Ja yksinolosta? Mun mielestä se on meidän koko kulttuurimme, ja Jumalankäsityksen Kaikki katsoo mua- Olen yksin-ajatus, ohjailema erote, erottelukyky ja sen vaaditut ominaisuudet ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenioiden osalta. Myös varalta......
- Et osaa ehkä vielä yhdistää tätä yhteisö-peräiseen lapsenkasvatukseen? Onko sitä edes vielä luotu, ja onko sitä edes olemassa? Sillä tavalla, ettet riistäisi.
Ja katso Jeesus riensi jopa enkelinä luoksesi....
Oloni tuntui hyvin raskaalta, pakahduttava pitkä elämä, pakahduttavat Kärsimysongelman, Via Dolorosan, tiedottomuuden ja ammattitaidottomuuden luomat vaikeudet. Vähintäänkin symbaalit on varmastikkin vaadittu. Puin ylleni beigen villamekon, mietin jo valmiiksi sateisen Cumulus-pilven aamupäivällä taivaalle tarttuessani tähän elämästä kertovaan, vailla omaneduntavoittelua yhteisen hyvinvoinnin takia olevaan päiväkirjaan.
- Nämä hyviä tekstejä.
- Nämä eivät mun omia. Joku voi kysyä saako näitä tekstejä?
- Ei, ei saa. Nämä ovat kuitenkin omaa kehoa.
Selasin muistikirja-pinoa, ja kaivoin syyslauantaina Raamatusta ylös kirjoittamani kohdan: "Maassa istuivat vaiti Siionin vanhimmat. He sirottelevat mutaa hiuksiinsa, pukeutuvat säkkivaatteeseen. Maahan painavat päänsä Jerusalemin nuoret tytöt." Voi teksti on niin kolkko kuvaus siitä, kuinka et ole sitoutunut yhteisöön, vaan kerjäilet lapsenkasvatusta, jopa kehoa ja luustoa muilta ihmisiltä, perheellesi, lapsenkasvatukselle. Meistä muista absurdisti välittämättä. Ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofreenikoiden tapaan. Pääsiäinen oli tulossa....
Mikä oli pääsiäisen tehtävä? Tulevaisuus ei ollut näyttänyt sitä absurdien laiminlyöntien todellisuudellaan. Tulevaisuus ei pilkistänyt suunnittelemani Cumulus-pilven reunan takaa, kuten kaikki kuvitukset esittivät kevään tuloa ja ylösnousemusta.
Ymmärrätkö nyt euforisen sukupuolipisteistön koskettelun ja coping-keinon? Ymmärrätkö ne jo sairaaksi, Barabbaan tavaksi, kysyä, koskea ja kerjätä kehoa, jopa ruumista? Ruumis ei ole ylösnoussut, siksihän valinta tehtiin. Kaikki meille muistuttaa siitä, ettei se kahdentumisellaan koitunut kansalle eduksi.
- Ei, et tarvitse tällaista. Et ansaitse edes sairaallosien pasifistin kunniaa. Lyöden laimin, meidän kaikkien seksuaali- ja seksioloja, poistamalla tulevaisuutemme poltettavan kokon ja erilaisten kansanryhmien lailla, manipuloiden.
- Saako tätä pois sukupuolipisteistön koskettelun takia?
- Ei saa! Siihen ei ole rahaa, koska se tarkoittaa rahaa.
- Enkä saa siksi ollakaan frustraatiosta.
Etkö ymmärrä miten seksuaali- ja seksiolot liittyvät tulevaisuuteen?
Sitä ei ohjaa eristämisen ja syrjinnän assosiaatio, kuin seikkailusta jostakin Roomasta tai muilta Raamatun alueilta, jo antiikin ajoilta. Lapsellisella assosiaatio-ohjaajalla. Et saa käyttää sellaista julkista elettä, et sellaista seurattua läheisyyttä ja sen luomaa taivaankantta.
Kuka ei halua keskustella pääsiäisen tarkoituksesta?
6
<50
Vastaukset
- Eioo:Sindevm-82
Syrjinnän ja eristämisen luoma omaneduntavoittelu ja manipulaatio.
Niin, tähän on se uusi Combact Disk, jos siellä on ollut töissä.
Tim: Voin mielestäni ruveta vaatimaan jotain toista työtä, uutta, ja ruveta vaatimaan, ja alkaa räyhäämään.
-AI, mikä alkaa sanassa on vikana? No, se ei ole perusmuodossa, ja on siksi jatkuva paraabeli. Siksi kukaan ei avaa saarnoja hektisyydestä, vaan vain tyhjän mielen empatiasta. Ainakin mä teen niin, mä saan sitä uskonnollista opetusta, valtion kirkon ohjaamaa sosiaalista omaa vuorovaikutustaan ja tyyliään, jo ihan tarpeeksi Raamatun kohtineen muutenkin. Se voi olla vaarallista, mutta silläkään ei ole oikeutta, jopa tutkimatta absurdisti ja pyöreäpäisyydellä kerjätä. - 22
Jaahas
- h.oitoon
kun tietäs missä osotteessa ollaan noin pahassa kunnossa niin soittasin kyllä lanssin hakemaan...vaikuttaa vähän ettei itse käsitä tilaansa...vai ??
- pakkohoitoon
ihan P S Y KO O S I S S A ! !
- ph
Lääkkeet vaihtoo !!!!
- Ihmiskunta Sinde
Et voi syyttää väärästä nimestä psykoosin pitämisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1873686Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1491117- 511024
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914