brittilehdelle antamassaan haastattelussa hän sanoo,että ihmiskunta on joutunut niin kurjaan tilaan,jotta terrorismi on ainoa vaihtoehto.Rikkain prosentti ihmisistä on tapettava - sanoo Kaurismäki.
HUH HUH,jos tämän olisi sanonut persu niin haloo maailmassa olisi kauhea,palstan persuvastustajatkin kirjoittasivat kul-li kourassa tänne,että "persu kannattaa terrorismia" - niin kiimassa olisivat.
Mutta tämän sanoikin Kaurismäki,hänhän onkin näitä idiootti vasureita.
AKI KAURISMÄKI KANNATTAA TERRORISMIA
12
<50
Vastaukset
- Siksi eivät sano
Persut keskittyvät rikkaimman prosentin perseen nuolemiseen ja haluaa muiluttaa köyhintä prosenttia.
- turpaan tuli
Katos poju mitä kommari Arhinmäki tekee,petti kannattajansa ja ryhtyi porvariksi - koska raha kiihoitti.
Arhinmäki se todella nuolee rikkaiden per-settä - ei luulisi kommarilta. - Ei voi valittaa
turpaan tuli kirjoitti:
Katos poju mitä kommari Arhinmäki tekee,petti kannattajansa ja ryhtyi porvariksi - koska raha kiihoitti.
Arhinmäki se todella nuolee rikkaiden per-settä - ei luulisi kommarilta.Tuloerot pienenevät.
- erikoista-
Luin myös jutun,täytyy sanoa että johan tulee rankkaa tekstiä - mutta jos on elokuvaohjaaja niin tuollainenkin kai sallitaan.
Jos poliitikko olisi tuon sanonut ja varsinkin persu,niin kyllä huuto olisi hirveä.- Siinä ero
Persut haluavat tappaa vain kaikkein kurjimmassa olevia.
- yyööökk
Siinä ero kirjoitti:
Persut haluavat tappaa vain kaikkein kurjimmassa olevia.
Jaa,no missäs ne sillain sanovat.
No teille punikeille valehtelu on normaalia. - Katseesta näkee
yyööökk kirjoitti:
Jaa,no missäs ne sillain sanovat.
No teille punikeille valehtelu on normaalia.Niin ne ajattelevat pienissä päissään.
- soinidiktatuurista
Onko Soini vähentänyt henkisen väkivallan käyttöä puolueelleen uskollisten ihmisten nujertamisessa?
- åb.
Kovaa tekstiä kaurismäeltä - vasemmistolaiset siis kannattavat terrorismia.
No,vasemmistolaiset harrastivat sitä terrorismia 1970-luvulla varsinkin.- Oma valinta
Syntyperäänsä ei voi kukaan valita, mutta liiasta pääomasta voi jokainen rikas luopua.
- epäillä sopii
Oma valinta kirjoitti:
Syntyperäänsä ei voi kukaan valita, mutta liiasta pääomasta voi jokainen rikas luopua.
No luopuisitko itse - et varmaan.
Persaukisena on sinunkin helppo huudella,mutta jos olisit rikas ja olisit ihan itse kovalla työllä ansainnut rikkautesi - niin luopuisitko noin vaan liiasta "pääomasta". - Oikeuenmukainen jako
epäillä sopii kirjoitti:
No luopuisitko itse - et varmaan.
Persaukisena on sinunkin helppo huudella,mutta jos olisit rikas ja olisit ihan itse kovalla työllä ansainnut rikkautesi - niin luopuisitko noin vaan liiasta "pääomasta".Kylläpä rikkaiden vanhempien omaisuuden periminen on raskasta. Tai pääomien kasvattaminen työläisten tekemällä työllä itse eväänsä nostamatta pelkän perityn omistamisen avulla. Mihinkään lahtaushommiin ei ole tarve ryhtyä, mutta työläisen kannattaisi ottaa se, mikä hänelle kuulluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862