Vaaleaverikkö (N) lähel rajan

1LoneWolf (M)

On jo kaksi viikkoa, kun käytävällä työpaikan katseellasi pääni sekoitit, tulkita sitä en silloin osannut, vieläkin hämärän peitossa tämä on. Aiemmin katseemme kohtasivat, hymyillen, leikkiä harmitonta sen luulin olevan, kunnes ohi kulkiessani silmäsi silmiäni seurasivat vain.

Katseessasi hämäännyin, tiennyt en mitä tekisin, kävelyä jatkoin, sinä pysähdyit, jälkeenpäin harmistuin. Kuin olisit vanhaa tuttua tunnistanut, elämästä tästä tai edellisestä, mieleeni pyrkinyt, sieluuni katsonut.

Jos oikein laskin ja tulkitsin, tätä koskaan tapahtua saisi ei, Vaikka toisen olenkin, sen tajusin, että onnetonko olenkin? Syy voi olla veren kaukaisen...

Päivinä kuluneina emme kohdanneet, käytävillä nähneet. Nimesi tiedän, mutten sitä, tullenko juttelemaan vai en. Jos väärin aiheen valitsen, onnellsen lopun tuhoon tuomitsen.

Tätä varmaan koskaan lue et, mutta hulluksi tulen, jos kirjoita tätä en.

12

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blondie from somewhere

Annatko vähän tuntomerkkiä naisesta. Aika monellal varmaan sama tilanne, minulla myös ja satun olemaan vaalea nainen ( yllätys yllätys). Jos olet 170-174cm mies, noin 65-70kg niin liippaa edes vähän läheltä. Jos olet päälle neljänkymmenen niin menee vieläkin lähemmäs.. Jos sulla EI ole sinisiä silmiä niin sitten on jo aika jännä! :)

• Saisko tarkennusta

"lähel rajan" ?

Siis lähellä rajan? Vai mitä tarkoitat? Minkä rajan?

• ???

Venäjä? Ruotsi? Norja?

• pettäjät sucks

Jos olet varattu, jätä hänet rauhaan ja laita oma suhteesi kuntoon.

• 1LoneWolf (M)

Blondie:
      Silmäni siniset, mutta ikäni vielä vuosikymmeneen ei yllä lukuun neljänkymmenen. Pituuteni on normaalin suomalaisen, menee hieman yli antamiesi tuntomerkkien. Saatan olla eri jota kaipailet, mutta muista, että haave kaukainen, uskoa antaa huomiseen.

Tämä tunne monen ihmisen, olla pihdeissä toisen, tutun turvallisen, kera kipinän kadonneen, hankaloittaa tilanteen monen. Jatkanko kanssa nykyisen, annanko mahdollisuuden toisen, kantaako tunteet entiset vielä huomiseen, tulevaan? Ovatko ne lailla kukan kastelemattoman pois jo kuihtuneet? Tiedä sitä en, mitä teen, kun herää kiinnostus seikkailuun kanssa uuden mielenkiintoisen, joka vain katseellaan saa kipinän liekkiin roihuavaan leimahtamaan.

Pettämistä mieti en, luonnolleni sovi se ei, kykene siihen en. Kuitenkin siihen mihin ryhdynkin, seuraukset kannan kuten mies ainakin. Intohimon kadonneen, tahtoisin löytää uudelleen, mutta jälkeen vuosien yrityksen, tuntuvat voimani huvenneet.

Tarkennusta kaipaaville: Raja kiertää ympäri Suomen neitosen, kauniin ja siron sen, kuten kohteeni myös, kaakon tytön poninhäntäisen.

Tarkoituksella näin hieman mystisesti kirjoittaen, paljastumista peläten, sitä osittain myös haluten..

• Blondie from somewhere

Voi vitsiläinen! Olisin toivonut niin, että olisit kertonut silmiesi olevan vihreät. Niin hyvin osui kertomasi tilanteeseeni ja hänkin omansa yksinäinen susi on. Ja samalla tavalla olen ihmetellyt mitä tämä voimakas veto on, kun silmät hakeutuvat hänen puoleensa ja hän samoin tekee..

• 1LoneWolf (M)
        Blondie from somewhere kirjoitti:

Voi vitsiläinen! Olisin toivonut niin, että olisit kertonut silmiesi olevan vihreät. Niin hyvin osui kertomasi tilanteeseeni ja hänkin omansa yksinäinen susi on. Ja samalla tavalla olen ihmetellyt mitä tämä voimakas veto on, kun silmät hakeutuvat hänen puoleensa ja hän samoin tekee..

Blondie:
        Tietyssä valossa silmäni siniset, saavat myös sävyn vihreän, huomaan sen. Jos kerrot tavoittelemasi miehen hiusten pituuden, voin antaa melko varman vastauksen :).

• 1LoneWolf (M)

AP kirjoittelee

Hiipua taisi ravinteet kukkasen sen, jota kastella koitin, väärin tietenkin, silti edes yritin. Tunteet entiset, eivät täysin kuihtuneet, nyt kuitenkin, tuntuvat karrelle palaneen ja hiilloksilla niiden, kävely tuskaisaa on, tunnen sen.

Tämä nainen, joka katseellaan silmäni avasi, miettimään pisti, minut elämästä onnettomasta vapautti, mutta kurjuuteen sysäsi, kiitän ja kiroan, tiedä en kumpaa enemmän. Kai elämä vapaana ja toiveekkaana, ilman selkeää suuntaa, parempi on, kuin elämä vangittuna, turvallisessa ympäristössä, kohti näivettävää tuhoa.

Tilanteesta toista syyttää voi en, itse kai tämän aiheutin, kaikki nämä vuodetko hukkaan heitin, nyt alas viemäriin vedin? Suhteeseen mielestäni panostin, yritin, riittänyt se ei, kaikua saanut en, kipinän pois vei se. Tulevaisuutemme ei kiviin, kansiin kirjoitettu ollutkaan, tässä toivossa elin, nyt viimeistään koen sen muutuneen. Nyt tyhjän päällä makailen, mitä teen, syvennynkö kurjuuteen, etsinkö uuden, elvytänkö ihastuksen entisen?

Jälkeen melkein vuosikymmenen, tunne yksinäisyyden, on kuin loikka tyhjyyteen. Lannistua saa en, elämä jatkunee, laatu vain huononee? Nyt jo läheisyyttä ikävöiden, tuttuun lämpöön kaivaten, joudun hyväksymään kylmyyden, koleuden, yksinäisyyden sen.

Pohdintaa vain, jotta tunteeni avata sain. Osastolle toiselle kuuluisi tämä, siltikin toivoisin Kaakon tytön poninhäntäisen, tämän lukevan, sinua silti kaipailen, hymyäsi muistelen... kunpa kohtaisimme taas uudelleen kaiken tämän pitkän ajan jälkeen.

• vaalea neiti
        1LoneWolf (M) kirjoitti:

AP kirjoittelee

Hiipua taisi ravinteet kukkasen sen, jota kastella koitin, väärin tietenkin, silti edes yritin. Tunteet entiset, eivät täysin kuihtuneet, nyt kuitenkin, tuntuvat karrelle palaneen ja hiilloksilla niiden, kävely tuskaisaa on, tunnen sen.

Tämä nainen, joka katseellaan silmäni avasi, miettimään pisti, minut elämästä onnettomasta vapautti, mutta kurjuuteen sysäsi, kiitän ja kiroan, tiedä en kumpaa enemmän. Kai elämä vapaana ja toiveekkaana, ilman selkeää suuntaa, parempi on, kuin elämä vangittuna, turvallisessa ympäristössä, kohti näivettävää tuhoa.

Tilanteesta toista syyttää voi en, itse kai tämän aiheutin, kaikki nämä vuodetko hukkaan heitin, nyt alas viemäriin vedin? Suhteeseen mielestäni panostin, yritin, riittänyt se ei, kaikua saanut en, kipinän pois vei se. Tulevaisuutemme ei kiviin, kansiin kirjoitettu ollutkaan, tässä toivossa elin, nyt viimeistään koen sen muutuneen. Nyt tyhjän päällä makailen, mitä teen, syvennynkö kurjuuteen, etsinkö uuden, elvytänkö ihastuksen entisen?

Jälkeen melkein vuosikymmenen, tunne yksinäisyyden, on kuin loikka tyhjyyteen. Lannistua saa en, elämä jatkunee, laatu vain huononee? Nyt jo läheisyyttä ikävöiden, tuttuun lämpöön kaivaten, joudun hyväksymään kylmyyden, koleuden, yksinäisyyden sen.

Pohdintaa vain, jotta tunteeni avata sain. Osastolle toiselle kuuluisi tämä, siltikin toivoisin Kaakon tytön poninhäntäisen, tämän lukevan, sinua silti kaipailen, hymyäsi muistelen... kunpa kohtaisimme taas uudelleen kaiken tämän pitkän ajan jälkeen.

voisitko kertoa jotain itsestäsi tarkemmin? oletko kaakosta itse alunperin? tai millä kirjaimella työpaikkasi alkaa? ja millä loppuu?

• greeneyesman
        Blondie from somewhere kirjoitti:

Katseita on tullut vaihdettua moneenkin otteeseen erään vaaleahiuksisen naisen kanssa kaakon suunnalla myös. Eikä ihme, että monesti katseeni häneen kääntyy, kun niin iloisen pirtsakka ilmestys on :) Itsellänikään ei ikä kyllä vielä ole yli neljänkymmenen, vaan hikisesti lähempänä kolmeakymppiä.

• 1LoneWolf (M)
        vaalea neiti kirjoitti:

voisitko kertoa jotain itsestäsi tarkemmin? oletko kaakosta itse alunperin? tai millä kirjaimella työpaikkasi alkaa? ja millä loppuu?

AP kirjoittelee,

Vastailen jälkimmäiseen, näin viikon jälkeen kun emme taaskaan kohdanneet. Työpaikkani alkaa L kirjaimella, loppuen O kirjaimeen.

Viestin lähetin, sähköisen, liian vähän itsestäni siinä ilmi toin, anteeksi käyttäytymistäni silloin pyytelin. Tyhmästi toimin, nyt tiedän sen, vastausta saanut en. Kasvotusten se kertoa olisi pitänyt, arkailin, nyt sisimpääni tämä rikki repii, riipoo, suuntaan idän, lännen, etelän ja pohjoisen. Sen kai ansaitsen..

Tuskastani voimia ammennan, näinä päivinä itseni vielä kuopasta ylös kampean ja työpisteellesi vaellan. Jos oikein lähestyn ja sanani asettelen, niin toivoisin sinun vielä kertovan, mitä silloin sanoa aioit... Se minulle riittänee, tilaisuuteni epäilen jo menneen, kadonneen.

Tietämättömyys sisältä päin minua kaluaa, tuhoaa, synkyyteen vajoan, pimeyteen katoan. Suru menneestä sisimpääni korventaa, toivottomuus tulevasta mieltäni musertaa. En voi jäädä menneeseen, voin vain vaikuttaa tulevaan...

Remembering how it used to be
        Scarred for eternity
        Was it meant to be?
        A life in harmony...

Bleeding, regretting...

http://www.youtube.com/watch?v=Cnf0zuKRUm8

• 1LoneWolf (M)

AP kirjoittelee,

Vinkkinä parempana toimikoon, jonka vain hän tunnistanee: tänään, juuri äsken, noin puoli tuntia sitten, samassa työpaikan ruokalassa, pienemmässä siinä, söimme, eri puolilla salia istuimme. Minä yksin, sinä seurassa useiden. Sinulla päällä vaaleanpunaista ja mustaa, minulla vain mustaa.

Katselin, vilkuilin, muutama katse kai vaihdettiin, samaa iloa nähnyt enää en, minäkö tämän aikaan sainkin?

Juttelemaan kanssasi tulla halusin, mutta kiivas särky pääni esti sen, ajatukseni kulje ei... Jos tämän luet, niin samassa paikassa myös huomenna ruokailen, kuin tänäänkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe