Luottamusta koiraan !?

aislakainen

Miten saisin luottamusta koiraan puolin jos toisinkin ? Onhan sitä olemassa eräänlaista doogaa eli koira joogaa, mutta mitenkäs joogaat 40kg noutajan kanssa ? Tyyliin : aseta koiran selkäranka omaa rintakehääsi vasten tai nosta koirasi mahasi päälle ja hengitä syvään.....
Kyllähän nuo pienillä sylikoirilla menettelee. Olisiko teillä antaa vinkkejä muihin liikkeisiin, jotka kasvattaisivat luottamusta ? Entä olisiko hyväksi pitää yksi hetki /viikko koiran kanssa kahdestaan. Venyttelyä ,silitteyä, paijailua... Kokemuksia ??

13

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saanko ostaa patentin tuohon doogaan?Annan sitten provikat,kun homma rupeaa tuottamaan.
      Tietääkseni tuollaista ei ole vielä keksitty.Taidan alkaa tästä valmistelut jenkkeihin muuttoa varten...
      Suunnittelun ja harjoittelun alan oitis.Tosin mies ehkä haluaisi,että tsekkaan tapaturmavakuutuksen,että on ajan tasalla...

*punnertaa koiraa mahan päälle jo...*

• :D

Myöhästyit! Jenkeissä doogataan jo täyttä höyryä koirien kanssa! Oliskohan aloittaja katsonut Victoria Stilwellin shöyn... Siinä vimosimmassa jaksossa doogattiin pikkuisten terrierien kanssa. Tiedä sitten mitä koirat on siitä mieltä, ehkä se voi olla ihan kivaa, kun koipia venytellään yms... :)

• :D kirjoitti:

Myöhästyit! Jenkeissä doogataan jo täyttä höyryä koirien kanssa! Oliskohan aloittaja katsonut Victoria Stilwellin shöyn... Siinä vimosimmassa jaksossa doogattiin pikkuisten terrierien kanssa. Tiedä sitten mitä koirat on siitä mieltä, ehkä se voi olla ihan kivaa, kun koipia venytellään yms... :)

No pahus vieköön,sinä pahanilmanlintu.
        Olisit nyt antanut edes vähän aikaa unelmoida isoista dollareista ja glamourelämästä...

• molossi kirjoitti:

No pahus vieköön,sinä pahanilmanlintu.
        Olisit nyt antanut edes vähän aikaa unelmoida isoista dollareista ja glamourelämästä...

No mutta tuonhan voi nyt lanseerata Suomeen... vaikkei sillä ehkä yhtä paljon rikastu, niin ehkä vähän kuitenkin! Ryhdytö bisneskumppaniksi? Sinä olet koiraguru ja minä melkein valmis meditaatiogur... öh ohjaaja. :P

• canis.familiaris
        putkiaivoinen_kissa kirjoitti:

No mutta tuonhan voi nyt lanseerata Suomeen... vaikkei sillä ehkä yhtä paljon rikastu, niin ehkä vähän kuitenkin! Ryhdytö bisneskumppaniksi? Sinä olet koiraguru ja minä melkein valmis meditaatiogur... öh ohjaaja. :P

ryhdytö vaan!

• putkiaivoinen_kissa kirjoitti:

Onkos putkis ihan oikea meditaatiogur...,eiku ohjaaja?
        No sittenhän voitais pistää oikein kunnon keskus pystyyn.
        Putkis hoitaa omistajat ensin levollisiksi ja minä sitten jatkan siitä koirien kanssa :D
        Ja sitten tietty puolin ja toisin saa itekkin guruttelua,jos pinnaa kiristää (tosin muista syistä kuin koiriin liittyen):D

• canis.familiaris

En tiedä mitä sanoa.

• putkiaivoinen kissa

Me sitten doogataankin joka päivä koiran kanssa....hengitys pakostakin syvenee, kun iso rontti makaa vatsan päällä.

Myös koirankävelytysmeditoimme päivittäin. Odottakaa vain kirjaa "Zen ja koirankävelyttämisen taito"... :O

• canis.familiaris

me sitten dokataan..brassin kanssa...brassi vettä ja minä kahvia. Kotiuduttiin asken....lähdetään kohta kävelemään vitonen ja sen jälkeen meditoidaan.

• putkiaivoinen kissa
        canis.familiaris kirjoitti:

me sitten dokataan..brassin kanssa...brassi vettä ja minä kahvia. Kotiuduttiin asken....lähdetään kohta kävelemään vitonen ja sen jälkeen meditoidaan.

Mitä mitä? Brassin? Ovatko koirat suvuttomasti lisääntyneet?

• JepJep

Hyvä C !

• aislakainen

Aihe ei kyllä toteutunut-.-

ja kyllä, katsoin doogaamisen ohjelmasta, mutta olin katsellut videoita jo YouTubesta !:)

• canis.familiaris

"Miten saisin luottamusta koiraan puolin jos toisinkin"...viettämällä aikaa ja tarjoamalla rodunomaista tekemistä. Täytä koiran päivittäiset tarpeet...tee niistä rutiini.

"doogaamalla" ja vastaavilla väisellään asioita ja tehdään niistä tarpeettomia, monimutkaisia, ja se tärkein jää saavuttamatta = koira ja sen tarpeet..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      6
      12396
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11163
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5085
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3699
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3544
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3094
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2819
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2318
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      39
      2138
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1955
    Aihe