Olin softaamassa viime viikolla ja joku helev*tin nasti pölli mun 152€ snipun ja kohta se löyty kappaleina puun juurelta???_joku v*tun 10.v kakara oli kokeillut meleattacia puuhun ja räks... onneks sain sen stanan hihhulin kiinni ja soitin sen äiskälle ja se joutu "kotiarestiin" ja sen isällä meni viikon palkat aseeni maksamiseen
ps.kertokaa jos teillä on ollu samanlaisia tilanteita ;$
Tyhmät nastit tekee tuhojansa!
15
155
Vastaukset
- Tietämätönhönö
Mitä nasti tarkottaa?
- Hjkaedpojbdpkjfp
Varmaan naskia eli possua tai sitten tyhmää kakaraa. Ja noi vitun jonnet varastelee softissa aseita ja sitten pilaa airsoftin maineen ampumalla ihmisiä, koiria tai autoja!
Kattokaa missä pelaatte! Ei yhdenkään yhdistyksen pelissä tällaista tapahdu. Ja saa olla köyhä ihminen jos saa viikossa 152e. Ja ei voi olla snipu jos noin halpa, pulttilukko ja tarkkuuskivääri on eri asia. Ja kirjoitusasun vuoksi kysyn, että oletko mahdollisesti itse iso 11v pahis, etkä 10v. nasti? Kannattaa myös tutkia käsitteet läpi, ennenkuin käy selittää muille. Ei pahalla...
- Eiröyhkeydellärajoja
Multa pöllittiin 2 cyman lipasta viikonloppupelissä kun olin kusella ja seukki päivän pelissä tuli lihava pikkupoika esitteleen varusteita "ostin pari lipasta lisää, jos vaikka sattuis menemåå yks hukkaan niin olis kaks tilalle" huomasin heti että ne oli mun lippaat koska olin kaivertanu niitten pohjaan omat nimikirjaimet vedin sitä pikku naskinastinatsia niin kovaa turpaa että se märisi äitillesä että oli menny pöllimään mun lippaat ja se tuli pyytään anteeksi seuraavana päivänä äitinsä kanssa EI VI TTU erosin siitä porukasta ja liityin ikärajalliseen yhdistykseen
- Jondeja!
snipuhan tarkoittaa sniperia eli tarkka-ampujaa eli sitä henkilöä joka tarkkuuskiväärillä ampuu.
- fps-mestari
Toi on just ongelma joissain paikoissa. Skidit ei mieti mitä tekee, hyvä että pistit turpaan, oppii jotain. Multa koitettiin kerran pöllii lippaanlataajaa ni ammuin sitä pelleä perseelle, juoksi se poika aika nopeesti karkuun
- Kokemusta on...
Väkivalta on aina ratkaisu jos tollanen pikkupaska pöllii aseen. oppiipahan nastit tavoille
Jep ! Ei tollaset alle 12 v kersat opi mitään ellei niitä vähän kurita, voi toki niitten mutsi tulla jotain valittaa mut mitä sitte?
- WWII airsoft
Joo ampukaa mutsiaki perseelle ni alkaaha seki painelee
- hahhahha
WWII airsoft kirjoitti:
Joo ampukaa mutsiaki perseelle ni alkaaha seki painelee
EI VITTU MUA NAURATTAA PARHAAT JUTUT TEILLÄ XD
Airsoftiin täytys saada kyllä joku tietty ikäraja. Scotlannissa oli helppo softata kun isoimmissa peleseissä on tarkka ikäraja sitten on noita ns. pikku pelei niin niissä on 14v ylöspäin. Kun ei nua 10-13v oikeen asetta osaa käsitellä/niillä ei ole voimia. Clockini sai vähän kylmää kyytiä kun joku 15v britti kompastu ja Clock vähä lensi...
Suomessa on liikaa noita kersoja jokka ei tajua mitä airsoft on ottavat niin tosissaan kuin taas scotlannissa huumori mukana kaikessa.- JJJJGG
Aivan mutta kyllä minusta 12v. pojilla saattaa olla järkeäkin. Se riippuu vanhemmistakin. Isäni antaa aina jonkun rangaistuksen jos en kohtele asetta kuten oikeaa asetta. Täytän 13.
- Hapan paska
Musta jotenki alkaa tuntuu että sä olet joku kersa joka ei ymmärrä asioita. Ensinnä, se on Glock, ei mikään kello. Toiseksi, jos todella oot joku ilmakko-airsoft-super-ekspertti, miksi kirjoitat noin huonosti? Kuulostat mun silmiin (hehe:) aika hiton tyhmältä naskilta.
- Naski4Evah
Hapan paska kirjoitti:
Musta jotenki alkaa tuntuu että sä olet joku kersa joka ei ymmärrä asioita. Ensinnä, se on Glock, ei mikään kello. Toiseksi, jos todella oot joku ilmakko-airsoft-super-ekspertti, miksi kirjoitat noin huonosti? Kuulostat mun silmiin (hehe:) aika hiton tyhmältä naskilta.
Glockiahan kutsutaan jossain piireissä kelloksi enkä näe siinä mitään epä ammattimaista, kutsutaanhan AKs-47u:ta aksuksi ja G36C:tä gekoksi. Ja kukaan oikeasti aikuismainen ihminenhän ei postaa kommenttia vain haukkuakseen toista, joten totean tässä samalla että kaikki me jotka tänne kirjoittelemme airsoftista suomi24 foorumille olemme jonkiasteen naskeja.
- Missä on sees?
Naski4Evah kirjoitti:
Glockiahan kutsutaan jossain piireissä kelloksi enkä näe siinä mitään epä ammattimaista, kutsutaanhan AKs-47u:ta aksuksi ja G36C:tä gekoksi. Ja kukaan oikeasti aikuismainen ihminenhän ei postaa kommenttia vain haukkuakseen toista, joten totean tässä samalla että kaikki me jotka tänne kirjoittelemme airsoftista suomi24 foorumille olemme jonkiasteen naskeja.
No johan nappas.. Tässä on todellakin kersa joka ei tiedä asioista mitään :S Nimimerkki ei auta asiaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683