Mieheni vammautui autokolarissa pahasti ja siihen loppui meidän intiimihetket.
Haluaisin kuitenkin vielä rakastella, kokea fyysistä rakkautta, saada sitä ja sekä sitä antaa, mutta se ei enää mieheni sairauden / kunnon takia onnistu.
Seurakunnassa katsotaan kieroon jos ja kun vilkaisen toiseen mieheen.
Pitäisikö minun erota, tavata jotain salaa tai mitä teen sillä "vartijat" ovat kytiksellä ja valmiita syyttämään.??
Mitä minä teen tai miten toimia ???
24
96
Vastaukset
- body
Kiinassa oli pari vuosisataa sitten tapana " polttaa " vaimo samalla kun aviomies haudattiin, onneksi ei enää.
Päätä itse mitä tahdot ja toimi sen mukaan, sillä jos lähdet kyliltä vastausta hakemaan, olet hukassa.- Herra varjele
Tuossa sen juuri näkee millaisia narsisteja ateistit ovat, ei pienintäkään kykyä nähdä asiaa puolison perheen ja lasten kannalta.
Ei ole ihme että pahoinvointi ja itsemurhat lisääntyvät samaa tahtia kun ateismin paisuu. Jumala armossaan varjelkoon meitä kaikilta ateisteilta!!!
- mitä tahot toisillen
Mitä tekisit jos sinä olisit menettänyt seksuaalisen kykysi ja miehesi olisi terve, eläen kovan himon kourissa?
- \o/
Rukoilisin.
- lkadg
Ymmärrän että olet vartijoiden ympäröimänä ja ihmisten tarkkailun kohteena.
Sinun tulisi lähteä liikkeelle omasta jumalasuhteestasi. Minkälainen se on? Elätkö lähellä Jumalaa? Tämä kysymys on tärkeä tässä tilanteessa ja varsinkin tässä tilanteessasi. Vaikka voitaisiin luulla että tällä asialla ei ole mitään tekemistä elämäntilanteesi kanssa. Mutta suhde elävään Jumalaan on ratkaiseva varsinkin vaikeissa elämän tilanteissa. Jumalalta saa neuvoja ja voimaa.
Mutta tämän ymmärtäminen vaatii Jumalan tuntemista. Mitä vastaat tähän? - Old world order
TÖRKEÄ PROVO !
vain ateisti pystyy moiseen.
kukaan helari ei tulis suoli24 palstalle tollasta kysyyn.
sori, ei mene läpi
mitäs sitten kun itse joudut pahaan tilanteeseen muistuuko kirjoituksesi mieleen sitten ? "Eläköön vapaus."! Voit valita joko Hengen elämän tai lihan kuoleman.
Roomalaiskirje 7
22 "sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia."
Roomalaiskirje 8
4 "että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.
5 Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.
6 Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
7 sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
8 Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
9 Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
10 Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.
11 Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
12 Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme lihalle, lihan mukaan elääksemme.
13 Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.- body
Olemme nopeita tuomitsemaan kun jokin asia koskettaa toista, ehken tuota tuntematonta ja vierasta ihmistä.
Ymmärrystä alkaa löytyä kun sama asia tulee lähemmäksi, se tulee perheeseen, se tulee lapsiin tai omalle kohdalle. Silloin tuomionkello muuttaa ääntään.
Elämänkipu saattaa koskettaa toista tosi ankarasti ja mitä me olemme toista tuomitsemaan.??
Puolison ei tarvitse toista, tuota vammaista, tuota rampaa jättää, vaan voi elää siinä rinnalla, mutta hänellä itsellään saa olla oma elämä, sellainen elämä joka antaa voimia.
Mutta kun nuo " haukat " ovat heti repimässä jos aihetta löytyy, ja niitähän aina löytyy.
Nuo raamatun " liturgiat " ovat sanahelinää silloin kun ihmisellä on vaikeaa.
Voisi melkein sanoa, ne ovat tärpättiä avoimille haavoille, eivät paranna, vaan tuovat tuskaa.
Niitä on helppo toistella, niillä on helppo tuomita ja osoittaa toiselle että kuljet väärällä polulla.
Ihminen ei elä pelkästään sanasta, ei elä ja hyvään elämään tarvitaan rakkautta ja sitä on myös syytä saada ja syytä antaa, silloin elämä maistuu.
Ihmisen on löydettävä itse rauha itsensä kanssa ja siihen harvoin sopii ulkopuolisten neuvot.- thebody...
Body jokaikisessä viestissään puhuu vapaan seksin puolesta. Ja naisten kauneuden puolesta.
Nyt ap halusi avautua seksielämästään meille. Ihan tiedoksi: bodylle taitaa kelvata vain kauniit naiset.
Menkää seksichattiin, varsinkin sinä body. Sinun tekstisi eivät kuulu hellaripalstalle.
Tai guugleta "kauniin naisen seuraa vaille"ja ota sieltä joku. Älä kiusaa kunnollisia ihmisiä yllyttämällä heitä aviorikokseen, vaikka itse oletkin siihen valmis.
Sinä et anna ihmisten rauhassa uskoa. Häiriköit suoltamalla tänne helluntaiopin vastaista itsekästä mourua. Etsi itsellesi joku kanssa pettää, tee se, kerran noin kovasti haluat. Mutta jätä uskovaiset rauhaan.
- Markku Tampio
Nyt Sinun "rikkinäinen" on syytä aivan ensimmäiseksi keskustella asiasta miehesi kanssa ja kertoa hänelle tarpeesi, koska hän on Sinun aviopuolisosi..
"Ymmärtäväisen sydämeen ottaa majansa viisaus ja tyhmien keskellä se itsensä tiettäväksi tekee".
On olemassa kauppoja, joista voi ostaa apuvälineitä tarpeisiinsa. Ja mikäli miehesi on ymmärtäväinen, hän ehkä sallii apuvälineiden käytön Sinun seksuaalisessa kanssakäymisessä hänen kanssaan..
Seksuaaliset asiat ovat kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti, jotenka seurakunnan "kytät" eivät voi Sinua asiassasi auttaa.. - sucks.
Totuus seurakunnan"kytistä"on vain ap:n omia tuntemuksia asiasta. Voi olla myös niin ettei heitä kiinnota lainkaan se miten toinen omaa pimppiä pohtii.
Asia kuuluisi seksipalstoille esim.kaalimato vastaa-palstalle.
Jos ap tosissaan haluaa tietää hellareiden vastauksen asia on eri. Onhan sinun tilanteesi vaikea ja on ihan ymmärrettävää, että olet vaikeuksissa seksuaalisuutesi kanssa. Viriilissä iässä olevalla ja normaaliin avioelämään tottuneella voi olla suuria vaikeuksia aloittaa yhtäkkiä selibaatti. Ongelmaa ei helpota yhtään sekään, että tietää sen kestävän mahdollisesti loppu elämän ajan. Asiaa voi tietty tarkastella hengelliseltä kantilta ja miettiä sitä, mitä mieltä Jumala on, mitä Raamattu sanoo jne., mutta on asiaan toisiakin näkökulmia. Ihmiset, jotka eivät tiedä Raamatusta mitään, ovat toisilleen uskollisia kuin joutsenet. Uskollisuus puolisolle on useimmille aivan itsestään selvyys, eikä uskottomuus tule kysymykseen missään tapauksessa. Kuinka kukaan voi edes vakavissaan kysyä, että saanko minä pettää puolisoani nyt kun hän sairastui. On hieman eriasia, jos sanoo, että minulle kävi pieni vahinko ja petin puolisoani näissä vaikeissa tilanteissa, kun että esittää asian ikään kuin luvallisena ja normaalina (en tarkoita, että se olisi sallittua / hyväksyttyä edes vahinkona). Nythän minulla on oikeus pettää, kun puoliso ei voi hoitaa seksuaalisia tarpeitani.
Aivan samalla logiikalla voi sanoa, että nythän minulla on oikeus hylätä, kun puolisoni ei ole enää se sama, jonka aikoinani valitsin. Tällainen ajatus on epäeettinen ja täysin moraaliton ja kertoo siitä, miten itsekäs, itsekeskeinen ja omaa etuaan ajatteleva joku voi olla. Paljon parempi, ettei tällainen ihminen edes koskaan avioituisi kenenkään kanssa, ellei ole valmis kulkemaan puolisonsa rinnalla myötä ja vasta mäessä. Sitähän se tarkoittaa, kun yhteen mennään, että toista ei jätetä, eikä hylätä missään tilanteessa. Sodassa sotilaat kantoivat haavoittuneet ja jopa kuolleetkin sotilaat pois kentältä, vaikka oma henkikulta oli vaarassa. Toisen tähden oltiin valmiita menettämään henki, tai haavoittumaan ja haavoituttiinkin, mutta avioliitossa joku idiootti ei kestä edes kumppanin sairastumista. Jotenkin niin käsittämätöntä tämä nykyajan touhu. Minä, minä, minä ja minun tarpeeni. Mitä minä saan, mistä jään paitsi, mitä joudun kestämään jne.
Ei pointti ole siinä, etteikö tilanne olisi vaikea ja etteikö löytyisi ymmärrystä, mutta minua jotenkin sieppaa tällainen luuserin asenne. Eikö se ole kunnia asia, että saa olla uskollinen silloinkin, kun on vaikeaa. Eräs tuttava pariskunta kävi avioliittonsa kriisin tähden parisuhdeterapeutilla säännöllisesti. Esiin nousi erityisesti seksin puute, josta mies kärsi suhteessa. Kävin useita keskusteluja itsekin tämän henkilön kanssa aiheesta ja huomasin, että kyseinen alue oli todella vaikea hänelle. Oma mielipiteeni oli se, että hänen tulisi lopettaa kaikki painostus tuolla alueella ja antaa asioille aikaa korjaantua. Terapeutti oli esittänyt hänelle kiperän kysymyksen(kyse ei nyt ole uskovaisista). Mitä tekisit, jos vaimosi sairastuisi siten, ettei enää pystyisikään harrastamaan seksiä kanssasi? Itse asiassa olin jo tuon kysymyksen hänelle esittänyt itsekin, mutta nyt se tuli terapetin kautta. Tämä kertoo siitä, että terapeutti halusi valottaa tuttavalleni, että ilman seksiäkin tulee olla liitossa ja vieläpä uskollisena. Miten halventavaa ja ala-arvoista olisi vastata tuohon kysymykseen, että sitten tietenkin kävisin vieraissa. Olisin siinä vaiheessa aika valmis harkitsemaan eroa, jos puolisoni ajattelisi noin kunniattomasti ja itsekkäästi minusta / suhteestamme.
Hengellinen puoli asiassa on varsin yksiselitteinen. On ihan turha kysyä, että mitä mieltä Jumala on siitä, että petän puolisoani ja teen aviorikoksen. On turha hakea tukea tällaiselle toiminnalle Raamatusta. Sieltä sitä ei löydy ja päinvastoin Raamattu kertoo meille, että Jumala tuomitsee haureelliset ja avionrikkojat. Muutenkin ajatus siitä, että kävisi vieraissa tyydyttämässä vain omat tarpeensa, on täysin kestämätön. Ei ole seksiä ilman rakkautta ja seksi johtaa aina suhteeseen. Aivan turha kuvitella, että siinä hoidetaan rinnalla sairasta miestä ja samalla maataan toisen miehen kanssa. Kuinka tyhmä ajatus tällainen onkaan. Jokainen suhde, jossa on piilossa rakastaja, päättyy eroon ja ellei fyysiseen eroon, niin henkisellä tasolla ero tapahtuu joka tapauksessa. Varsinkaan nainen ei voi harrastaa vain seksiä, ilman ettei siinä ole kaikki tunteet mukana. Ehkä jotkut harvat, siihen harjaantuneet kylän neulatyynyt siihen pystyvät, kun ovat itsensä jo miljoona kertaa rikkoneet, mutta normaalisti se ei ole mahdollista. Siksi asettelisin koko sinun kysymyksesi aivan uudella tavalla ja kysyisin, että kun mieheni on nyt sairastunut, onko moraalisesti ja eettisesti oikein, että heitän hänet luiskaan ja katselen terveen miehen…. ja jos minun vastaukseni haluat tuhon kuulla, niin se on tässä… Häpeä!- \o/
Minä, minä, minä. Niinpä.
Hyvä kirjoitus sulla, kiitos. - ...
\o/ kirjoitti:
Minä, minä, minä. Niinpä.
Hyvä kirjoitus sulla, kiitos.Minusta se oli oikeasti hyvä kirjoitus. Psalmi, periaatteesi ovat sellaiset että sinulla tulee olemaan hyvä avioliitto. Olet Jumalan tulen kantaja.
- onmuutakin?
Aivan."Siksi asettilisin koko sinun kysymyksesi aivan uudella tavalla ja kysyisin, että kun mieheni on nyt sairastunut, onko moraalisesti ja eettisesti oikein, että heitän hänet luiskaan ja katselen terveen miehen.... ja jos minun vastaukseni haluat tuohon kuulla, niiin se on tässä... Häpeä!"
Aloituksessa nainen kertoo ajatuksistaan jotka liittyvät kaikki hänen pimpiinsä. Hyi hitto. Ei mitään kaunista. Ajattelevatko ihmiset noin, alapäällään. Kaiken kaikkiaan ahdistavaa.
Ei puhettakaan siitä miten hän tunnetasolla pärjää, tai miten mies. Ei mitään rakkaudesta, siitä mikä on oikein ja mikä väärin.
Kaikkein pahinta kun ei saa seksiä? Inhoittavaa. - Bearrttunenn
näin pitkän ketjun sai taas PELKKÄ PROVOILIJA huumenuori aikaan.
Elämän hengen laki tässä ajassa tuottaa yhtä paljon vaivaa ja surua kuin se on kunniaa ja hekumaa antanut, [Ilm.18:7]
Lihan mielelle paratiisielämä olisikin helvettiä, sillä:
Markus 12
25 "Sillä kun kuolleista noustaan, ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niin kuin enkelit taivaissa."- \o/
No heippa pappa, kuule ei kai nyt meijän pie antaa sitä surua toisillemme? No mutta. Sähän puhutkin elämän hengen laista. No sit. SiukSiuk!
- body
Mennäämpä itseemme, pitääkö meidän ihan tavallisten ihmisten " roikkua ristillä " , kiduttaa itseämme ja vain sen takia että Jeesus sen koki.??
Hengellisyydessä on jotain primitiivistä tai sitä hallitsevat pystyynkuolleet eunukit, sillä kyllä jokaisella ihmisellä on oikeus myös omaan elämään.
Seksuaalisuus on niin tärkeä osa ihmisyyttä ettei sitä voi kieltää, ei edes raamatulla, sanokoot xx mitä haluavat.
Muistaakseni Hollanissa on laki jossa vammaisille suodaan seksi / seksuaalisia nautintoja yhteiskunnan kustannuksella, koska vammaiset eivät voi muuten sitä saada tai kokea.
Minua etoo että raamatulla ja hengellisyydellä " tapetaan " ihmisestä inhimillisyys ja ihmisten pitäisi olla kuin taivaassa, seksuaalittomia, täydellisiä ja veisata yhtä virttä.
Me olemme ja elämmäe ajassa, siis täällä ajassa, ja jos Jumala olisi halunnut meidät tunteettomiksi, seksittömiksi tai kloonata meidät yhteen muottiin, niin se lienee onnistunut.
Me olemme Jumalan lapsia ja JUMALUUS asuus meissä. toistan vielä, jumaluus asuu meissä, se on meissä kussakin eri muodossa, monipuolisena.- yäk:)
Meillä kahdella on se ero että sinä toitotat siitä seksuaalisuudestasi ja mielelläsi repostelisit muidenkin seksuaalisuudesta kaikille.
Minä taas katson että se on minun asiani joka ei muille kuulu.
- Lesken apu
Sinä puhut toisen suulla. Poikasi kastettiin ja asia salattiin sinulta. Jospa vielä nöyrtyisit niin ehkäpä syntisi annettaisiin anteeksi.
- Provo tai sairas?
Mene terapeutille. Ongelmasi ei ole kuin halua olla esillä, kun kirjoittelet tänne. Vakavampaakin se voi olla eli harhaisuutta
>>>mitä teen sillä "vartijat" ovat kytiksellä- Herätkäähän jo !!!
Ei ole sairas eikä ole vammautunutta miestäkään. Tulisitte nyt järkiinne aikuiset miehet, jotka vastailitte noin läpinäkyvään provoon. Vai onko helluntailaisuus vajonnut niin alas, ettei tuollaisen aloituksen henkeä enää tunnisteta.
- \o/
Koetushetki sulle&miehellesi, koita kestää!
Tottakai srk:ssa kieroon katsovat, eihän se nyt ole soveliasta muita miehiä sillä silmällä katsella.
Kauanko aikaa coetus intinne on jo jatkunut?
Älä nyt rupea eroa miettimään, tuo on pikku juttu Jumalalta kun hoitaa sun ja myös miehesi asiat kuntoon, ja nyt mulla kokeneena tulee mieleen että kyllä niitä erilaisia asentoja on joilla mielikuvitusta käyttäen saa miehesikin hoidettua sinut onnelaan, kuule heleppoo kuin heinänteko.
Menkää nyt ukkos kanssa Herran eteen ja viekää KOKO TUSKANNE asiasta siis kaikki Isälle, ja kun tämän hyväksyen, ensin, teette, niin kyllä kun Isä tämän näkee, niin sinä varsinkin ensin, saat mielen Rauhan. Sydämesi joka sopukkaan saakka.
Toimipa vaikka noin. Jeesuksen nimessä. Mie muistan sua ja ukkeliasi.
Siukkista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924