Vuosittainen hedelmällissyysfestivaali Kanamara Matsuri, joka tunnetaan myös pinkkinä penisparaatina, kerää joukon ihmisiä palvomaan fallossymbolia.
Myös "Teräsfalloksen festivaalina" tunnettu tapahtuma järjestetään vuosittain Kanamaya-temppelin ympärillä Kawasakissa, Japanissa.
Vuosisatoja vanhan festivaalin tarkoituksena on aikoinaan ollut kerääntyä rukoilemaan sukupuolitauteja vastaan.
Nykypäivänä festivaalin oheistuotteilla kerätään rahaa HIV ja AIDS tutkimuksiin.
Hedelmällisyysfestivaalille kerääntyy vuosittain myös useita nuoriapareja rukoilemaan ja juhlimaan lisääntymistoivossa. Kanamara vetää myös ylpeitä paikallisia sekä uteliaita turisteja.
http://www.iltasanomat.fi/matkat/japanissa-palvotaan-pinkkia-teraspenista/art-1288459974498.html
Seppukun paikka.
Japanissa palvotaan HІRMUКYRPÄÄ Jumalana!
13
123
Vastaukset
- Kyrpäjumala
Olen aina epäillytkin, että Kawasaki on kortonkimerkki eikä mikään moottoripyörä.
Sukisuki on myös. - raakkuna1
On kysymyksessä huumoripohjainen "Hedelmällisyys juhla" Jonka katsotaan olevan jopa ihan vakavasti otettava kansantaloudellinen asia, koska väestörakenne ei salli lisääntyvän sukupolven notkahtamista.
- suomessakin
palvotaan hirmu kyrpää
- Totuus vai?
Tytöt vilauttavat satanisti-käsimerkkiä. Kuvaavaa Sionistien järjestämästä ihmisten korruptoimis-festarille.
- Ei haittaa
Hirmukyrvän takia ei ole sentään aloitettu toistaiseksi sotia, kuten kristittyjen ja muslimien Jumalan.
- kolmen sentin muna
Olen aina pitänyt japanilaisia fiksuina, mutta pienimunaisena kansana.
- jyrpä äää
jyrpä jyrbä
- Mitä suurempi mies
sitä pienemmät munat ei ilmeisesti päde japanilaisiin.
- Tuuraan Japaniin
Tarviikohan ne milloinkaan tuuraajaa siellä Japanissa? Täältäkin voisi lähtee yksi mainitunlaisella vehkeellä varustettu kesäloman ajaksi tuuraamaan.
Palkat voi maksaa jeneissä taikka avaamattomissa Geishoissa. - Hymypoika
Kyrvän edessä pitää muistaa aina olla nöyrä ja alistuvainen!
- Tosimies.
Aika mulkkujahan noi jumalat tuntuukin olevan;)
- Mara Kana
Tuohan näyttää oikein hauskalta kansanjuhlalta, se pitää kopioida myös Suomeen, Vappu olisi oivallinen ajankohta.
Tytötkin saavat eimakua siitä miltä SE maistuu... - Aaa Men
Jos sen ei välttämättä tarvitse olla Hirmu-, niin Suomessakin on noin 2 600 000 Jumalaa...jonka lajityypillinen pituus on 137mm !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5582540Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671416Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 971297
- 1371228
- 1051128
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133994- 48910
- 47851
- 63799