Ompelin vaelluskodan ja keski salko puuttuu. Onko ideoita mista saisi ostettua valmiin? Vai pitäisikö teettää? Salko saisi olla alumiinia, jotta olisi mahdollisimman kevyt. Pituus noin 220-250cm Ilman salkoa olen toistaiseksi pärjännyt, kodan on saanu retkillä kiinni johonki puun oksaan yleensä.
Mistä kota salko
4
905
Vastaukset
- Telttailijatar
Yhden projektin kuvan näin netissä, jossa salko oli ostettu Shelbyltä. Omaa kokemusta ei ole.
http://www.shelby.fi/catalog/product_info.php?cPath=33_193&products_id=1541 - kuikkelisssss
Vieläkö salko hakusessa?
Yksi vahtoehto voisi olla Protoshop Otaniemessä,Espoossa.
Tekevät asiakkaan toivomuksesta melkein mitä vaan.
Tuollainen koottava salko lie helppo heille. Hinnasta
vaan ei mulla tietoa jos joutuu sen oikein suunnittelemaan..
Olisko mahdollista tehdä se keskisalko lasikuituisesta onkivavasta,niitähän on jopa 8m pitkiä??
Toimii jos teippaa liitokset,eikä tarvis muuttaa joka ilta...?? - Mylly-Antti
Joko salko löytynyt?
Itse olen myös muutaman kodan ommellut ja mukavimmaksi majoitteeksi todennut. Itse ratkaisin keskisalko asian teleskooppi sauvoilla, jotka muutenkin mukana vaelluksella eikä ole lisäpainona repussa. Tein kädensijoihin pienet kolot sauvan putkelle siten, että ne saa pysymään irtohihnoilla limittäin, jolloin pituutta riittää ainakin 250cm ja on kätevä säätää.
T. Mylly-Antti - hammocks
http://www.varusteleka.fi/fi/product/itavaltalainen-telttasalkosarja-kolmiosainen-kaytetty/21222
näistä saa kasattua pikänkin salon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560