Loispummi syö pöydässäsi

Selkeästi

Jokaisen palkkaa saavan pöydässä syö häikäilemätön loispummikulttuurin edustaja. He makailevat kuin siat pellossa ja saavat rahaa vastikkeetta. Kelakerjäläiset ovat tulleet häikäilemättömiksi ja vaativat jo itselleen toisten rahoja. Tämä on kansakunnan häpeä ja syöpä.

17

129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syö sinä pääsi kuule

Kepulaista puhetta.

• Poliitt Aho-Jahti?

Illman, täällä olisi asiaa?

Illman = Pahuuden Mies?

• Kepu mafia.

Siis korjataan nyt hieman kepulainen yhteiskunan elätti syö sinun veronmaksajan pöydässä ja haluaa vielä lisää sinun rahojasi vaikka maksoita jo kaupassa ruuasta maltaita.

• Loiset jänkään ry.

Entisaikaan Lapissa loiset poljettiin jänkään eikä koira perään haukkunut. Se oli hyvä systeemi.

• Muonion mahvia

Joo justihin - upotettiin kaltioon ja ajettiin peltipailakalla yli .--heheeheehe

• Yussop

Hirveä ihminen sorsii muita !!
      - ei saa sorsia !
      Mutta syksyllä taas saa hirveä ja sorsia .

• jänkällä jänkää oy

Late sai pontikan takia lemput.

• Röh röh

Late saa jo naama perusteella lemput ja haisee pahalle kuin sika.

• PersutOn.

Puhut selkeästi Perussuomalaisten kannattajakunnasta!

• Onko huhu

Oletko edes ikinä IDIOOTTI TEHNYT TÖITÄ!kun kirjoittelet tommosta paskaa.TULE KOITTOMAAN LOINEN kun sinä kummiskin olet sellainen,tai jos olet duunari tule silti lyön päähäsi järkee,kun et itse tajuu!

• KEPU.

Joku loinen luultavasti ison talon isäntä, mutta kuitenkin loinen joka tapauksessa.

• Onko huhu
        KEPU. kirjoitti:

Joku loinen luultavasti ison talon isäntä, mutta kuitenkin loinen joka tapauksessa.

niinpä,niitä todellisia loisia löytyy! miten on saatukin niin että työssäkäyvä porukka niin kuin minäkin kadehtii työtäntä?ei helvetti olis noitten pitäny edes jotain tajuta,ilmases koulus.Olen todella pettynyt ja tietyllä tavallaonnellinen kun hölisin jo 90 alkupuolella näistä,enkä perustanu mitään tähän paskaan mikä uppoaa päivä päivältä ja juuri nuo todelliset loiset tulevat kohtaamaan ????

• Jussuf (se sama)
        Onko huhu kirjoitti:

niinpä,niitä todellisia loisia löytyy! miten on saatukin niin että työssäkäyvä porukka niin kuin minäkin kadehtii työtäntä?ei helvetti olis noitten pitäny edes jotain tajuta,ilmases koulus.Olen todella pettynyt ja tietyllä tavallaonnellinen kun hölisin jo 90 alkupuolella näistä,enkä perustanu mitään tähän paskaan mikä uppoaa päivä päivältä ja juuri nuo todelliset loiset tulevat kohtaamaan ????

Tuo onkin se uusi huijausmuoto. Maajussit saavat nykyisin samaan aikaan sekä työttömyyskorvausta että maataloustukea. Tällä tavoin helposti ylittyy se puoli miljoonaa verotonta euroa vuosittain.

Ja palkansaaja maksaa.... mielellään tietysti koska tällä tavoin turvataan Suomen appelsiiniomavaraisuus.

• p a s k a

Pankkiiri kerjäläinen, koronkiskuri verenimijä, hätää kärsivä = loispummi

• loispummi

Salolainenkin loisii pöydässäsi ja kehuskelee tehottomia ja tuottamattomia aikaansaannoksiaan.

• näin kävi

Nokia lopetti Salossa, koska ei saanut osaavaa henkilökuntaa.

• &&&

Asia on hieman monimutkaisempi jos snajaat. Ensinnäkin kaikki työtä tekevät eivät tee paljoakaan tuottavaa työtä. Tuottavaa työtä tekevät ovat ne, joiden rahoilla tässä kaikki pelehditään, eivät yleisesti mitä tahansa työtä tekevät. Ja sitten loispummaamistakin ikävämpää on eri suuntaan vetäminen. Esim. monia tuotteita joudutaan aktiivisesti myymään. Sadaan ehkä myytyä jollekulle tuote, jota hän ei tarvitse eikä oikeastaan haluakaan. Eli on yhteiseen suuntaan vetäjiä, kyydissä loikoilevia ja väärään suuntaan vetäjiä. Kyydissä loikoilevat ovat oikeastaan keskikastia. Alinta kastia ovat sellaisia tuotteita tekevissä firmoissa työskentelevät, joissa on myyntiorganisaatio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe