollaan ja renkaista on ilma pois ja ruostetta yllinkyllin. häkäpöntössä on mauriaisten pesä :-)

• Pääsiäinen jo

ovella kolkuttaa

Ja tämä ei ole aprillipila, eikä tarvi kuravettä kurlata,sillä palstalla jo näin pääsiäisen ovella piipahti tuo noitamainen.nainen keltaisine hampaineen ja muutenkin epäsiistine olemuksineen. Heltta heilui leuan alla eikä siitä alempana ollutkaan mitään mitä heilua. Tästä nettihoron käynnistä todisteena:

http://www.suomi24.fi/yhteisö/Satumainen.Nainen/kuvat/13733415

• Vai on viturallaan sun päiväsi?;)
      Joskus se tökkii, ei mahda mitään...kyllä joskus pitää antaa itselleen lupa levätä, minä ainakin olen tehnyt niin...nyt onkin sitten energiaa siivota, kun lepäili pari päivää...tai no, oikeastaan meni tylsien asioiden hoitoon, kuten veroilmoitus ja laskujen maksu.;/
      Mutta, tänään tehdään pikasiivous, ja lähdetään hiihtolenkille....jaksaa sit töihin taas mennä pyhiksi.;))

• ingaliina

Nyt jo huomattavasti paremmalta tuntuu kuin aamulla:)Niin ja jostain luin joku aika sitten että vitutukseen voi kuollakkin jos pitkään kestää;))
        Näinhän se on että ei kaikki päivät voi olla samanlaisia,eivätkä saakaan olla.No varmaan sitä on vähän väsynyt kun sattui tytön muuttokin uuteen asuntoon juuri nyt.
        Jätin lähtemättä itse reissuun mutta menen sitten myöhemmin kun ilmatkin on lämpimämmät.
        Mulla jäi myös veroilmoituksen teko aika myöhään.Mä en kyllä tykkää siitä ollenkaan:(

• ingaliina kirjoitti:

Nyt jo huomattavasti paremmalta tuntuu kuin aamulla:)Niin ja jostain luin joku aika sitten että vitutukseen voi kuollakkin jos pitkään kestää;))
        Näinhän se on että ei kaikki päivät voi olla samanlaisia,eivätkä saakaan olla.No varmaan sitä on vähän väsynyt kun sattui tytön muuttokin uuteen asuntoon juuri nyt.
        Jätin lähtemättä itse reissuun mutta menen sitten myöhemmin kun ilmatkin on lämpimämmät.
        Mulla jäi myös veroilmoituksen teko aika myöhään.Mä en kyllä tykkää siitä ollenkaan:(

Palautuksen viimeinen päivä oli maanantaina, ja maanantaina miekin kiikutin sen kirjeen vasta postiin.;) Aina tahtoo jäähä viimeiselle päivälle.:/
        Ihana sää oli tänään, kävimme makkaraa paistamassa saaressa, tosin liian tuulinen oli keli, mutta ihana hiihtää kun hanki kantoi.:)
        Muuttohommat ovat rasittavia, siksi harkitsenkin melko pitkään ennenkuin kamppeita kasaan laitan.;)
        Kyllä tässä on pitänyt levätä työuupumusta muutamia päiviä, ennenku on jaksanut kotona ylipäätään mitään tehdä, mutta eiköhän taas siitä...kolme päivää duunia, sit saa pääsiäispyhinä käydä taas makkaratulilla, jos keli sallii.:))

• ingaliina
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

Palautuksen viimeinen päivä oli maanantaina, ja maanantaina miekin kiikutin sen kirjeen vasta postiin.;) Aina tahtoo jäähä viimeiselle päivälle.:/
        Ihana sää oli tänään, kävimme makkaraa paistamassa saaressa, tosin liian tuulinen oli keli, mutta ihana hiihtää kun hanki kantoi.:)
        Muuttohommat ovat rasittavia, siksi harkitsenkin melko pitkään ennenkuin kamppeita kasaan laitan.;)
        Kyllä tässä on pitänyt levätä työuupumusta muutamia päiviä, ennenku on jaksanut kotona ylipäätään mitään tehdä, mutta eiköhän taas siitä...kolme päivää duunia, sit saa pääsiäispyhinä käydä taas makkaratulilla, jos keli sallii.:))

Mä vien aina tuonne tilitoimistoon ja siellä tekevät kun en mä itse osaa täyttää.nimet vain laitan ja postiin vien.No maksaahan se tietysti mutta ei kuitenkaan mitään hirveitä peri.
        Täällä alkaa ladut olla aika jäisiä paikka paikoin.Tuolla yksityisellä lääkäriasemalla oli jo aamusella paljon potilaita.Olivat kaatuneet ladulla ja toiset tiellä kävellessä.
        Ei se varmaan tunnu mukavalta jos kesken loman sattuu joku kaatuminen ja sitten on jalka tai käsi paketissa kotiin lähtiessä.
        No onneksi sitä ei muuteta kovin useasti.Verhoja tuossa silittelin ja huomenna vien tytölle ikkunaan.
        Kyllä sitä vain joskus on niin väsynyt ja ajattelee että onko ihan pakko jaksaa.

• Eikös se Pääsiäinen ole enempi semmottine kärsimysjuhla? Johan tuo ruokapuolikin on ihan lampaan perseestä. Ja vielä päälle mämmiä ja pashaa.

Unohetaan koko juhla ja vietetään vapaata. Maalataan munia tyyliin Via Molo Rosa.

• Nuttura Suttura

Muistathan LB,että kyllä myös rapsakka torttukin maistuu pitkinä pyhinä.

• Repsikka :-)
        Nuttura Suttura kirjoitti:

Muistathan LB,että kyllä myös rapsakka torttukin maistuu pitkinä pyhinä.

Rapsakkata ripsipiirakkata voi nauttia myös.

• Repsikka :-) kirjoitti:

Rapsakkata ripsipiirakkata voi nauttia myös.

Kun tuolla sanotaan, että rapsakka tarkoittaa semmosta helposti murenevaa.
        Nauti siinä nyt sitten.

• ingaliina

Mä en kyllä ala itseä piinaamaan syömällä väkisten lammasta vaikka kärsimysjuhla onkin;)Yhden kerran olen maistanut lammasta mutta ei ollut minun mieleen:)
        Vai olisikohan ollut ruuan valmistajassa ollut vikaa;))
        Pitää vielä miettiä mitähän laittaa pääsiäiseksi ruuaksi.Jos söisi vaan suklaamunia;))

• ingaliina kirjoitti:

Mä en kyllä ala itseä piinaamaan syömällä väkisten lammasta vaikka kärsimysjuhla onkin;)Yhden kerran olen maistanut lammasta mutta ei ollut minun mieleen:)
        Vai olisikohan ollut ruuan valmistajassa ollut vikaa;))
        Pitää vielä miettiä mitähän laittaa pääsiäiseksi ruuaksi.Jos söisi vaan suklaamunia;))

No mun pääsiäinen ois kyllä täysin viturallaan jos lammasta pitäs syödä,,, viime pääsiäiseksi ostin pienen palan valmista, mut eipä kelvannu kenellekkään,,, se oli todella haju, ei mikään ruoan tai jonkun pääsiäisherkun tuoksu, ja se maku vaan ei sattunu edes vieraiden mieleen,,,
        Mämmeistä Saarioisen parasta, siis mun mielestä,,, mut pitäskö kokeilla kun ovat kertoilleet että vaniljajätskin kanssa aivan taivaallista ;o))),,, sitä koskaan tiedä vaikka kokeilen,,,

Joten oikein kivaa pääsiäisen odotusta, ja kivan aurinkoisia kelejä ;o))),,,

• ingaliina
        mokka-mari kirjoitti:

No mun pääsiäinen ois kyllä täysin viturallaan jos lammasta pitäs syödä,,, viime pääsiäiseksi ostin pienen palan valmista, mut eipä kelvannu kenellekkään,,, se oli todella haju, ei mikään ruoan tai jonkun pääsiäisherkun tuoksu, ja se maku vaan ei sattunu edes vieraiden mieleen,,,
        Mämmeistä Saarioisen parasta, siis mun mielestä,,, mut pitäskö kokeilla kun ovat kertoilleet että vaniljajätskin kanssa aivan taivaallista ;o))),,, sitä koskaan tiedä vaikka kokeilen,,,

Joten oikein kivaa pääsiäisen odotusta, ja kivan aurinkoisia kelejä ;o))),,,

Mun mielestä siitä lampaan hajusta tuli mieleen hiki tai joku villasukka:))Hyi,hyi..
        Monta vuotta on aikaa kun maistoin.Pitäisiköhän pirruutta ostaa ja laittaa tarjolle,että kelpaisiko kelleen:)
        Kyllä vain Saarioisten mämmi on parasta ja laitan siihen vanilijakastiketta ja sokeria niin onhan se namia:)

Kivaa ja iloista pääsiäisen odotusta myös.Toivottavasti olisi edes yksi aurinkoinen päivä pääsiäisenä:)))

• ;)
        ingaliina kirjoitti:

Mun mielestä siitä lampaan hajusta tuli mieleen hiki tai joku villasukka:))Hyi,hyi..
        Monta vuotta on aikaa kun maistoin.Pitäisiköhän pirruutta ostaa ja laittaa tarjolle,että kelpaisiko kelleen:)
        Kyllä vain Saarioisten mämmi on parasta ja laitan siihen vanilijakastiketta ja sokeria niin onhan se namia:)

Kivaa ja iloista pääsiäisen odotusta myös.Toivottavasti olisi edes yksi aurinkoinen päivä pääsiäisenä:)))

Jo lapsesta saakka olen jättänyt lampaan syömisen muslimeille. Eihän ihminen syö likaista eläintä. Muistan kuinka jo silloin lapsina katselimme lampaita laitumilla, kuinka likaisia ne olivat villoineen kaikkineen, ja ne kokkareet...hyi:( Varmaan siksi on inho lampaan lihaankin ja toisekseen se on keljuakin keljumman makuista. Ehkä se menettelisi jos kilon viulun valmistaisi 50 litran muuripadassa, jossa olisi 49 litraa mausteita ja lientä. Ja päälle tuupillinen Turuuuuun sinappia.
        Miksihän muslimit pitävät koiraa ja sikaa likaisina eläiminä? Puhtaampia ne ovat kuin lammas.

• ingaliina

Mä kerran sulle jo vastasin mutta se jostain syystä karkasi tuonne alas:)
        Tuo mua vielä kiinnostaa että millainen munien maalaustyyli on toi Via Molo Rosa?;)

• ingaliina
        ;) kirjoitti:

Jo lapsesta saakka olen jättänyt lampaan syömisen muslimeille. Eihän ihminen syö likaista eläintä. Muistan kuinka jo silloin lapsina katselimme lampaita laitumilla, kuinka likaisia ne olivat villoineen kaikkineen, ja ne kokkareet...hyi:( Varmaan siksi on inho lampaan lihaankin ja toisekseen se on keljuakin keljumman makuista. Ehkä se menettelisi jos kilon viulun valmistaisi 50 litran muuripadassa, jossa olisi 49 litraa mausteita ja lientä. Ja päälle tuupillinen Turuuuuun sinappia.
        Miksihän muslimit pitävät koiraa ja sikaa likaisina eläiminä? Puhtaampia ne ovat kuin lammas.

Mutta jos olet lapsena viimein maistanut lammasta niin kuka tietää vaikka tykkäisit sen mausta nyt aikuisena:)
        Kyllä minäkin muistan ne kokkareet jotka oli villoissa kiinni ja ei ne lampaat kovin herkullisilta näyttäneet sittenkään kun niiltä villat kerittiin pois ja määkyivät surkeasti:)
        En mä kyllä söisi sinapin kanssakaan,enkä vaikka se valmistettaisi vaikka miten.No jos ihan pakko olisi syödä niin ainakin pitäisi pullollinen viiniä ensin juoda;))No en mä tiedä kyllä se sikakin on aika likainen ja sitten kun sitä vielä kuuntelee kun se syö;)))

• ingaliina
        ingaliina kirjoitti:

Tuo mua vielä kiinnostaa että millainen munien maalaustyyli on toi Via Molo Rosa?;)

Laitoin tuon Laardille:) En sopinut Laardin väliin;)

• ;)
        ingaliina kirjoitti:

Laitoin tuon Laardille:) En sopinut Laardin väliin;)

Siinä varmaan kastetaan jotakin pääsiäismoloa Rosa-rose viiniin ja maistetaan harkiten. Kai munia, siis kananmunia voi laittaa viinilasiin. Keiettynä ja kuorittuna :)

• ;)
        ingaliina kirjoitti:

Mutta jos olet lapsena viimein maistanut lammasta niin kuka tietää vaikka tykkäisit sen mausta nyt aikuisena:)
        Kyllä minäkin muistan ne kokkareet jotka oli villoissa kiinni ja ei ne lampaat kovin herkullisilta näyttäneet sittenkään kun niiltä villat kerittiin pois ja määkyivät surkeasti:)
        En mä kyllä söisi sinapin kanssakaan,enkä vaikka se valmistettaisi vaikka miten.No jos ihan pakko olisi syödä niin ainakin pitäisi pullollinen viiniä ensin juoda;))No en mä tiedä kyllä se sikakin on aika likainen ja sitten kun sitä vielä kuuntelee kun se syö;)))

Joo ei uppoa lamppa ees piimän kera.

• annikoo..
        ;) kirjoitti:

Siinä varmaan kastetaan jotakin pääsiäismoloa Rosa-rose viiniin ja maistetaan harkiten. Kai munia, siis kananmunia voi laittaa viinilasiin. Keiettynä ja kuorittuna :)

Höh...kananmunia laitetaan munakuppiin..joko kuorittuna tai vasta sitten avataan munan pää ja syödään lusikalla....
        Kananmuna ja viini eivät sovi yhteen.....ellei ole liittoa....eli siltaa joka yhdistää ne....siis munan ja viinin... jokin ruoka aine....

• ;)
        annikoo.. kirjoitti:

Höh...kananmunia laitetaan munakuppiin..joko kuorittuna tai vasta sitten avataan munan pää ja syödään lusikalla....
        Kananmuna ja viini eivät sovi yhteen.....ellei ole liittoa....eli siltaa joka yhdistää ne....siis munan ja viinin... jokin ruoka aine....

No mulla on kanssa kutina, että kananmuna, ei edes paistettu, sovi viinin lanttaukseen. Tietysti jos promilleita on tarpeeksi, niin kai ihminen nälissään syö ajattelematta kulinaristisia etikettejä.

• annikoo..
        ;) kirjoitti:

No mulla on kanssa kutina, että kananmuna, ei edes paistettu, sovi viinin lanttaukseen. Tietysti jos promilleita on tarpeeksi, niin kai ihminen nälissään syö ajattelematta kulinaristisia etikettejä.

Pääsiäsruuista kun on lehdissäkin ollut.....niin kananmuna ei olekaan se kielletty ruoka....ei nosta kolesteroolia....niinkuin vähänaikaa sitten.....eikö ole kummallista...

http://www.youtube.com/watch?v=y1lTLu4z1t8

• ingaliina kirjoitti:

Se on semmottine naivistinen tyylisuunta. Suti on tärkeä väline siinä. tarkemmin ei voi kertoa kun tämä on perhepalsta.

• ;)
        annikoo.. kirjoitti:

Pääsiäsruuista kun on lehdissäkin ollut.....niin kananmuna ei olekaan se kielletty ruoka....ei nosta kolesteroolia....niinkuin vähänaikaa sitten.....eikö ole kummallista...

http://www.youtube.com/watch?v=y1lTLu4z1t8

Nyt muistin, ostin jotakin pääsiäistä tänään. Pienen pyöreän rasian mämmiä. En katsonut edes valmistajaa tarkemmin, mutta ei ollut HK tai Saarioinen.
        Toivottavasti muistan syödä ettei se löydy jääkaapin perältä vappuna:)
        Keikka töihin lähen pääsiäiseks. Sopivaa ajantappoa pitkiksi päiviksi. Se on oikeastaan perinteistä meikälle.

• ;)
        ;) kirjoitti:

Nyt muistin, ostin jotakin pääsiäistä tänään. Pienen pyöreän rasian mämmiä. En katsonut edes valmistajaa tarkemmin, mutta ei ollut HK tai Saarioinen.
        Keikka töihin lähen pääsiäiseks. Sopivaa ajantappoa pitkiksi päiviksi. Se on oikeastaan perinteistä meikälle.

Paikallisessa S-marketissa ei ollut muuten munan munaa. Täysin autiota hyllystöt. Oli kyltti, että jotkut EU säädöt muuttuneet viime syksynä ja jo joulusta alkaen ollut toimistusvaikeuksia tuottajien kanssa koska vain niukasti sopimuksia. Kyltti lupasi että tilanne paranee loppu keväänä.

• annikoo..
        ;) kirjoitti:

Sitä pientä pyöreätä mämmiä minäkin.......lähden nyt pienelle pyrähdykselle ..kuin pääsiästipu....lauantaina

• ;) kirjoitti:

Paikallisessa S-marketissa ei ollut muuten munan munaa. Täysin autiota hyllystöt. Oli kyltti, että jotkut EU säädöt muuttuneet viime syksynä ja jo joulusta alkaen ollut toimistusvaikeuksia tuottajien kanssa koska vain niukasti sopimuksia. Kyltti lupasi että tilanne paranee loppu keväänä.

ohoh....onpas aika sitten vaihtaa markettia, nimittäin tänään käväisin itse kaupassa, ja ostin paketin munia, olihan noita hyllyt täynnään.;))

• ;)
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

ohoh....onpas aika sitten vaihtaa markettia, nimittäin tänään käväisin itse kaupassa, ja ostin paketin munia, olihan noita hyllyt täynnään.;))

Jostain syystä meiän marketassa ei ollut. Tosin harvoin käyn tuossa S-kaupassa. Ekan kerran viime kesän jälkeen vai olisiko ollut peräti eka kerta vuoteen. Satuin nyt siihen kortteliin muissa asioissa, siellä kun on kauppoja muitakin, niin posti reissulta poikkesin. Elikkäs munaa en saanut :)

• viime viikolla alkoi väsyttää yhä enenevässä määrin, ja viikonlopulla alkoi nuha joten kaipa se väsy oli vain ensioire ,. luin vast'ikään että kannattaa syödä sinkkitabletteja heti kun oireet alkavat, se lyhentää taudin kestoa ja voimakkuutta ,.

• Otappa läpi

vuoden D3 vitamiinia, ei iske lunssa. Nyt jo kaks talvea ollu ilman lunssaa, ja ei mitään tänäkään vuonna. Enkä ole piikitettävänä käyny, vain tuolla D vitamiinilla pysyny hallussa. Kuitenkin olen ihmisten kanssa päivittäin kontaktissa, ja lunssaisia suurin osa.

• Otappa läpi kirjoitti:

vuoden D3 vitamiinia, ei iske lunssa. Nyt jo kaks talvea ollu ilman lunssaa, ja ei mitään tänäkään vuonna. Enkä ole piikitettävänä käyny, vain tuolla D vitamiinilla pysyny hallussa. Kuitenkin olen ihmisten kanssa päivittäin kontaktissa, ja lunssaisia suurin osa.

ja magnesiumia kalsiumia sen lisäksi jotta d-vitskun tehot tulee esiin.

• :))

Sen jälkeen tulee vatsatauti :)

• annikoo..

Eihän me semmoista voimasanaa käytetä....eilen illalla oli niin väsynyt ja voimaton olo myös.....menin yhdeksältä nukkumaan.....ja nukuin aamuun.....olo tänään virkeä.....
      On erityisesti pääsiäsihmisiä...niinkuin on jouluihmisiäkin.....aina jotain pientä laitan kevääntulon kunniaksi....keltaista....vihreää
      Lammaspaistin sijaan suositellaan nykyään karitsaa...ei maistu niin villalle....ja jos marinoi esim. kahvissa tai punaviinissä....

• Laitama

lamphaanlihan marinoitumhaan kahaviin, ja juoma punaviinin poies, nakkaama lamphaanlihan menheen mettän elikoile, ja otama pääsiäisenä lissää punaviiniä.

• annikoo..
        Laitama kirjoitti:

lamphaanlihan marinoitumhaan kahaviin, ja juoma punaviinin poies, nakkaama lamphaanlihan menheen mettän elikoile, ja otama pääsiäisenä lissää punaviiniä.

Mutta.....syökö ne enää sitä lammasta jos kahvissa liotettu...ne mettän eläimet.......
        ja jos punaviinissä niin voi kihahtaa päähän.....ja alkaa laulaa ...laula kukko ...laula kukko..

• ingaliina
        annikoo.. kirjoitti:

Mutta.....syökö ne enää sitä lammasta jos kahvissa liotettu...ne mettän eläimet.......
        ja jos punaviinissä niin voi kihahtaa päähän.....ja alkaa laulaa ...laula kukko ...laula kukko..

No olet kyllä nukkunut pitkän yön.Jos mä laittaisin noin aikaisten nukkumaan niin varmaan jo kahdeltatoista heräisin .Mä kyllä herään ainakin kerran yössä.
        Kyllä mä luovun tuosta karitsastakin,enkä varmaan osaisi sitä valmistaakkaan.
        Voi ne karitsat on niin söpöjä kun ovat pieniä.Mä muistan lapsena kun sain imettää tuttipullosta sellaista pientä karitsaa.

• pilikkiville

Mulla meni siimat ihan vituralleen, kun oli pilkillä niin kova tuuli. No ei se haittaa, sillä kalaa tuli ihan nokko. Kyllä nyt on naapuri suomuissa ja hyvin tyytyväinen. Minä se en jakelekkaan munia pääsiäiseksi vaan abborreja mukaville naapureille :)

http://www.youtube.com/watch?v=R7RighBaE9o&feature=related

• ingaliina

:)) Miltähän sie näytät nyt;))Toivottavasti ei huomenna olla enää vituralla;)))
        Olisitkin mun naapurissa niin toisit mullekkin niitä affenia ja kyllä mie muniakin haluaisin;)) No kai miekin vielä saan niitä ahvenia ainakin tänä keväänä;)

http://youtu.be/vt1m1qImBXI

• pilikkiville
        ingaliina kirjoitti:

:)) Miltähän sie näytät nyt;))Toivottavasti ei huomenna olla enää vituralla;)))
        Olisitkin mun naapurissa niin toisit mullekkin niitä affenia ja kyllä mie muniakin haluaisin;)) No kai miekin vielä saan niitä ahvenia ainakin tänä keväänä;)

http://youtu.be/vt1m1qImBXI

Jos sitä tänään taas kalalle. Alkaa tuo naamakatti oleen jo niin musta, eikä se puhdistu enää saunassakaan :))

http://www.youtube.com/watch?v=d-3ulWEkeWw&feature=related

• vera :)

• vera :) kirjoitti:

Haa nyt mä tajusin, provopusskat :D

Meniks noi taas navettaan, niin oli tylsää textiä :)

• vera-stadi kirjoitti:

Meniks noi taas navettaan, niin oli tylsää textiä :)

tuli kekoon-osunu kisunhäntä mieleen tästä parista viimesestä mielipiteestä.
        kuin ruoska leihahti tämä aistittava mielen karvas eluaatti.

• kielibasa kirjoitti:

tuli kekoon-osunu kisunhäntä mieleen tästä parista viimesestä mielipiteestä.
        kuin ruoska leihahti tämä aistittava mielen karvas eluaatti.

No just, luulin et sä olisit ainut järkevä :))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe