Joka lehdessä kerrotaan, että näyttelijä Jaana Järvinen kuoli eilen. Missään ei mainita kuolinsyytä. Onko tietoa kuolinsyystä?
Näyttelijä Jaana Järvinen kuoli
12
9823
Vastaukset
- Tehtaanvarjodds
Kuka se edes on ? Joku ms nobody.
- iraiida
Syöpä.
- iraiida
Syöpä.
- syöpä varmaan
Iltiksessä on että pitkäaikaiseen sairauteen. Arvatenkin syöpä, ja sairaus kyllä on näkynyt tv.sarjassakin. Ainakin itse näin kun sarja alkoi ja heti sanoin ettei tuo nainen ole terve. Olin oikeassa, mutta sh:n silmin totesinkin...
- Vossikkakuski
Suomen hevonen siis tiesi, että ei ole terve. Kukahan tässä nyt ihan terve olisi... ;)
Ptruu, polle. Aika hidastaa vauhtia. - totuuden torvi
Sarjaa katsoessa ajattelin että se on vaan normaalia vanhenemista mutta ikävää kun näin kävi.
- jk
syöpä
- tupakkaa ja viinaa?
Miksi teki töitä, vaikka olisi syöpä? Eikö silloin pitäisi levätä ja olla hoidoissa?
- Ehkäpänäin
Syöpä ei ole aina hoidettavissa. Hän varmaan halusi elää elämänsä täysillä loppuun. Sitä on sivullisen mautonta tuomita.
- Jaanan työkaveri
Ai miks teki töitä??? Useimmat näyttelijät haluavat tehdä töitä. Harva näyttelijä lopettaa työntekoa edes eläkkeelle jäädessään. jaana halusi ehdottomasti tehdä töitä viimeiseen asti. Ja sitäpaitsi Tehtaan jaksoissa hänen sairautensa ei näy. Ei voi näkyä. Että se siitä. Jättäkää Jaana rauhaan.
- Tuntematon suuruus
Jaana WHO?? Sukua JJ Lehdolle?
- WHOonhyväbändi
Kuukle auttaa tietämätöntä daijua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657