MILLÄÄN EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ? VÄLINPITÄMÄTTÖMYYS!
Johannes Kastaja todisti Jeesuksesta, mutta . . .
Joh. 5:35
Hän oli palava ja loistava lamppu, mutta te tahdoitte ainoastaan hetken iloitella hänen valossansa.
Jeesus toteaa Ilmestyskirjassa . . .
Joh.Ilm. 3:15
Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
16
Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
17
Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
Koko luku (Ilm. 3):
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ilm. 3:1&rnd=1333664426780
Nihilismi on juuretonta, rakkaudenta, vailla arvoja ja määränpäätä ...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nihilismi
Hes. 16:49
Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut.
Jeesus kykenee saamaan kiinni ja valjastamaan millaisen tahansa kelmin, kunhan tästä löytyy jotain aitoa välittämistä, ellei muuta niin ainakin tunne siitä, että elämä on niin tyhjää ja maailma paha. Jos kaikki on yhdentekevää, ei ole aitouttakaan, eikä tietenkään rakkautta, edes itseään kohtaan.
Jeesukselle kelpaavat tietysti kaikenkarvaiset ihmiset - hänhän ksyyy vain "tahdotko?" - mutta ilmeisesti Hän arvostaa ennen muuta VILPITTÖMYYTTÄ.
Rehellisyys luonteessa on hieno hyve, mutta vilpitön mieli on aivan valtava asia.
"Katso, oikea israelilainen, jossa ei vilppiä ole", todisti Jeesus teologi Nikodemuksesta, eikä tämä sinä hetkenä vielä ollut edes uudestisyntynyt.
Vilpittömät epäilijät ovat luullakseni mieluisia ja helppoja voitettavia Jeesuksen puhuttelussa. Mutta täydellisen piittaamattomasta ei kukaan ihminen voi saada otetta. Olkaamme Herran edessä ennen kaikkea aitoja / aidosti oma itsemme.
Antti
välittäjä
Jeesuksen AINOA ongelma: NIHILISTIT
6
87
Vastaukset
- ex-nihilisti
Sopii hyvin adventisteihin.
ex-nihilisti väitti nihilismsitä: " Sopii hyvin adventisteihin. "
Kaipaisin edes jonkin perustelun, sillä käsittääkseni ja kokemukseni mukaan adventisteille on kovastikin väliä ja merkitystä esim, sillä syödäänkö terveesti vai ei.
Adventistit myös laittavat kovasti painoarvoa raamattu-arkeologialle - todisteille.
Adventistit nykyisin pyrkivät kovasti yhteistyöhön muiden kanssa, joten yhteydellä ja yhteisvoimalla on heidän mukaansa väliä paljonkin.
Kyllä adventistit välittävät Herran käskyistäkin, sen huomaa foorumeilla. Puhuvat hyvää Jeesuksesta ja sellaiseen ihmsieenhän Jeesuksella on ote.
Niljakkaasta nihilististä sensijaan ei kiinni saa, kun ei ole mitään särmää, ympäripyöreätä vain kaikki.
Oletkos joskus koettanut nousta rannalle limaisen ajan ja veden hioman sileän kallion kautta? Et saa otetta. Mutta Jeesuksella on adventisteista ote, kuten esimerkiksi minustakin. Perusteltujen mielipiteiden esittäjiin saa kontaktin.
Mark. 9:38
Johannes sanoi hänelle: "Opettaja, me näimme erään miehen ajavan pahoja henkiä ulos sinun nimessäsi. Me yritimme estää häntä, koska hän ei kuulu meihin." [Luuk. 9:49,50 : Luuk. 9:54]
39
Mutta Jeesus vastasi: "Älkää estäkö häntä. Eihän yksikään, joka tekee voimateon minun nimessäni, voi heti perään puhua minusta pahaa.
40
Joka ei ole meitä vastaan, on meidän puolellamme.
Adventistit puhuvat hyvää Jeesuksesta, ovat Jeesuksen puolella siis ja niinpä ei kellään ole oikeutta sulkea heitä ulkopuolelle Kristuksen seurakunnan.
antti- ruuhi ja airot!
Se on aivan sama, jos puhuvat hyvää tai huonoa Jeesuksesta: Mutta jos he puhuvat vaikkapa joistakin ihmisistä pahaa tai huonoa, niin eivät he ole Jeesuksen puolella kuin korkeintaan nimellisesti, ja sillähän ei ole mitään arvoa Jeesus Kristuksen elämän kannalta Kristus ei vaadi, muuta kuin koko sydämisyyden täydessä luottamuksessa ja rakkaudessa. Ei kultaseppäkään maksa täyttä hintaa, jos aarre ei ole täysin aitoa jaloa kultaa. Eli tuo todista mitää jota vertailet adventismiin.
## Täällä pakkaa kuolleet julistamaan evoluution kautta syntynyttä elämää,
mutta eivät tule Herran pöytään, että saisivat syntinsä anteeksi.
Missä on pääsiäisen sanomanne? ## NÄIN HAASTAA JOKU MEITÄ
Niin, Jeesuskin totesi, että ellemme julista, niin Hän laittaa kivet (kivettyneetkin) julistamaan. Sanomassa voima on, eikä sanoman välittäjässä. Evoluutiokin todistaa vahvasti Luojasta, mutta meidän pitää julistaa pääsiäistäkin - vain Jeesuksen uhrautumisen kautta voidaan saada uudestisyntyminen.
Evoluutiot eivät riitä . . .
Joh. 3:3
Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
Pääsiäisen sanoma on oikeastaan pienoisraamattu - Jesaja 53. luku - -
Vanah käännös .. http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jes. 53:1&rnd=1333748768890
Käännös 1992 - http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jes. 53:1&rnd=1333748848130
Julistakaamme !
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Room. 10:1&rnd=1333748915970NISKOITTELIJAT PELASTUU - HETIVALMIIT EI
-- niin se vaan menee kenties
-- Jeesus itse sanoo, että "varmasti"
Luuk. 14:24
Ja siitä voitte olla varmat, että yksikään noista, jotka minä kutsuin,
ei pääse minun pitopöytääni!'"
Matt. 21:29
'En minä halua', poika vastasi. Sitten hän kuitenkin tuli toisiin ajatuksiin ja meni.
30 "Isä meni toisen pojan luo ja sanoi tälle saman. Poika vastasi: 'Menen kyllä, isä', mutta ei mennytkään. [Matt. 7:21]
31 Kumpi näistä kahdesta teki, mitä hänen isänsä tahtoi?" "Edellinen", he vastasivat. Jeesus sanoi: "Totisesti: portot ja publikaanit menevät Jumalan valtakuntaan ennemmin kuin te.
Ps. 68:18 (68:19)
Sinä astuit ylös korkeuteen, otit vankeja saaliiksesi, sait ihmisiä lahjaksesi: niskoittelijatkin joutuvat asumaan Herran Jumalan tykönä.Mutta ei olisi pelastunut niskoittelevassa mielentilassa, mutta hän meni, koska hän itse TAHTOI lakata niskoittelemasta ja totella:
"Sitten hän kuitenkin tuli toisiin ajatuksiin ja meni."
Siis, tuohan tarkoittaa sitä, että jos me lakkaamme vastaan harraamasta ja otamme vastaan Jumalan kutsun Hänen Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa, niin me pelastumme.
Silloin Jumala saa muuttaa meidän mielemme nöyräksi ja vastaanottavaiseksi Hänen armolleen ja anteeksiantamukselleen Kristuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022