Adventistit koroittavat sapatin ja palvovat sitä että sapatissa olisi jotain erityissiunauksia ja täydellistä lepäämistä silloin. Kuinka moni on tullut uskoon adventtikirkossa tänä vuonna sapattina?
Sapatin siunaukset adventtikirkossa
15
81
Vastaukset
- kysytään..
Niin, kertaajalle, eli montako sinä olet voittanut sapattina todistuksillasi?
Iloksesi (ja ilokseni) voin kertoa, että pidin vähän aikaa sitten luentoja Jeesuksesta eräällä paikkakunnalla ja eräs kuulija teki sapatti-iltapäivällä uskonratkaisun ja antoi elämänsä Herralle.
- että kummin päin
>>Iloksesi (ja ilokseni) voin kertoa, että pidin vähän aikaa sitten luentoja Jeesuksesta eräällä paikkakunnalla ja eräs kuulija teki sapatti-iltapäivällä uskonratkaisun ja antoi elämänsä Herralle. >>
Eikös se Piplian mukaan pitäisimennä pikemminkin niin päin, että Herra antaa meille ihmisille ( ja muille elukoillekin ) elämän ja hengen ja kaikki muutkin tykötarpeet sen mukana? - jepjep
että kummin päin kirjoitti:
>>Iloksesi (ja ilokseni) voin kertoa, että pidin vähän aikaa sitten luentoja Jeesuksesta eräällä paikkakunnalla ja eräs kuulija teki sapatti-iltapäivällä uskonratkaisun ja antoi elämänsä Herralle. >>
Eikös se Piplian mukaan pitäisimennä pikemminkin niin päin, että Herra antaa meille ihmisille ( ja muille elukoillekin ) elämän ja hengen ja kaikki muutkin tykötarpeet sen mukana?Timo tarkoittaa sitä, että kyseinen henkilö otti Jeesuksen Herrakseen ja Vapahtajakseen ja siinä Jumala juuri antoi hänelle elämän.
- ilmiantaja
jepjep kirjoitti:
Timo tarkoittaa sitä, että kyseinen henkilö otti Jeesuksen Herrakseen ja Vapahtajakseen ja siinä Jumala juuri antoi hänelle elämän.
Jos kuulija ottaa vain Jeesuksen vastaan pelastajanaan, tuskin se kovin suurta iloa herättää adventtikirkon työntekijässä.
Vasta sitten, kun nimi on raapustettu adventtikirkon jäsenkirjaan ja ensimmäiset kymmenykset saatu "käännytetyltä", ehkä sitten viriää vaisu ja varautunut hymy käännyttäjän naamalle. - todettu.
ilmiantaja kirjoitti:
Jos kuulija ottaa vain Jeesuksen vastaan pelastajanaan, tuskin se kovin suurta iloa herättää adventtikirkon työntekijässä.
Vasta sitten, kun nimi on raapustettu adventtikirkon jäsenkirjaan ja ensimmäiset kymmenykset saatu "käännytetyltä", ehkä sitten viriää vaisu ja varautunut hymy käännyttäjän naamalle.ilmiantajan kannattaa vaihtaa luonteeseensa sopiva nimimerkki.
panettelijaAatu. - iloitsee jo..
ilmiantaja kirjoitti:
Vasta sitten, kun nimi on raapustettu adventtikirkon jäsenkirjaan ja ensimmäiset kymmenykset saatu "käännytetyltä", ehkä sitten viriää vaisu ja varautunut hymy käännyttäjän naamalle.Näyttäähän tämä Flink iloitsevan jo nyt ja tuskin on kerinnyt "opettaa" vielä kasteelle asti.
- hyvä todistus
jepjep kirjoitti:
Timo tarkoittaa sitä, että kyseinen henkilö otti Jeesuksen Herrakseen ja Vapahtajakseen ja siinä Jumala juuri antoi hänelle elämän.
Kyllä niitä jehovan todistajia kääntyy enemmän, paljon enemmän kuin adventisteja.
Kirjanoppineet tekevät käännynnäisiä. - ei lain voimaa
"eräs kuulija teki sapatti-iltapäivällä uskonratkaisun".
---> Olipas "väkevä" adventistinen uskoontulotodistus ilman todistetta! - nunnuka-lailailai
hyvä todistus kirjoitti:
Kyllä niitä jehovan todistajia kääntyy enemmän, paljon enemmän kuin adventisteja.
Kirjanoppineet tekevät käännynnäisiä.Kääntyyhän niitä, suuntaan ja toiseen. Meidänkin ovella kävi jehovan todistajia kääntymässä. On käynyt kääntymässä enemmä kuin adventisteja.
>>> Iloksesi (ja ilokseni) voin kertoa, että pidin vähän aikaa sitten luentoja Jeesuksesta eräällä paikkakunnalla ja eräs kuulija teki sapatti-iltapäivällä uskonratkaisun ja antoi elämänsä Herralle. >>>
Ehkäpä hän halusi vain päästä nopeasti kiusallisesta kokouksesta eroon?
Mitäpä sitä ei epätoivoinen ihminen tekisi, kun huomaa olevansa väärään aikaan ja väärässä paikassa ;)- pyh!
bushmanni kirjoitti:
>>> Iloksesi (ja ilokseni) voin kertoa, että pidin vähän aikaa sitten luentoja Jeesuksesta eräällä paikkakunnalla ja eräs kuulija teki sapatti-iltapäivällä uskonratkaisun ja antoi elämänsä Herralle. >>>
Ehkäpä hän halusi vain päästä nopeasti kiusallisesta kokouksesta eroon?
Mitäpä sitä ei epätoivoinen ihminen tekisi, kun huomaa olevansa väärään aikaan ja väärässä paikassa ;)Halveksit Jumalaa. Eipä ole mitään uutta.
- aamen**
Aamen!
Hes. 20:12
Myöskin sapattini minä annoin heille, olemaan merkkinä minun ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että minä olen Herra, joka pyhitän heidät.
Aloituksen tekijälle:
Ei yksikään adventisti palvo sapattia mitenkään. Sapatin muistaminen pyhäpäiväksi on Jumalan kunnioittamistaan.
Sapatti on Herran Pyhä Päivä.
Se on Jumalan, Luojamme pyhäksi eroittama, PYHITTÄMÄ ja lepopäiväksi siunaama.
Miksi siis emme pitäisi sitä muista päivistä eroitettuna ja pyhänä, kun kerran Jumala niin kehoittaa meitä tekemään?- +++
Aamen!
Hes. 20:12
Myöskin sapattini minä annoin heille, olemaan merkkinä minun ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että minä olen Herra, joka pyhitän heidät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689