En ole pystynyt vastaamaan IRL viestiisi

*

koska se sattui liikaa. Ymmärrä jo mitä teet. Joka päivä loukkaat.

10

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvasin sen...

oikeasti kohta kiroan sen päivän, kun tänne eksyin. Enkä yritä enää ymmärtää mistään mitään, kun minä tiedän vain sen mitä elämässäni haluan ja mitä en halua! Itseluottamus on aina ollut ihan nollissa, kun aina luullaan ties miksi kasanovaksi, vaikka oikeasti olen pelkkä säälittävä kakara, jolla ei ole ketään edes ollut...En nyt tiedä mitä asiaa tämä viesti koskee ja toivottavasti ei edes ollut minulle, mutta tämä paikka pilasi kaiken...

• neutralisoi

Jos se pilasi, ei sen tarvitse tehdä enää sitä.

• no voe kyynel

Jos sua luullaan kasanovaksi, toimit jatkuvasti siten, että sua luullaan kasavonaksi. Niin yksinkertaista. Muuta jotain, ellet sittenkin nauti juuri ihmisten luuloista.

(Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results)

• Ei tarvitse
        neutralisoi kirjoitti:

Jos se pilasi, ei sen tarvitse tehdä enää sitä.

eikä minulla olekaan mitään asiaa enää täällä.

• Miten voi muuttaa
        no voe kyynel kirjoitti:

Jos sua luullaan kasanovaksi, toimit jatkuvasti siten, että sua luullaan kasavonaksi. Niin yksinkertaista. Muuta jotain, ellet sittenkin nauti juuri ihmisten luuloista.

(Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results)

ihmisten luuloja, jos ihminen ei omassa luulossaan anna siihen mahdollisuutta?
        Jos minulle sanotaan päivää, vastaan päivää. Jos sanotaan mene pois, menen pois.

• toisesta tuntuu

Mieti miltä se tuntuu, kun vastaat irl viesteihin täällä. Toinen lähettää irl viestejä ja sä taidat vastata niihin viesteihin vain täällä.

• Tuossa tapauksessa

ei ollut minulle

• Mutta siis

niimpä!

• äläkä alennu moiseen

Mitäköhän se tarrkoittaa, pidä lippu korkeella ja ymmärrä mitä toinen tekee.

• varmaan hyvä syy

Taidat jopa tietää toisen lukevan joskus näitä, kun kaikki kysymykset. toivomukset ja vaatimukset täällä esität. Ehkä sun pitäisi vastata irl viesteihin, soittaa, vai onko tapanasi vihjailla? Kai siihen joku ratkaisu on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2415
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1387
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      76
      1210
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1137
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      855
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      800
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      688
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      83
      672
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      25
      649
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      646
    Aihe