Henkilö on ollut monessa firmassa mukana eikä mikään ole lopulta toiminut. Konkursseja ei ole ollut, on vaan laitettu laatikkoon odottamaan. Mikä on syy kun henkilöllä ei ole mitään omaisuutta vaan kaikki on laitettu puolison nimiin? Onko kyseessä siis isot velat tms?
Johtaja ei omista mitään
16
228
Vastaukset
- selvittele keskenä
Soita ja kysy, kommari.
- BigBrother
Taitaa olla aika huuhaajohtaja.
- David Deodorantti
Tämä on taas näitä kateellisia, uteliaita naapureita. Varmasti samainen kaveri on sanonut joskus lauseen, nähdessään epäonnistuneen yrittäjän: "Mä tiesin, että huonosti tuossa käy" Vastaavasti menestyvästä tämä pave partavesi on lohkaissut: "Tuollainen kusipää, ihan mulkku tyyppi, huijari"
- Pave Partavesi
Eipä kukaan osaa vastata kysymykseen :)
- .
Etsi työpaikka itsellesi!
- pää pois perseestä
Syy on homoutesi.
- Pave Partavesi
....hmmm, eli aihe on tabu? Yleistä kenties? Kiinnostaa vaan tietää, koska johtaja on velkaa minulle, eikä näytä rahaa löytyvän vaikka omaisuutta tiedän varmuudella hankkineen ihan omin aikaansaannoksin. Tyly vastaus on vain ettei omista mitään.
Mun puolestani omistakoon vaikka saatana kokonaisen valtakunnan, ei kiinnosta. Mutta se kiinnostaa jos ei velkojaan maksa!!!! Homottele vaan, tuskin homottelet enää sitten, kun itse myyt palvelua/tuotteita muttet saa korvausta.- gftpåiyugåiuygåiu
>>tuskin homottelet enää sitten, kun itse myyt palvelua/tuotteita muttet saa korvausta. >>
Jokainen yrittäjä myy palvelua tai tuotetta useinkin niin ettei saa siitä korvausta. Silloin niitä aletaan perimään. Jos perintä ei tuota tulosta niin saatavista tulee myyntitappioita.
Yrittäjä maksaa myös esim palkkoja ilman työvastinetta, kuten esim loma-ajan ja sairasajan palkat.
Jos olet velkooja niin pistä saatavat perintään virallista reittiä. Ei se periminen suomi24 palstalla onnistu. Koska velallinen ei ole konkurssissa niin saat kyllä rahasi jos firmassa on mistä ottaa ja jos ei ole niin sinä velkoojana voit hakea sen konkurssiin.
- ,
miten sitten fiksuna miehenä myit palvelua/tuotetta etkä selvittänyt taustoja?
oletko kuullut ennakkolaskusta?- Pave Partavesi
Sanoinko itse myyneeni jotain? Voi sitä saamisia olla muutenkin. En minä ole yrittäjä, oletin että ne jotka täällä antavat viisaita vastauksia ovat yrittäjiä.
Sitä paitsi ketä mahtaa palvella se, että on koko ajan uusi firma? Kertoo sekin jo jostain... - Kusetettu once
Pave Partavesi kirjoitti:
Sanoinko itse myyneeni jotain? Voi sitä saamisia olla muutenkin. En minä ole yrittäjä, oletin että ne jotka täällä antavat viisaita vastauksia ovat yrittäjiä.
Sitä paitsi ketä mahtaa palvella se, että on koko ajan uusi firma? Kertoo sekin jo jostain...Ilmislevästi kaveri on sossinut jotain! Jos puhtaat paperit, ei tarvetta piilotella omaisuuttaan. Minkä alan yrittäjä ja missäpäin? Voisin melkein arvata henkilön, mutta tarvitsisi aika tarkat koordinaatit.
- kateellinen naapuri
Pave Partavesi kirjoitti:
Sitä paitsi ketä mahtaa palvella se, että on koko ajan uusi firma? Kertoo sekin jo jostain..."En minä ole yrittäjä"
Eli olet sitten kateellinen naapuri. - temuut
kateellinen naapuri kirjoitti:
"En minä ole yrittäjä"
Eli olet sitten kateellinen naapuri.Hyvä Pate Partavesi!
Se on nyt vain niin, että me YRITTÄJÄT autamme ja neuvomme vain TOISIAMME kaikissa mahdollisiisa tilanteissa. EI - YRITTÄJILLE sanomme - voi-voi.
Vitsi-vitsi (tai ainakin melkein)
Mutta jos tiedät ihan oikeasti velallisesi omaisuudesta ja tuloista, niin kerrot sen voudille. Homma on sillä selvä. Ja saat rahasi.
TOSIAAN: kerro - mutta, vain ja jos sinulla on vain ihan todellista tietoa - ei luuloja tai huhuja tai pahaa tahtoa.
Jos minä uskoisin kaiken naapureistani, niin asuisin todellisessa paratiiissa tai käärmeenpesässä, riippuen kertojasta.
Tieto ja luulo ovat toistensa kaltaisia. Ota selvää ennekuin tuomitset.
- ...
Pienellä paikkakunnalla olen väkisinkin huomannut kuinka kiinnostuneita ihmiset ovat toisten bisneksistä, varsinkin sellaiset ihmiset joilla ei ole joko omaa työtä tai joilla on muuten vaan liikaa aikaa.
Tällaisiin kyselyihin voi vastata että julkiset tiedot löytyy kaupparekisteristä.
P..skanpuhujia löytyy aina ja sitä enemmän mitä paremmin menestyt, kukaan ei sitä muista että lähes aina se menestys näkyy kunnan kassassa. - niinja näin
Yksikään järkevä talousrikollinen ei pistä mitään vaimon nimille. Nekin menee jos käry käy.. Alaikäinen lapsi on parempi.
Vaikuttaa siis täysin rehelliseltä puuhalta. Henkilön liikeideat ovat vain per__seestä:))- TeroTauno
Kuis ne menee? Ei mun akka ainakaan lähteny käveleen kun kusimasa olin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847