Olemme parikympinen kundipari tulossa pääsiäisenä Tampereelle. Yökerho Mixei on tuttu, mutta mitä keskipäivän paikkaa suosittelette / ette suosittele meikäläisille?
Gay-friedly restaurants
9
259
Vastaukset
- tsorp
Gay-friedly on suomeksi kai jotain "homopaistetullinen". En tiedä yhtään sellaista ravintolaa.
- nikke,.
Suositeltava voisi olla Cafe Europa tai Semafori.
- TUMMELIIIIII
Älkää vitun homot tulko tänne voitte muuten saada vaikka koivuklapin perseeseen ,niin johan on tiukkaa
- reisist kiinni
Hehhe, muka rasisti.
- 6+9=69
Pysykää mieluummin sielä missä nyt ootte. Paras paikka olisi se kuuluisa kaappi, jossa voitte sörkkiä toistenne peräaukkoa niin paljon kuin sielu sietää.
- ginha
Missä päädyitte käymään?
En tiedä, että Tampereella olisi varsinaisesti ei homoystävällisiä paikkoja, eli kaikkialle varmasti voi mennä ihan rauhassa.
Ei kaikki ole noin idiootteja, kuin nämä pari palstalla riehuvaa aivotonta virhettä.- koivuhalkooo
homot on sairaita, ne pitäis sulkea pitkään-niemeen ja heittää avain pyhäjärveen.
- Hemmo Homppola
En mä vaan ravinteleist tierä mut Tamperelaaset homoot käy Alasenjärvel, Kaupi mettäs ja Eteläpuistos hommailemas. Tervetuloa jos kaipaatte vaihteex oikee kunnon maggaraa peppuliiniin.
- Homolandia
Tampereella on ollut kyselyä asukkailta ett'ä mitä Eteläpuistoon pitäis rakentaa. Haluaiskohan homppelit sinne speedwayn tykö oikein kunnon Homolandian jossa olis panokoppeja pahimman peppukiiman helpottamiseksi? Eikös se homoparkki ole ollut siellä speedwayllä jo ties kuinka kauan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117