juu sinne meni seppo. Mahtaakohan kukaan muu olla kattonu ennakkoon huomisen jaksoa? Seppo oli ollut jo 2h hirressä ja ismo ja helena tuli ja sitte ne kutsu ambulanssi ja sepon sydän ei lyöny. KANTSII KATTOO!! voin laittaa siit myöhemmin videon.
R.I.P Seppo :(
8
932
Vastaukset
- yök
Kylläpä Kantsii Katsoo, jos Itse nähnyt Tosi elämässä Aikuisten oikeesti Samanlaisen hirressä riippumisen ? Voi raukka Todella Mautonta Ns. VIIHDETTÄ jopa Maikkarilta????? Ja vielä ns. Pitkäperjantainako? EVVK.
- lollero
Ei seppo kuollut, se on myös tulevissa jaksoissa ! :D
- SPOILER !
Seppo ei kuollu, helena ja ismo ryntää paikalle ja helena elvyttää seppoa. Sairaalassa seppo tunnustaa helenalle, että ajoi marian yli
- näin.
salkkarit on pilattu tälläsellä paskalla.
- FF
noniin. seuraava jakso katsottu myös täällä.
-seppo ei kuole
-se mummo on aaron ja eeron äiti
-seppo tunnustaa helenalle
-mikael kiristää ismon akkaa lähtemään mukaansa
-cindy mönkii omantunnontuskissa - potari
Ottaaks ihmiset jokun teeveen näin tosissaan?
Suosittelisin hankkimaan elämän siinä tapauksessa. - bvbcbvc
Sullahan se elämä on hukassa...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638778Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541944
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191216