Tyhmät nastit tekee tuhojansa!

Nastit pois peleistä

Olin softaamassa viime viikolla ja joku helev*tin nasti pölli mun 152€ snipun ja kohta se löyty kappaleina puun juurelta???_joku v*tun 10.v kakara oli kokeillut meleattacia puuhun ja räks... onneks sain sen stanan hihhulin kiinni ja soitin sen äiskälle ja se joutu "kotiarestiin" ja sen isällä meni viikon palkat aseeni maksamiseen
ps.kertokaa jos teillä on ollu samanlaisia tilanteita ;$

15

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietämätönhönö

      Mitä nasti tarkottaa?

    • Hjkaedpojbdpkjfp

      Varmaan naskia eli possua tai sitten tyhmää kakaraa. Ja noi vitun jonnet varastelee softissa aseita ja sitten pilaa airsoftin maineen ampumalla ihmisiä, koiria tai autoja!

    • Kattokaa missä pelaatte! Ei yhdenkään yhdistyksen pelissä tällaista tapahdu. Ja saa olla köyhä ihminen jos saa viikossa 152e. Ja ei voi olla snipu jos noin halpa, pulttilukko ja tarkkuuskivääri on eri asia. Ja kirjoitusasun vuoksi kysyn, että oletko mahdollisesti itse iso 11v pahis, etkä 10v. nasti? Kannattaa myös tutkia käsitteet läpi, ennenkuin käy selittää muille. Ei pahalla...

      • Eiröyhkeydellärajoja

        Multa pöllittiin 2 cyman lipasta viikonloppupelissä kun olin kusella ja seukki päivän pelissä tuli lihava pikkupoika esitteleen varusteita "ostin pari lipasta lisää, jos vaikka sattuis menemåå yks hukkaan niin olis kaks tilalle" huomasin heti että ne oli mun lippaat koska olin kaivertanu niitten pohjaan omat nimikirjaimet vedin sitä pikku naskinastinatsia niin kovaa turpaa että se märisi äitillesä että oli menny pöllimään mun lippaat ja se tuli pyytään anteeksi seuraavana päivänä äitinsä kanssa EI VI TTU erosin siitä porukasta ja liityin ikärajalliseen yhdistykseen


      • Jondeja!

        snipuhan tarkoittaa sniperia eli tarkka-ampujaa eli sitä henkilöä joka tarkkuuskiväärillä ampuu.


    • fps-mestari

      Toi on just ongelma joissain paikoissa. Skidit ei mieti mitä tekee, hyvä että pistit turpaan, oppii jotain. Multa koitettiin kerran pöllii lippaanlataajaa ni ammuin sitä pelleä perseelle, juoksi se poika aika nopeesti karkuun

      • Kokemusta on...

        Väkivalta on aina ratkaisu jos tollanen pikkupaska pöllii aseen. oppiipahan nastit tavoille


    • esimula

      Jep ! Ei tollaset alle 12 v kersat opi mitään ellei niitä vähän kurita, voi toki niitten mutsi tulla jotain valittaa mut mitä sitte?

      • WWII airsoft

        Joo ampukaa mutsiaki perseelle ni alkaaha seki painelee


      • hahhahha
        WWII airsoft kirjoitti:

        Joo ampukaa mutsiaki perseelle ni alkaaha seki painelee

        EI VITTU MUA NAURATTAA PARHAAT JUTUT TEILLÄ XD


    • Airsoftiin täytys saada kyllä joku tietty ikäraja. Scotlannissa oli helppo softata kun isoimmissa peleseissä on tarkka ikäraja sitten on noita ns. pikku pelei niin niissä on 14v ylöspäin. Kun ei nua 10-13v oikeen asetta osaa käsitellä/niillä ei ole voimia. Clockini sai vähän kylmää kyytiä kun joku 15v britti kompastu ja Clock vähä lensi...

      Suomessa on liikaa noita kersoja jokka ei tajua mitä airsoft on ottavat niin tosissaan kuin taas scotlannissa huumori mukana kaikessa.

      • JJJJGG

        Aivan mutta kyllä minusta 12v. pojilla saattaa olla järkeäkin. Se riippuu vanhemmistakin. Isäni antaa aina jonkun rangaistuksen jos en kohtele asetta kuten oikeaa asetta. Täytän 13.


      • Hapan paska

        Musta jotenki alkaa tuntuu että sä olet joku kersa joka ei ymmärrä asioita. Ensinnä, se on Glock, ei mikään kello. Toiseksi, jos todella oot joku ilmakko-airsoft-super-ekspertti, miksi kirjoitat noin huonosti? Kuulostat mun silmiin (hehe:) aika hiton tyhmältä naskilta.


      • Naski4Evah
        Hapan paska kirjoitti:

        Musta jotenki alkaa tuntuu että sä olet joku kersa joka ei ymmärrä asioita. Ensinnä, se on Glock, ei mikään kello. Toiseksi, jos todella oot joku ilmakko-airsoft-super-ekspertti, miksi kirjoitat noin huonosti? Kuulostat mun silmiin (hehe:) aika hiton tyhmältä naskilta.

        Glockiahan kutsutaan jossain piireissä kelloksi enkä näe siinä mitään epä ammattimaista, kutsutaanhan AKs-47u:ta aksuksi ja G36C:tä gekoksi. Ja kukaan oikeasti aikuismainen ihminenhän ei postaa kommenttia vain haukkuakseen toista, joten totean tässä samalla että kaikki me jotka tänne kirjoittelemme airsoftista suomi24 foorumille olemme jonkiasteen naskeja.


      • Missä on sees?
        Naski4Evah kirjoitti:

        Glockiahan kutsutaan jossain piireissä kelloksi enkä näe siinä mitään epä ammattimaista, kutsutaanhan AKs-47u:ta aksuksi ja G36C:tä gekoksi. Ja kukaan oikeasti aikuismainen ihminenhän ei postaa kommenttia vain haukkuakseen toista, joten totean tässä samalla että kaikki me jotka tänne kirjoittelemme airsoftista suomi24 foorumille olemme jonkiasteen naskeja.

        No johan nappas.. Tässä on todellakin kersa joka ei tiedä asioista mitään :S Nimimerkki ei auta asiaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe