Rikkaat on tapettava

vaatii Kaurismäki

30

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viva Kaurismäki

      Kaurismäestä Presidentti tai pääministeri HETI!

    • Niks Naks Kaks2

      Kohta Aksu on pumppuhaulikon kanssa hallituksen kimpussa .... No joo, jos se 1% tapetaan ei se vielä ongelmia ratkaise. Kun poliittinen järjestelmä säilyy samana ottaisi toiset miekkoset ja naikkosetkin sen saman harvainvallan uusiksi. Lisäksi tietysti miljoonakaupungit säätelevät 'asfalttiviidakonlailla' maailmantaloutta. Systeemi ei muutu jos väestöleikkaus ei ole PALJON, PALJON &PALJON tuota radikaalimpi. Joko alankin kuulostaa Linkolalta!? Mutta aika paksuja nuo Aksun jutut ja käytös kyllä viimeisen vuosikymmenen ovat olleet, jos vierestä pitäisi kuunnella miehen joko lataamoon tai katkaisuhoitoon edes olisin toimittanut. Mutta kun Aksulla on tuo 'vasemmisto-humanisti-taidehörhö' - maine, niin saa täyden paskanjauhamisen anteeksi. Olihan Aksu noin 'roskakuskinikander' - aikana ihan kohtuu kelpo työläiskuvaaja, mutta uusimmat elokuvat menneet vähän huumoriksi. Toisekseen ei miehen leffat kyllä kovin kaksista kuvaa ole työväestöstä piirtäneet, ahdistusta on. Tuo isottelu ja kaikkitietäväinen paska - asenne alkanut pahasti vaan ottaa nuppiin miehen viimevuosien mediajutuissa ....

    • Vito Corneo

      nirrit pois,,? heh heh...

      nyt nallee pelottaa...
      ja RiistoVeljiä

      • Synkkä tulevaisuus

        Rikkaat tietävät että tähän ollaan tulossa, siksi kokoomus ajaa vahvasti palkka-armeijaa. Nykyinen kansan armeija kun ei rikkaita rupea suojelemaan.


    • tähän se ajautuu

      Kun Urpilainen, Kataisen tsuppari, nyt kaataa Suomen kansan köyhyyteen,
      alkaa kiivas ns.tuijotuskisa rikkaisiin kuten Wahlroos. Tyyppi, joka ei osallistu mitenkään vapaaehtoisesti yhteiskuntatalkoisiin.

    • Jotain tehtävä!

      Tempaa Vito C pumppuhaulikko leffassa ....

      Luokkariisto on loputtava!

    • Liirum&Laarum

      Mm.L.Timosen Aki Kaurismäki - kirjassa kerrotaan Akin luvanneen v1983, että ei anna enää haastatteluja selvinpäin. Taisi olla 30 000 kumotun oluttuopin kunniaksi, moneskohan tuoppi nyt oli menossa!? Alkoholisti höpisijä tuo nuorempi Kaurismäki!!

      • ei vaan nero

        Siitä on kysymys ! Jokaisesta "wahlroosista", jotka ei osallistu millään vapaaehtoisella tavalla yhteiskuntatalkoisiin ! Pian jokaista mersua, audia ja bemaria jne ajavaa, golfia pelaavaa, hienossa talossa asuvaa aletaan vainota.
        Suomea ajetaan parhaillaan alas ! Silmät auki nyt !


      • Liirum&Laarum
        ei vaan nero kirjoitti:

        Siitä on kysymys ! Jokaisesta "wahlroosista", jotka ei osallistu millään vapaaehtoisella tavalla yhteiskuntatalkoisiin ! Pian jokaista mersua, audia ja bemaria jne ajavaa, golfia pelaavaa, hienossa talossa asuvaa aletaan vainota.
        Suomea ajetaan parhaillaan alas ! Silmät auki nyt !

        En ihan kyllä 'neroksi' sanoisi, jos höpisee humalassa jotakin uhkailun tapaista. En kylläkään kiistä, etteikö maailma olisi ahneitten pers'poskien vallassa, mutta kyllähän noita humalaisia herravihoja joka toinen juoppo voi aikansa kuluksi ladella, oli muka taiteilija taikka sitten ei. Kaipaisin kuitenkin vähän järjestyneempä ajattelua, pelkän humalaisen vihanpurkailujen lisäksi. Hra Kaurismäki itse on muuten repinyt 2000 luvulla melkoisen rahapotin valtiolta: pelkästään "Le Havre" sai 840 000€ elokuvasäätiöltä sekä muuta tuotantotukea 750 000€. En siis itse asiaa moiti vaan hörhömäistä tapaa sanoa se puolihuolimattomasti ja juovuspäissä. Lisäksi tuo Akin oma rahalinko valtiolta täyttyy, mitä enemmän irtiottoja mies tarkoitushakuisissa haastatteluissaan esiintuo...


    • Turhauttavaa?

      On selvää että maailmanlaajuinen ahneiden harjoittama köyhien riisto, ihmisten ja luonnonvarojen häikäilemäton hyväksikäyttö, synnyttää vihaa. Viha taas kasvattaa terrorismia maailmalla. Terrorismiin kuuluu valitettavasti myös syyttömien ihmisten kuoleminen.

      Terroristien tappaminen ei lopeta terrorismia, se asia lienee itsestään selvyys.
      Muista keinoista ei kuitenkaan näy vielä merkkejä. Ei myöskään näy merkkejä ahneuden hellittämisestä, pikemminkin päinvastoin.

      Syyt ja keinot tiedetään, mutta valmiutta ei ole vielä asian ratkaisemiseen rauhanomaisesti?

      • rikkaiden extravero

        Paskanjauhaja Sarasvuokin kiirehti vakuuttamaan kansaa, miten oikeudenmukaista on ulottaa rikkaille extravero. Mutta se ei enää riitä ! Veronkanto on PAKKOKEINO. Mutta millään vapaaehtoisella tavalla rikkaat eivät ole osallistuneet yhteiskuntatalkoisiin esim. työllistämällä nuoria, vajaakuntoisia, maksamalla ruokajonoihin hygeniatarpeita tms tms...


      • taas yökitään ...
        rikkaiden extravero kirjoitti:

        Paskanjauhaja Sarasvuokin kiirehti vakuuttamaan kansaa, miten oikeudenmukaista on ulottaa rikkaille extravero. Mutta se ei enää riitä ! Veronkanto on PAKKOKEINO. Mutta millään vapaaehtoisella tavalla rikkaat eivät ole osallistuneet yhteiskuntatalkoisiin esim. työllistämällä nuoria, vajaakuntoisia, maksamalla ruokajonoihin hygeniatarpeita tms tms...

        Sarasvuokin yksi saatanan kameleontti!! Täydellisen sopeutunut markkinatalous - pyrkyri, "SISÄINEN ORPOJENTUKI" varmaan seur.'suurteos', ja voihan itkun kitkun ....


      • Vittupääsikanatsihom
        taas yökitään ... kirjoitti:

        Sarasvuokin yksi saatanan kameleontti!! Täydellisen sopeutunut markkinatalous - pyrkyri, "SISÄINEN ORPOJENTUKI" varmaan seur.'suurteos', ja voihan itkun kitkun ....

        Onko tuo sarasvuo joku klovni vai mikä paskapää se on?


    • Q.E.D.

      Näin on aina ollut ja näin on aina tuleva olemaan!

      Kapiltalismi näivettyy omaan mahdottomuuteensa. Jo nyt maailma alkaa olla pullollaan toinen toistaan mahtavampia "kommunismista muistuttavia" monopooleja, jotka armotta jyräävät alleen alkukapitalismin ihanteen: pienen yksityisyrittäjän!

      • loppu lähestyy

        Kuten Sailas sanoikin, eletään suvantovaihetta, itse ongelma on edelleen olemassa. Kaurismäki on siis oikeassa.


    • samaa mieltä

      Kansan enemistö ei hyödy millään tavalla näistä wahlrooseista.

    • saako ehdottaa

      Pörssejen keinotekoinen voiton maksimointi- putiikki on ajettava alas ja yrityksille yhteiskuntavastuu. Vihdoinkin.

      • pikavippi.fi

        Kirjoitetaan pörssien.


    • kuten porvaritkin

      Taas oli teetätetty "tilastoa" kuinka persujen kannatus olisi laskenut. Todellisuudessa Kataisen porvarishallituksen kannatus täällä on laskenut sekä porvareiden kannatus yleensä.

    • kaaapiinaaaa

      nyt olis ainakin mistä alkaa :)

      • kaurismäki oikeassa

        Meitä tavallisia kansalaisia on tässä maassa kaikkein suurin enemmistö ja nalle wahlrooseja todella vähän. Ei paljon kannata nallejen suutaan soittaa enää.


      • Painetta....
        kaurismäki oikeassa kirjoitti:

        Meitä tavallisia kansalaisia on tässä maassa kaikkein suurin enemmistö ja nalle wahlrooseja todella vähän. Ei paljon kannata nallejen suutaan soittaa enää.

        Suomessa pitää muodostaa selvä uhka rikkaille. Samanlainen kuin esim. Brasiliassa ja USA:ssakin, että ei voi liikkua tavallisen kansan parissa ilman pelkoa kidnappauksesta tai päällekarkauksesta. He joutuvat rakentamaan itselleen muurilla ympäröidyn ja vartioidun alueen, missä elävät. Jää Wahlroosiltakin kartanonsa maataloustuet vielä nostamatta, kun ei voi liikkua ilman pientä armeijaa.


      • Hyvä, vapaa yhteisku
        Painetta.... kirjoitti:

        Suomessa pitää muodostaa selvä uhka rikkaille. Samanlainen kuin esim. Brasiliassa ja USA:ssakin, että ei voi liikkua tavallisen kansan parissa ilman pelkoa kidnappauksesta tai päällekarkauksesta. He joutuvat rakentamaan itselleen muurilla ympäröidyn ja vartioidun alueen, missä elävät. Jää Wahlroosiltakin kartanonsa maataloustuet vielä nostamatta, kun ei voi liikkua ilman pientä armeijaa.

        Toihan on kapitalismin perusperiaate, jonka Nalle hyväksyy. Yksityisyrittäjyyteen kuuluu riski. Jos sosiaaliturvaa ei ole, niin jokainen hankkii leipänsä, miten parhaiten osaa ja pystyy. Ei ole kiellettyä hankkimasta sitä rikkailta erinäisin keinoin. Mielikuvitusta saa käyttää vapaassa yhteiskunnassa.


    • Vito Corneleo

      EI NIIN!

    • keinollamillähyvänsä

      Riisto lopetettava!

      • samaa mieltä

        Jollei porvareiden riistoa lopeteta, porvareiden ja rikkaiden asema on pian samanlainen kuin Usassa, jossa rikkaat ei maksa edes 20 %:a veroa, mutta
        duunarit jopa 30 %:a.


    • Nyrki perkele

      Kaurismiäki on fiksu mies

    • SITTEN SE ALKAA.

      KAURISMÄKI POLITIIKKAAN MUKAAN.EHDOLLE SEURAAVIIN VAALEIHIN.

      • kannatetaan

        Tästä kaverista olis kaiken maailman wahlrooseille ongelmia. Heh heh.


    • arvoni

      kokoomuslaisen on paskaläjä jo syntyessään eliittirunkkari perheeseen joiden ihmisarvoksi annan koiranpaskan arvon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe