Onko sika Anttilalla omaatuntoa ?

Helvetti sentään ole

Esim ! äskettäin 200 sikaa uudellamaalla ruuanpuutteesta hengiltä näännytettiin . Tilanpitäjänä nuori mies . Tästä mediassa vain yksi ilmoitus . JOKA NOPEASTI POISTETTIIN .

14

110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kodin ykkönen

Lahtaako Anttila omat siat? Miksi se on nii kallista sitten,kusetusta!!!

• mail oder nie

- oletko tavannut Kallea Floridassa , kuis sielä?

• raakkuna1

Voin kertoa että tuo törkeä eläinrääkkäys, ja 200 sian kuolema Anttilan sikatilalla Loimaalla, on todellakin tyypillinen ihmisen masennus tapaus. Hoop.

• Tyypillinen tapaus
        raakkuna1 kirjoitti:

Voin kertoa että tuo törkeä eläinrääkkäys, ja 200 sian kuolema Anttilan sikatilalla Loimaalla, on todellakin tyypillinen ihmisen masennus tapaus. Hoop.

Miten niin tyypillinen jos siat on jätetty heitteille vai menaatko että isäntä on lähtenyt ulkomaille vähän loimaileen vai?

• Vihainen mies
        Tyypillinen tapaus kirjoitti:

Miten niin tyypillinen jos siat on jätetty heitteille vai menaatko että isäntä on lähtenyt ulkomaille vähän loimaileen vai?

Todella härskiä touhua ei ole pitkään aikaan käyty kattomas eläimiä, ne on kuollut sinne ja syöneet toisiaan kun ruoka on loppunut.

• yksityisyrittäjä

Mitä ihmettä,eikö tuet riitä edes rehuun?Onko maajussi kitannut tuet kurkusta alas? Itse yrittäjänä (maksan itse verot) ihmettelen tätä kannattamattoman homman tukemista.Tuilla maksetaan eläkkeet,vakuutukset jne. kaikki ne mitä normaali yrittäjä joutuu itse omista tuloistaan maksamaan.Anttilan kaltaisilla ihmisillä on jo mennyt käsite työn tuottavuus ohi ajatusten,kun kaikki on maksettu "firman piikkiin" jo vuosikymmenien ajan.

• alv on meidän

hyvä parturi.....kyni hiuksia jatkossakin isolla palkalla..

• laiska lannanluoja

Entäs se, kun hevoset nääntyy nälkään ja janoon paskakasojen päälle? Tai muut kotieläimet nääntyy hoidon puutteesta?
      Jos ei varat ja kyvyt riitä kotieläinten pitoon, olisi parasta myydä ne teuraaksi tai toiseen navattaan hyvään hoitoon. Siitä saisi rahaakin, jolla varaton karjankasvattaja voisi sitten itsensä ruokkia!
      Välinpitämättömyys, alkoholismi ja työkyvyttömyys taitaa vaivata suomalaistatämän alan yrittäjää!

• Siat kuoli.

Maajussi oli juonut kaikki tukirahat.

• Jussuf (se sama)
        Siat kuoli. kirjoitti:

Maajussi oli juonut kaikki tukirahat.

Eipäs kun minä kävin joka yö syömässä sikojen ruuat muslimi veljieni kanssa.

• Ei täsmää
        Jussuf (se sama) kirjoitti:

Eipäs kun minä kävin joka yö syömässä sikojen ruuat muslimi veljieni kanssa.

Jussuf on vahempi jutussa lukee että syytetty on 1984 syntynyt mies.

• Hyyi.

Tödellä törkeää touhua tukipummilta.

• Peiton alle ruokittu

Isot yhteiskunan tukijussit ovat röykeitä ja haluaa viedä toisilta kaiken. Itselleen haluavat vaan lisää tukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2160
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      180
      1941
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1362
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      972
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      919
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      869
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      855
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      802
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      701
    Aihe